Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Scentchips

<<

Reneé

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 40

Geregistreerd: 04 Sep 2013 17:05

Bericht 15 Sep 2013 20:03

Scentchips

Wat is jullie favoriete geur?

Ik hou heel erg van zoete fruit geuren, zoals raspberry, red currant, strawberry en mango papaya. Vanille en Caramel vind ik ook erg lekker.
<<

Anoniem9

Bericht 15 Sep 2013 20:07

Re: Scentchips

Die van mijn vriend is Ocean Breeze. Ikzelf ben nog een beetje zoekende. Vind frisse geurtjes het lekkerste, zoals bamboo, cotton, peony en babypowder.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 15 Sep 2013 20:08

Re: Scentchips

Ik vind kaneel, rood fruit en vanille er lekker. Beetje de warme wintergeuren. Ik moet weer nieuwe gaan halen, want hier zijn ze bijna op.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Reneé

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 40

Geregistreerd: 04 Sep 2013 17:05

Bericht 15 Sep 2013 20:12

Re: Scentchips

Ik heb nog wat vragen over de scentchips.

Hoe bewaren jullie de scentchips? Ik heb ze pas sinds Zaterdag, dus heb ze gewoon nog in het doosje zitten.

Laten jullie het kaarsje een tijdje branden, of blaas je het na een tijdje weer uit?

Op het doosje staat dat je minimaal 3 scentchips tegelijk moet branden, doen jullie dit ook? blijft de geur dan langer aanwezig?

Mixen jullie de scentchips?
<<

Anoniem9

Bericht 15 Sep 2013 20:14

Re: Scentchips

Ik heb zelf van de week dit kastje gekocht voor de chips
Afbeelding

Ik brand ook twee chips tegelijk hoor. Want die Ocean Breeze bestaat bijvoorbeeld maar uit twee chips. Ik laat ze gewoon branden, ze kunnen ongeveer 8 uur meer.

Soms als ik thuis kom, weet ik de mix niet meer precies. Dan kan het voorkomen dat ik ze zelf mix.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 15 Sep 2013 20:26

Re: Scentchips

Ik heb een doosje gekregen dus weet niet precies welke geuren er in zitten maar tot nu toe bevallen de rode en witte mij het beste. Ik bewaar ze gewoon in het doosje. Ik hou sowieso ook erg van wintergeuren en frisse geuren zoals cotton.
<<

Anoniem7

Bericht 15 Sep 2013 20:30

Re: Scentchips

Als m'n vriend een baan heeft mag ik mezelf trakteren op scent chips en zo'n brandertje. Ik vind ze gewoon 'droog' al zo lekker ruiken!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 15 Sep 2013 20:52

Re: Scentchips

Ik bewaar ze gewoon in het doosjes. Ze zitten er al een poos in en heb niet het idee dat de geur minder wordt.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem 47

Bericht 15 Sep 2013 21:30

Re: Scentchips

Ik vind ze heerlijk! Ik heb niet echt een favoriete geur. Ik wissel verschillende geuren af. Ik bewaar ze in het doosje in een lade.
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 15 Sep 2013 21:38

Re: Scentchips

Heeft hier iemand een scent warmer, en wat doet deze precies?
Ik heb alleen een brandertje, die dus met een kaarsje moet.
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Sep 2013 22:55

Re: Scentchips

Ik heb ze. Ik mix altijd wel geuren. Gooi gewoon er wat op. Maar heb ook eens via de website een combinatie geuren gekocht die is ook lekker. Zal morgen even opzoeken welke het zijn.

Ik bewaar mijn scentchips in een speciale doos ervoor. Lijkt op een theedoos. . Dat kastje wat hier geplaatst werd is ook leuk.

Heb trouwens nog een nieuwe nooit gebruikte brander in de vorm van een boeddha voor wie belangstelling heeft mag een pm sturen
Afbeelding
<<

Anoniem7

Bericht 15 Sep 2013 22:57

Re: Scentchips

Ohhh, ik vind boeddha's geweldig maar ik mag hem niet kopen van mezelf, voor jezelf een Boeddha aanschaffen brengt ongeluk :P
<<

Anoniem26

Bericht 15 Sep 2013 23:02

Re: Scentchips

Ik brand er gewoon een tegelijk, wist niet dat je er meer in moest doen. Ik g
Vind de zoete geuren erg lekker. Heb een brander en bewaardoos van riverdale erbij.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 16 Sep 2013 13:37

Re: Scentchips

Ik heb deze brander vandaag gekocht en met de geuren: Bamboo, peony, ocean breeze, white cotton. Baby powder vindt ik ook erg lekker maar mijn dochter van 3 weken die ruikt de hele dag al naar Zwitsal dus die chips koop ik niet haha

Afbeelding

@ Forti: We hebben wel de zelfde smaak qua geuren!
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Sep 2013 14:07

Re: Scentchips

deze doe ik bij elkaar
Raspberry
Cinnamon
Vanilla
Afbeelding
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 17 Sep 2013 16:12

Re: Scentchips

Ik heb nu driftwood en vanille erin!
December 2009
juli 2012
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 17 Sep 2013 18:02

Re: Scentchips

Ik hou echt van kaneel, vooral nu in de herfst/winter! Vanille is ook heerlijk.
Ik heb helaas niet meer zoveel scentchips, weer eens wat bestellen!
<<

Anoniem273

Bericht 17 Sep 2013 19:12

Re: Scentchips

Ik heb al jaren een zelfde soort idee als scentchips. Een brander waar een waxinelichtje in moet en breektabletjes voor er boven. M'n moeder smelt zelf geurkaarsen in de tabletvorm dus ik heb allerlei geuren van haar gekregen. Ik vind white linen het lekkerst!
<<

Anoniem7

Bericht 20 Sep 2013 22:27

Re: Scentchips

Wat betaal je eigenlijk voor een simpel brandertje en een doosje chips? Misschien dat ik ze morgen van m'n oppasgeld wil halen. Maar eigenlijk wil ik dan meteen een mooi dienblad erbij met nog wat leuke andere dingen erop, voor op de salontafel... Misschien toch maar niet doen :nopompom:
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 20 Sep 2013 22:30

Re: Scentchips

Ik heb me gister laten overhalen. Ik heb alleen de chips gekocht en niet een brander omdat ik het eerst wou proberen.Ik brand ze nu op het theelichtje en schoteltje. Volgende week een brander houden want het ruikt echt heerlijk!
Ik heb er gewoon wat opgegooid.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem9

Bericht 20 Sep 2013 22:31

Re: Scentchips

Onze brander kostte € 7,95 geloof ik. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een brandertje bij de Action halen.

Goedkoopste doosje met chips is € 3,95.. Volgens mij zitten daar dan 8 chips in.
<<

Anoniem7

Bericht 20 Sep 2013 22:32

Re: Scentchips

Dat valt nog wel mee!
<<

Anoniem9

Bericht 20 Sep 2013 22:33

Re: Scentchips

Maar je brandt wel 2 á 3 chips tegelijk hé? En die gaan 8 uur mee ofzo. Maar wij blazen hem soms na een half uurtje branden al uit. Sommige geurtjes zijn erg overheersend en sterk, dat eventjes branden voldoende is.
<<

Anoniem7

Bericht 20 Sep 2013 22:35

Re: Scentchips

Ik denk ook niet dat ik ze 8 uur aan zou laten hoor, 1 waxinelichtje en dan is het wel weer mooi voor een avond. En dan 2 chips tegelijkertijd. En dan ook niet elke avond :)
<<

Anoniem9

Bericht 20 Sep 2013 22:37

Re: Scentchips

Nu heb ik zin om nieuwe te halen.. Mijn bakjes zijn leeg!! Misschien dat ik dat morgen wel even ga doen... :p
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers