Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Van lang naar kort haar

<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 09 Sep 2014 11:10

Re: Van lang naar kort haar

Ik heb het ook van lang naar heel kort gehad. Ik vond het alleen de eerste week leuk. Wat ik een fijn kapsel vond, was toen mijn haar ongeveer 10 cm lang was, dan kon je het zo nu en dan toch nog eens opsteken maar was het kort toch nog leuk. Een beetje een coupe al la sylvie meis toen ze haar haar korter had.
<<

Patsy

Bericht 09 Sep 2014 13:46

Re: Van lang naar kort haar

Jans schreef:Ik heb vrijdag een afspraak bij de kapper. En dan gaat het er af!!
Nu alleen nog even bedenken welk kapsel ik wil.. Geen idee nog.


Spannend! Ik zou ook via Google een plaatje zoeken die je mee kunt nemen.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 09 Sep 2014 13:52

Re: Van lang naar kort haar

Mirthe schreef:Ik heb het al vaak kort laten knippen en weer lang laten groeien om het vervolgens weer beu te zijn en weer kort te knippen.


Heel herkenbaar, als ik het lang heb wil ik het kort en als ik het kort heb wil ik het weer lang.

Spannend Jans, kom je een foto showen als je geweest bent?
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem156

Bericht 09 Sep 2014 13:57

Re: Van lang naar kort haar

Spannend Jans, ik ben benieuwd!
Zoek verschillende kapsels die je wat lijken en neem ze mee naar de kapper. De kapper kan je adviseren over wat wel en niet bij jou zal passen.
<<

Anoniem186

Bericht 09 Sep 2014 14:01

Re: Van lang naar kort haar

Randall schreef:Ik heb bij Google : korte kapsels ingetypt en ben tussen de foto's gaan kijken.
Ik heb een voorbeeld foto meegenomen naar de kapper en zij heeft dat kapsel op mij toegepast


En was het geworden wat je had gehoopt?

Ik heb dan altijd het idee dat zo'n kapsel van een foto zoveel werk is. En dat het sowieso bij mij niet leuk valt.

Ik ben geneigd om het in laagjes tot max op m'n schouders te laten knippen. Lekker safe, haha. En dan krult het weer (wat het nu niet doet). Maar ik zou eigenlijk eens een keer uit m'n comfort zone willen komen.
<<

ChiQ

Bericht 09 Sep 2014 14:25

Re: Van lang naar kort haar

Over het algemeen is kort haar wel meer gedoe dan lang.
<<

Anoniem166

Bericht 09 Sep 2014 14:30

Re: Van lang naar kort haar

Ik heb onderstaande kapsels (onder meer) gehad en het kapsel met het kortste haar was het minste werk, vooral omdat het zo snel droog was. Mijn ervaring is juist dat het bij heel kort snel te stylen is, maar bij een paar cm langer (en dus nog steeds vrij kort) het alweer langer duurt. Ik moest mijn haar elke ochtend helemaal nat maken, anders stond het alle kanten op. En bij iets langer haar duurt het föhnen een stukje langer.

http://www.kapsels.net/kapsels5/hcf2009-1.htm

http://www.kapsels.net/kapsels4/parisspicy4.htm

Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk kiest, Jans.
<<

Anoniem186

Bericht 09 Sep 2014 14:37

Re: Van lang naar kort haar

Wat een stoere kapsels, Sanne! Dapper dat je dat aan durft.
<<

Anoniem166

Bericht 09 Sep 2014 14:40

Re: Van lang naar kort haar

Als je eenmaal kort haar hebt, dan is nog korter niet zo moeilijk meer, Jans. Ik heb inmiddels ook weer vrij lang haar en dan vind ik zo'n kapsel ook wel even slikken weer. Ik weet ook nog steeds niet wat ik met mijn haar wil, lang of kort, blind of donker. Ik enig nu naar lang en donker, maar heb nog niet de stap genomen om naar de kapper te gaan.
<<

Anoniem186

Bericht 09 Sep 2014 14:47

Re: Van lang naar kort haar

Ik vond lang haar altijd wel goed bij me staan, maar het is nu gewoon echt niet mooi meer. Het is dood en het pluist, echt heel lelijk. Ik baal er echt van, want als het nog gewoon mooi was geweest, dan had ik het lang gehouden.
<<

Anoniem115

Bericht 09 Sep 2014 22:44

Re: Van lang naar kort haar

Jans schreef:
Randall schreef:Ik heb bij Google : korte kapsels ingetypt en ben tussen de foto's gaan kijken.
Ik heb een voorbeeld foto meegenomen naar de kapper en zij heeft dat kapsel op mij toegepast


En was het geworden wat je had gehoopt?

Ik heb dan altijd het idee dat zo'n kapsel van een foto zoveel werk is. En dat het sowieso bij mij niet leuk valt.

Ik ben geneigd om het in laagjes tot max op m'n schouders te laten knippen. Lekker safe, haha. En dan krult het weer (wat het nu niet doet). Maar ik zou eigenlijk eens een keer uit m'n comfort zone willen komen.


Bij mij is het nog mooier geworden dan op de foto
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 10 Sep 2014 08:20

Re: Van lang naar kort haar

Kun je niet een foto van je haar plaatsen jans? Met evt een sticker op je gezicht?
En er zijn ook behandelingen voor dood haar he, keratine behandelingen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem104

Bericht 10 Sep 2014 10:05

Re: Van lang naar kort haar

Spannend Jans, ben benieuwd waar je mee thuis komt!
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 30 Sep 2014 15:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 10 Sep 2014 10:25

Re: Van lang naar kort haar

Ik ben een keer van lang (onder BH bandje) tot een korte bob gegaan. Was me goed bevallen; ik twijfel al een tijdje of ik dat weer zou willen. Ik wil alleen de ene dag lang en de andere dag 'kort' kunnen :laughcry:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Sep 2014 12:33

Re: Van lang naar kort haar

Ik heb het ook al meerdere keren afgeknipt tot een bob. Ik spaar altijd voor lang haar, maar halverwege ben ik het altijd weer zo zat, dat ik de schaar er weer in laat zetten. Momenteel zit ik weer in de laten-groeienfase :laughcry:

Ben benieuwd wat het bij jou gaat worden!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem186

Bericht 10 Sep 2014 12:45

Re: Van lang naar kort haar

Urban Naked schreef:Kun je niet een foto van je haar plaatsen jans? Met evt een sticker op je gezicht?
En er zijn ook behandelingen voor dood haar he, keratine behandelingen.


Ik zal vanavond of morgen een foto plaatsen. Ik moest eerst nodig m'n haar wassen.
<<

Anoniem84

Bericht 11 Sep 2014 21:20

Re: Van lang naar kort haar

Ik heb mijn haar nu bijna 1.5 jaar geleden af laten knippen en dat bevalt me nog steeds ontzettend goed. Vrijwel iedereen (behalve mijn man :palm: ) is positief over mijn kapsel!
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 11 Sep 2014 21:35

Re: Van lang naar kort haar

Ik heb een jaar of 10 geleden mijn haar voor het eerst korter laten knippen, het kwam toen bijna op mijn broekband en ik heb het tot tussen mijn schouderbladen laten knippen. Was ik toen erg blij mee! In de jaren daarna varieerde de lengte een beetje, tussen mijn schouders werd op mijn schouders, dan weer net er over.

Ruim een jaar geleden heb ik het van op mijn schouders naar een schuine bob laten knippen en wederom geen spijt!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem216

Bericht 12 Sep 2014 08:11

Re: Van lang naar kort haar

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 13 Okt 2017 15:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem186

Bericht 12 Sep 2014 13:28

Re: Van lang naar kort haar

Gister vergeten een foto te maken.

Het is er vanmorgen af gegaan. Niet super kort, maar er is wel een hoop afgeknipt.
M'n ma vindt het niet leuk, die vond lang haar mooier staan. :thumbdown: Het maakt me ouder, zei ze, haha.
Ik ben er wel blij mee.
Laatst gewijzigd door Anoniem186 op 19 Sep 2014 06:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem216

Bericht 12 Sep 2014 13:31

Re: Van lang naar kort haar

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 13 Okt 2017 15:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem104

Bericht 12 Sep 2014 13:36

Re: Van lang naar kort haar

Ik vind het leuk Jans! Het staat lekker vlot en je hebt veel volume onderin.
Hoelang was het eerst?
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 12 Sep 2014 13:50

Re: Van lang naar kort haar

Ziet er leuk uit Jans! Mooie volle, gezonde bos!
<<

Anoniem162

Bericht 12 Sep 2014 13:54

Re: Van lang naar kort haar

Ik vind het er mooi uit zien, mooie krullen ook
<<

Anoniem84

Bericht 12 Sep 2014 18:46

Re: Van lang naar kort haar

Ik vind het ook leuk staan, staat inderdaad wat vlotter.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers