Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Woensdagmiddag vrij als ouder zijnde?

<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:10

Bericht 08 Sep 2014 18:35

Re: Woensdagmiddag vrij als ouder zijnde?

Hier ook een continuerooster maar ze zijn gewoon vrij op woensdagmiddag en vrijdagmiddag en om de vrijdag heel de dag vrij!
Hier werk ik 1x in de maand op woensdag maar mijn man is meestal ook vrij. Op vrijdag heb ik altijd avonddienst rn dan lossen mijn man en ik elkaar af.
Ik vind het zo goed geregeld want regelmatig heeft ze een feestje of gaat ze bij iemand spelen
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

Sjaak Trekhaak

Bericht 08 Sep 2014 19:27

Re: Woensdagmiddag vrij als ouder zijnde?

Ik vraag me altijd af hoe zijn continurooster werkt. Dat is toch helemaal niet handig als je kind altijd om 14.00 klaar is?

Hier heb ik de woensdag vrij en mijn man de vrijdagmiddag. Er is wel BSO op woensdag maar net een kleiner groepje dan op de andere dagen. Hetzelfde geldt voor de vrijdag.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 08 Sep 2014 19:30

Re: Woensdagmiddag vrij als ouder zijnde?

Ik ga zelf naar school en heb dus op woensdagnamiddag vrij. Als papa niet vrij is gaat ze eerst nog een uurtje naar de na opvang waar ze soep kan krijgen, maar daarna lekker mee naar huis toe.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem74

Bericht 08 Sep 2014 19:39

Re: Woensdagmiddag vrij als ouder zijnde?

Sjaak Trekhaak schreef:Ik vraag me altijd af hoe zijn continurooster werkt. Dat is toch helemaal niet handig als je kind altijd om 14.00 klaar is?

Hier heb ik de woensdag vrij en mijn man de vrijdagmiddag. Er is wel BSO op woensdag maar net een kleiner groepje dan op de andere dagen. Hetzelfde geldt voor de vrijdag.



Het lijkt mij ook helemaal niet handig. Dan zou ik meer bso nodig hebben dan ik nu afneem. Dus, financieel gezien niet gunstig voor de meeste werkende ouders.
Op onze school was afgelopen jaar meer dan de helft van de ouders voor....alleen heeft de school alsnog besloten om het niet door te voeren.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Sep 2014 19:42

Re: Woensdagmiddag vrij als ouder zijnde?

Toen ik naar mijn verlof moest aangeven welke dagen ik wilde werken heb ik er wel heel bewust voor gekozen woensdag en vrijdag vrij te zijn. En met mij veel andere collega's.

Maar ja of dat over een jaar nog handig is ivm de continue roosters zie ik dan wel weer.
:heart: :heart: 2011
<<

Fiene

Bericht 08 Sep 2014 20:41

Re: Woensdagmiddag vrij als ouder zijnde?

Onze kleuters zijn standaard de hele woensdag vrij. Een continurooster heeft niet meteen te betekenen 5 dagen tot 14 uur overigens. Wij hebben ook een continurooster maar onze kleuters gaan dus maar vier dagen naar school.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 08 Sep 2014 20:53

Re: Woensdagmiddag vrij als ouder zijnde?

Bij ons op school is er ook een continu rooster. Op ma, di, do en vr van 8.30 tot 14.30 school en woensdag om 12.15 vrij.
Ik heb ook bewust gekozen om de woensdag vrij te zijn. Dan ben ik ook niet beschikbaar voor invallen in principe.

Mijn zoon heeft dan zwemles en ma en di is hij nog bij zijn vader. Vr werk ik de middag en avond.
Dus woensdag en donderdag zie ik hem alleen maar en om de week de zaterdag.
De woensdag en die zaterdag zijn dus ook wel een beetje heilig voor mij! (De donderdag werk ik wel soms als invaller)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:47

Bericht 08 Sep 2014 21:15

Re: Woensdagmiddag vrij als ouder zijnde?

Ik werk in de zorg, onregelmatig dus dat wisselt per week of ik woensdag vrij ben. Merk dat het, nu hij op school zit wel echt lastig is die onregelmatigheid. Elke week weer anders plannen met opvang. Maar dat terzijde;-)
Hier hebben we ook continuerooster, ma, di en donderdag tot 14.30u en woensdag en vrijdag tot 12.00u. Ik vindt het juist wel fijn zo.
2010 2012 2015 2017
<<

Anoniem181

Bericht 08 Sep 2014 21:46

Re: Woensdagmiddag vrij als ouder zijnde?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 09 Feb 2016 16:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem186

Bericht 08 Sep 2014 21:48

Re: Woensdagmiddag vrij als ouder zijnde?

Fiene schreef:Onze kleuters zijn standaard de hele woensdag vrij. Een continurooster heeft niet meteen te betekenen 5 dagen tot 14 uur overigens. Wij hebben ook een continurooster maar onze kleuters gaan dus maar vier dagen naar school.


Dat lijkt me echt super handig, zo'n rooster! Een goede breek van de week.
<<

Fiene

Bericht 08 Sep 2014 21:50

Re: Woensdagmiddag vrij als ouder zijnde?

Jans schreef:
Fiene schreef:Onze kleuters zijn standaard de hele woensdag vrij. Een continurooster heeft niet meteen te betekenen 5 dagen tot 14 uur overigens. Wij hebben ook een continurooster maar onze kleuters gaan dus maar vier dagen naar school.


Dat lijkt me echt super handig, zo'n rooster! Een goede breek van de week.


Ik zweer er serieus ook echt bij. het is voor kleuters echt een oplaad dag, dat hoor ik keer op keer weer terug. Hoop ook echt dat het niet gaat veranderen in 5 x tot 14 uur, lijkt me echt vreselijk.
<<

Anoniem166

Bericht 08 Sep 2014 21:52

Re: Woensdagmiddag vrij als ouder zijnde?

Vanaf hoe laat tot hoe laat zijn ze dan op de overige dagen op school, Fiene? Klinkt best lekker, mij lijkt dat ook wel wat in de toekomst.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 08 Sep 2014 21:55

Re: Woensdagmiddag vrij als ouder zijnde?

Jans schreef:
Fiene schreef:Onze kleuters zijn standaard de hele woensdag vrij. Een continurooster heeft niet meteen te betekenen 5 dagen tot 14 uur overigens. Wij hebben ook een continurooster maar onze kleuters gaan dus maar vier dagen naar school.


Dat lijkt me echt super handig, zo'n rooster! Een goede breek van de week.

Voor mezelf lijkt het me af en toe wel fijn, voor mijn dochter zou het minder fijn zijn. Zij spreekt heel graag af met haar vriendinnen en dat doe je toch minder snel als je elkaar niet ziet op school. Ik vind het voor haar juist heel fijn dat ze 2 lange middagen in de week heeft om af te spreken (op woensdag en vrijdag).
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 08 Sep 2014 21:56

Re: Woensdagmiddag vrij als ouder zijnde?

Ik heb altijd bewust de woensdag en de vrijdag gewerkt. De kinderen gaan dan naar oma. Zo heeft oma een lekkere lange middag met ze. Nu hebben we continu rooster, 5x14.00 uur model. Ik vind het ideaal!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Fiene

Bericht 08 Sep 2014 22:00

Re: Woensdagmiddag vrij als ouder zijnde?

Wij gaan naar school van 8.20 uur ( gaat de eerste bel) en dan tot 14.45 uur.
<<

Anoniem234

Bericht 08 Sep 2014 22:05

Re: Woensdagmiddag vrij als ouder zijnde?

Mijn man en ik werken allebei altijd op woensdag.
Geen idee nog hoe we het gaan doen als ze naar school gaat.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers