Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Van lang naar kort haar

<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 12 Sep 2014 19:14

Re: Van lang naar kort haar

Je haar krult mooi aan de onderkant, staat goed!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 12 Sep 2014 19:34

Re: Van lang naar kort haar

Afbeelding


Ik vind dit echt een supergaaf kapsel maar ik durf niet zo goed. Ben het juist aan het laten groeien omdat dat op de motor praktischer is (vlecht erin en klaar).

Mijn haar heeft al dezelfde kleur, maar het is is nu lang, tot net over mn schouders. Ik vind mezelf vrij jong ogen en ik hoop dat kort me wat ouder laat lijken.
Ben alleen bang dat mn scharrel er gigantisch op afknapt :lol:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem315

Bericht 12 Sep 2014 21:03

Re: Van lang naar kort haar

Dit waren mijn inspiratieplaatjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anoniem315 op 14 Sep 2014 18:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem186

Bericht 13 Sep 2014 08:30

Re: Van lang naar kort haar

Staat je leuk, Exo!

Bedankt allemaal! Ik ben er ook blij mee. Dat andere was gewoon geen gezicht.

Believe, het zag er eerst zo uit. Ik kan even geen betere foto vinden van mezelf. Mag vast wel even online staan van Carool en Pompoen.
Laatst gewijzigd door Anoniem186 op 19 Sep 2014 06:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem318

Bericht 13 Sep 2014 14:11

Re: Van lang naar kort haar

Wat een prachtige foto is dat!

On topic: ik ging vanmorgen naar de kapper met het idee mijn haar wat bij te laten knippen, maar de kapper wilde er direct een bob van maken. Ik denk dat er zo'n 20 cm af is gehaald, ben er superblij mee!
<<

Anoniem280

Bericht 13 Sep 2014 14:55

Re: Van lang naar kort haar

Ik ben ook zo iemand die van lang naar kort gaat en van kort naar lang. Heb mijn haar nu ook steeds weer in een staartje, maar denk dat ik mijn haar binnenkort weer laat knippen. Niet helemaal kort, denk wat een bob idee weer. Alleen ik vind mijn haar op dit moment irritant. Mijn haar krijgt slagen en dat vind ik niet mooi :palm:
<<

Patsy

Bericht 14 Sep 2014 10:32

Re: Van lang naar kort haar

Mooi geworden, Jans! Ik vind je krullen mooi.
<<

Anoniem315

Bericht 14 Sep 2014 10:37

Re: Van lang naar kort haar

Jans, ik vind beide je goed staan. Je lijkt me best lastig haar te hebben, trouwens! Gaat snel pluizen denk ik? Maar wel mooi zo hoor!
<<

Anoniem273

Bericht 14 Sep 2014 11:05

Re: Van lang naar kort haar

Jans, heb je nu één lengte trouwens? Ik denk dat een schuine bob jou heel leuk zal staan. Wordt je slag ook wat speelser van.
<<

Anoniem104

Bericht 14 Sep 2014 11:35

Re: Van lang naar kort haar

Er is best een flink stuk af! Vind het je ook allebei goed staan. :)
<<

Anoniem186

Bericht 14 Sep 2014 11:59

Re: Van lang naar kort haar

Aziraphale schreef:Jans, heb je nu één lengte trouwens? Ik denk dat een schuine bob jou heel leuk zal staan. Wordt je slag ook wat speelser van.


Nee, het zijn meerdere laagjes. Ik zal zo eens kijken wat een schuine bob precies is.

Exo, valt op zich wel mee met hoe lastig het is. Alleen zou ik er wel wat meer mee moeten doen. M'n haar is prima te stijlen, alleen heb ik daar nooit zoveel zin in. Teveel gedoe, haha. Hoe korter, hoe meer krulletjes en slagen, dus nu hoef ik überhaupt niet meer te stijlen.
<<

ChiQ

Bericht 14 Sep 2014 12:22

Re: Van lang naar kort haar

Jans schreef:
Aziraphale schreef:Jans, heb je nu één lengte trouwens? Ik denk dat een schuine bob jou heel leuk zal staan. Wordt je slag ook wat speelser van.


Nee, het zijn meerdere laagjes. Ik zal zo eens kijken wat een schuine bob precies is.

Exo, valt op zich wel mee met hoe lastig het is. Alleen zou ik er wel wat meer mee moeten doen. M'n haar is prima te stijlen, alleen heb ik daar nooit zoveel zin in. Teveel gedoe, haha. Hoe korter, hoe meer krulletjes en slagen, dus nu hoef ik überhaupt niet meer te stijlen.


Jij moet echt géén schuine bob doen. Jouw volume zit onderin je haar, dat gaat vreselijk truttig zijn. Je volume moet je bovenop hebben bij een schuine bob.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Sep 2014 13:10

Re: Van lang naar kort haar

Wel moeilijk te bepalen is dat van tevoren Chiq! Althans, in mijn geval heb ik behoorlijke slag in mijn haar, met name als het wat langer is. Als het wat korter is valt het wat minder goed in te schatten waar het krult... ik heb nu langer haar, maar wil het weer wat korter en wellicht met schuine bob, maar het is zo moeilijk te voorspellen of dat goed valt!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem273

Bericht 14 Sep 2014 13:16

Re: Van lang naar kort haar

Ik heb zelf een schuine bob maar niet per se veelvolume bovenin mijn haar én het is niet truttig :) Ik heb wel heel ander haar, dus dat zal het zijn.
Maar schuine bob of niet bij Jans, ik denk dat het leuk staat wanneer het niet op één lengte is geknipt, maar dat is dus ook niet zo. Lijkt op deze foto wel namelijk. Ben benieuwd naar een foto van de achterkant!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 16 Sep 2014 11:04

Re: Van lang naar kort haar

Staat je wel leuk Jans! Ik ben ook wel benieuwd naar een foto van de zijkant of achterkant!

Ik kan me hier, helaas, ook wel in het rijtje gaan toevoegen over 2 weken. Ik had altijd lang haar tot onder mijn bh bandje, maar doordat het zo futloos was heb ik het in laagjes laten knippen. Helaas heeft die kapper mijn hele haar verpest. Ik had nog zo gezegd dat ik niet wilde dat ze het ging snijden, maar ze heeft het toch gedaan want het was echt niet zo slecht als dat ik zei. De laagjes lopen helemaal niet mooi in elkaar over en ik heb nog een pluk tot onder mijn bh bandje, maar het lijken net slechte extensions. Bovendien zijn mijn haren helemaal gespleten en lijkt het erg droog.
Heb er een andere kapper naar laten kijken en die was het met mij eens en vertelde me dat er toch een flink stuk af moet als ik mijn haar beetje gezond uit wil laten zien. Dat word dus misschien een lange of schuine bob, afhankelijk van hoe mijn laagjes er uit zien dan. Over 2 weken is het zo ver, ben dus erg benieuwd!
<<

Anoniem173

Bericht 16 Sep 2014 12:31

Re: Van lang naar kort haar

Mooi kapsel zo!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers