Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou jij doen?

Wat doe je?

Ik had bij het afrekenen al gevraagd of het zo wel klopt.
20
30%
Ik ga terug naar binnen om te zeggen dat het niet klopt.
1
2%
Ik laat het zo, heb veel geld bespaard, lekker toch.
35
53%
Ik laat het zo, maar voel me er wel een beetje rot om.
10
15%
 
Aantal stemmen : 66
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 10 Sep 2014 12:23

Re: Wat zou jij doen?

Nee precies. Heel stom misschien, maar ik ga dat dus echt niet uitrekenen, dat doe ik alleen als er maar één kortingsactie is, dus als er een sticker opzit met 30% korting of zo, dan reken ik wel uit wat het ongeveer gaat kosten. Maar meerdere dingen kopen waar dan meerdere kortingsacties op gelden, elk met een ander percentage, nee, dat niet.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem149

Bericht 10 Sep 2014 16:28

Re: Wat zou jij doen?

Ligt eraan. Ik heb het wel eens dat de caissière meer bezig is met kletsen met haar collega's dan dat ze met de klanten bezig zijn, als er dan zo'n fout gemaakt wordt zeg ik; bedankt! Of dat ze de tijd niet nemen voor klanten maar zo snel mogelijk alles af willen handelen.

Soms merk je als die meisjes pas net ergens werken, als er dan zoiets gebeurd zou ik het wel aangeven.

Het ligt dus aan de situatie, mijn humeur enz. Mensen die zeggen dat ze hier ALTIJD iets over zouden zeggen geloof ik niet, we hebben allemaal wel eens zin in een mazzeltje op z'n tijd?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 11 Sep 2014 07:31

Re: Wat zou jij doen?

Roos' schreef:Waarschijnlijk had ik wel iets van gezegd. Tijdje terug was ik bij de hema en hadden ze actie, thee met klein gebakje 1 euro. Ik had dus een thee en 2 van die kleine gebakjes en moest 1,75 betalen. Dus ik zo, ik heb ook nog een tweede gebakje he. Ja, 1,75. Die thee hoort er ook nog bij! Ja, 1,75, hoort allemaal bij elkaar he. Ja, dit is bij elkaar 1 euro en dan die andere 0,75. Haha ze werd er een beetje chagrijnig van hahaha.
:thumbup:

Haha ik snap eigenlijk wel dat die vrouw dat een beetje irritant vond. Als één thee en één gebakje 1 euro kost samen, is 1,75 voor één thee en twee gebakjes toch best een logische prijs? :ja:

♥♥
<<

Anoniem122

Bericht 11 Sep 2014 19:55

Re: Wat zou jij doen?

Elliot schreef:
Roos' schreef:Waarschijnlijk had ik wel iets van gezegd. Tijdje terug was ik bij de hema en hadden ze actie, thee met klein gebakje 1 euro. Ik had dus een thee en 2 van die kleine gebakjes en moest 1,75 betalen. Dus ik zo, ik heb ook nog een tweede gebakje he. Ja, 1,75. Die thee hoort er ook nog bij! Ja, 1,75, hoort allemaal bij elkaar he. Ja, dit is bij elkaar 1 euro en dan die andere 0,75. Haha ze werd er een beetje chagrijnig van hahaha.
:thumbup:

Haha ik snap eigenlijk wel dat die vrouw dat een beetje irritant vond. Als één thee en één gebakje 1 euro kost samen, is 1,75 voor één thee en twee gebakjes toch best een logische prijs? :ja:


Het klopt ook, thee en gebakje is 1 euro en een extra gebakje is 75cent;
Afbeelding
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers