Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Van lang naar kort haar

<<

Anoniem186

Bericht 08 Sep 2014 10:48

Van lang naar kort haar

Ik heb altijd lang haar gehad en daar was ik ook blij mee. Alleen sinds m'n laatste zwangerschap is m'n haar echt een hoopje ellende geworden. Ik had gehoopt dat het wel weer beter zou worden, maar na 1,5 jaar merk ik nog steeds geen verschil. Tegenwoordig heb ik het dus maar vast, want los is echt geen gezicht.
Nu zit ik te denken om m'n haar kort te laten knippen. Ik weet alleen nog niet hoe kort en wat voor kapsel.

Heeft er iemand ook wel eens z'n haar een heel stuk korter laten knippen? Was je er blij mee?
<<

Anoniem156

Bericht 08 Sep 2014 10:49

Re: Van lang naar kort haar

Ja, ik! Heb het meerdere keren gedaan en ik denk binnenkort weer.
Nu had ik geen mega-lang haar maar het was toch een groot verschil. Ik ben er alle keren heel blij mee geweest.
Op m'n blog staat trouwens net een artikel over m'n verschillende kapsels ;)
<<

Anoniem186

Bericht 08 Sep 2014 10:56

Re: Van lang naar kort haar

Ik ga het gelijk lezen!

Ik twijfel zo! Ik heb helemaal niet zo'n sprekend gezicht en dat past wel beter bij een kort kapsel.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 08 Sep 2014 11:00

Re: Van lang naar kort haar

Ik ook een paar keer en ja ik was er blij mee :)

1e keer ging ik naar echt kort en andere keer ging ik naar wat boven mijn schouders en toe ging het wat krullen in eens haha.
<<

Jip

Bericht 08 Sep 2014 11:03

Re: Van lang naar kort haar

Ik! Van over mijn schouders naar oorlengte. Ik was er erg blij mee!
<<

Anoniem114

Bericht 08 Sep 2014 11:06

Re: Van lang naar kort haar

Oh ik vind 't zo dapper.. Stiekem zou ik 't ook wel willen, maar m'n hoofd is dan zo ontzettend rónd gewoon :/
<<

Anoniem304

Bericht 08 Sep 2014 11:08

Re: Van lang naar kort haar

Ik ben heel vaak van lang naar extreem kort gegaan en weer terug. Was altijd blij met kort haar.
<<

Anoniem162

Bericht 08 Sep 2014 11:10

Re: Van lang naar kort haar

Ik heb het al vaak kort laten knippen en weer lang laten groeien om het vervolgens weer beu te zijn en weer kort te knippen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Sep 2014 11:12

Re: Van lang naar kort haar

Ik ben alleen van redelijk lang (mijn huidige lengte, tot bh-bandje ongeveer) naar iets langer dan bob/kinlengte gegaan. Ik vond het altijd wel lekker, scheelde een hoop tijd 's morgens, haha!
Maar nu zou ik het (voorlopig) niet meer willen. Misschien later weer. Sowieso met de bruiloft in aantocht, maar ik ben ook heel erg blij met mijn lange haar. Misschien als ik wat ouder ben, dan zou ik wel een keer een bob willen.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 08 Sep 2014 11:13

Re: Van lang naar kort haar

Ik was met kort haar juist altijd veel langer bezig `s ochtends. En ook nog eens dat het vaak net de andere kant op sprong enzo. Juist nu met lang haar gaat het veel sneller. Borstel erdoor en gaan!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Sep 2014 11:17

Re: Van lang naar kort haar

Ja nja, ik deed in principe hetzelfde ('s morgens wassen/fohnen/stijlen) maar omdat m'n haar korter was duurde het minder lang voordat het droog was, haha. Daarom dus sneller. :D
Ik heb ook echt een dikke bos haar, als ik het normaal laat opdrogen zonder te fohnen is het pas tegen drie uur 's middags volledig droog als ik 's morgens mijn haar was.

♥♥
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 08 Sep 2014 11:18

Re: Van lang naar kort haar

Mirthe schreef:Ik heb het al vaak kort laten knippen en weer lang laten groeien om het vervolgens weer beu te zijn en weer kort te knippen.


Dit heb ik ook.

Je kunt het ook voor wat langer laten dan achter. Dat heb ik de laatste paar keer gedaan en beviel erg goed.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Sep 2014 11:20

Re: Van lang naar kort haar

Haha. Ja als je `s ochtends moet wassen/fohnen en stijlen duurt het wel lang. Ik doe niks van dat.

Juist met kort haar moest ik `s ochtends wel natmaken, spul erin doen en dan hopen dat het een beetje wilde zitten. Drama, meestal :P.
<<

Anoniem112

Bericht 08 Sep 2014 11:32

Re: Van lang naar kort haar

Ja ik heb t vorig jaar van heel lang naar een hele korte bob geknipt, ik heb mijn haar toen ook gelijk gedoneerd aan stichting haar wensen.

Het was echt wennen maar had geen spijt, nu weer wel want wil weer lang maar tja dat schiet nu niet op natuurlijk. Haha!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 08 Sep 2014 11:55

Re: Van lang naar kort haar

Ja, drie keer gedaan.

Eerste keer was nog op de basisschool..van net iets boven mijn broekrand tot schouderlengte (mijn haar was voorheen altijd heeeeeeel dun en vanaf toen heeeeel dik!!). De tweede keer was in de tweede klas, van weer ongeveer broekrand tot stekels. Echt een hele grote verandering dus. Toen vond ik het tof, maar als ik nu foto's terug zie...mennn.
En de laatste keer is in januari geweest. Ook nu weer van iets boven broekrand tot net op mijn schouders. Was voor Stichting Haarwens en daarom was ik er blij mee (vond het verder zelf niet echt mooi, al kreeg ik er heel veel complimenten over).
Nu is het alweer een stuk langer en laat het ook nog wel even doorgroeien denk ik.

Nooit spijt gehad dus van mijn knipbeurten! En ach, als het niks is, het groeit wel weer aan.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem65

Bericht 08 Sep 2014 13:36

Re: Van lang naar kort haar

Ja 1 keer, van heel lang haar tot over de helft van mijn rug naar een soort bob in laagjes (was rond 2003, toen was dat hip). Ik had een permanent en dat had mijn halve haar dood gemaakt. En ik heb er zo'n spijt van gehad! Ik kon het gelukkig na een paar dagen weer vast en daarna heb ik het weer snel laten groeien. Het is nooit meer zo mooi geworden als voorheen. Ik heb nu zelfs een heel zielig dun bosje (niet door dat kort knippen hoor) dat ik vrees dat ik er toch weer aan moet geloven het er af te knippen. Het past echt niet bij mijn gezicht.
<<

Jip

Bericht 08 Sep 2014 14:12

Re: Van lang naar kort haar

Kort haar kost mij ook meer tijd hoor. Ik moet elke ochtend met mijn hoofd onder de douche, föhnen (gewoon wild) en dan een spulletje erin. Met lang haar was het borstel en elastiekje.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 08 Sep 2014 14:18

Re: Van lang naar kort haar

Ik ben twee keer van lang naar kort gegaan en heb het nu alweer een hele tijd kort. Beide keren van een stuk over de schouders tot heel kort. Ik heb er nooit spijt van gehad en varieer met korte kapsels juist veel meer dan toen ik lang haar had (ging meestal voor een makkelijke staart, omdat ik het anders te veel werk vond...). En wat jij zegt over een sprekend gezicht, daar was ik ook erg bang voor. Maar mijn gezicht spreekt juist veel meer nu mijn haar kort is.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem199

Bericht 08 Sep 2014 14:29

Re: Van lang naar kort haar

Ik ben 3 jaar geleden van half lang naar kort gegaan. Nu laat ik het weer langer groeien, tot net boven mn schouders denk ik. Ben al aardig op weg. Was altijd wel blij met mn korte haar, alleen was ik er 's ochtends ook langer mee bezig en had ik het op een gegeven echt gehad om elke 6 weken naar de kapper te moeten. Wie weet knip ik het ooit ook wel weer af, maar nu eerst laten groeien :)
<<

Patsy

Bericht 08 Sep 2014 14:33

Re: Van lang naar kort haar

Meerder keren, altijd van halverwege mijn rug naar een korte (de laatste keer a-symmetrische) bob. Ik heb er nooit spijt van gehad, maar naar verloop van tijd wilde ik het toch weer langer. Nu heb ik het ook weer lang nadat ik ruim een jaar geleden besloot mijn haar te laten groeien, gelukkig groeit mijn haar snel.

Ik ben ook een stuk sneller klaar 's morgens nu mijn haar lang is.
<<

Anoniem234

Bericht 08 Sep 2014 22:18

Re: Van lang naar kort haar

Ik heb het een keer van net boven mijn kont naar een kort opgeknipt kapsel laten doen.
Vond het op zich wel leuk maar had wel erg veel spijt.
<<

Anoniem166

Bericht 08 Sep 2014 22:59

Re: Van lang naar kort haar

Cotton schreef:Ik ben heel vaak van lang naar extreem kort gegaan en weer terug. Was altijd blij met kort haar.


Hier hetzelfde, en ik heb ook een hoop verschillende kleuren gehad. Sinds dochter er is, wil ik het juist wat langer, omdat dat minder tijd kost. En tegenwoordig zit mijn haar ook mooier in lange variant.

Je kunt het altijd gewoon eens proberen, groeit wel weer aan. Al duurt het wel lang.
<<

Anoniem186

Bericht 09 Sep 2014 08:11

Re: Van lang naar kort haar

Ik heb vrijdag een afspraak bij de kapper. En dan gaat het er af!!
Nu alleen nog even bedenken welk kapsel ik wil.. Geen idee nog.
<<

Anoniem166

Bericht 09 Sep 2014 08:25

Re: Van lang naar kort haar

Spannend, Jans! Ik ben benieuwd.
<<

Anoniem115

Bericht 09 Sep 2014 08:47

Re: Van lang naar kort haar

Ik heb bij Google : korte kapsels ingetypt en ben tussen de foto's gaan kijken.
Ik heb een voorbeeld foto meegenomen naar de kapper en zij heeft dat kapsel op mij toegepast
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers