Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw favoriete webshop?

<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:38

Bericht 07 Sep 2014 15:46

Wat is jouw favoriete webshop?

De titel zegt het eigenlijk al. Ik ben benieuwd!
<<

Anoniem304

Bericht 07 Sep 2014 15:49

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Op welk gebied?
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:38

Bericht 07 Sep 2014 15:52

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Wat je wilt. Of heb jij heel veel favoriete webshops dat je niet kunt kiezen?
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 07 Sep 2014 15:58

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Ebay, voor zo'n beetje alles.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Sep 2014 16:09

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Bacio schreef:Wat je wilt. Of heb jij heel veel favoriete webshops dat je niet kunt kiezen?

Jah haha!

Ik zal later een lijstje plaatsen.
<<

Anoniem147

Bericht 07 Sep 2014 16:30

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

ASOS. Dat is echt mijn favoriet, mijn bestelgeschiedenis loop terug tot bijna 10 jaar geleden! Bijna iedere maand shop ik daar wel.


ZARA
Etsy (voor kleding, accessoires etc.)
Urban Outfitters

Verder vind ik het leuk om te shoppen via shopstyle.co.uk als ik naar iets specifieks op zoek ben. En ook voor inspiratie van duurdere merken enzo.

Voor basic hempjes kijk ik trouwens vaak bij Forever21. Of echt specifieke zomerse accessoires waar ik na de zomer niets meer aan hoef te vinden.
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:38

Bericht 07 Sep 2014 16:36

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Ik ben gek op my-jewellery.com. Ze hebben daar echt mijn stijl sieraden. Ook fab.nl is favoriet, hun schoenen zitten heerlijk!
<<

Anoniem127

Bericht 07 Sep 2014 16:41

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Niet zo heel bijzonder maar ASOS, H&M en Zalando.
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Sep 2014 16:47

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Zalando.
Als ik wat bestel dan het liefste daar.
<<

Anoniem124

Bericht 07 Sep 2014 16:53

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Ik bestel veel bij Bulls&Birds.
<<

Anoniem315

Bericht 07 Sep 2014 17:12

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Voor kleding:
Nr. 1: H&M
Nr. 2: Forever21/Zalando

Voor boeken en dvd's:
Nr.1: Eci.nl
Nr. 2: Bol.com
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 07 Sep 2014 19:06

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Zalando, H&M , bol.com, ebay, mango.


Iemand ervaringen met bonprix? Lees positieve en negatieve verhalen op internet.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 08:00

Bericht 07 Sep 2014 19:20

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Esprit
Wijdeman schoenen
Lief lifestyle
Noppies
Bol
Wehkamp
Afbeelding
Afbeelding
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 07 Sep 2014 20:06

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Bol.com
Esprit
Wehkamp
V&D
Kiabi
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 07 Sep 2014 21:06

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Sunshine, ik bestel regelmatig bij Bonprix en mijn ervaring is heel goed. Alleen leveren ze standaard een dag later dan ze aangeven.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 07 Sep 2014 21:35

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Thunder schreef:Sunshine, ik bestel regelmatig bij Bonprix en mijn ervaring is heel goed. Alleen leveren ze standaard een dag later dan ze aangeven.


Ok, want ze hebben wel leuke kleding! En retour sturen en geld terug?
<<

Anoniem304

Bericht 08 Sep 2014 07:50

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Bonprix is een regelrechte ramp. Ik heb ooit eens een bikini besteld en kreeg het verkeerde. Ik moest toen wel verzendkosten en retourkosten betalen. Ja dikke harrie, zij sturen het verkeerde en dan moet ik daar voor opdraaien zeker. Na veel aanmaningen ben ik op de blacklist terecht gekomen. Een paar jaar later wilde ik ze nog een kans geven, dus ik bestelde grijze laarsjes met een rode voering. Ik kreeg, koeienpoep groene laarsjes met een paarse voerig. En gewoon blijven volhouden dat ik die had besteld, terwijl die kleurencombi niet eens op de website stond. Het gebrekkige Nederlands van de klantenservice en in schrift laat ik helemaal maar even achterwege. K.utbedrijf. Zo. :D
<<

Anoniem304

Bericht 08 Sep 2014 07:52

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Kleding: H&M, Zalando
Hobby: Echtstudio, Hobbydoos, Zomerspeelgoed, Portecenter.

Ebay noem ik niet, want dat is een veilingssite, geen webshop.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 08 Sep 2014 08:44

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Haha Cotton, compleet andere ervaring dus. Ik heb nog nooit iets anders gekregen als wat ik besteld heb. Ook met retourneren heb ik nooit problemen gehad.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Sep 2014 08:58

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Ik vind het ook wel jammer hoor. Ze hebben soms best leuke dingen, maar ik heb geen zin in weer dat gedonder :P
<<

Anoniem315

Bericht 08 Sep 2014 18:36

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Via BonPrix heb ik een keer een soort huispak gekregen i.p.v. een wollen jurkje :palm: En sowieso vind ik de kwaliteit niet altijd even goed. De modellen vallen bij mij niet echt mooi.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 10 Sep 2014 09:25

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Niet allemaal even positief over bonprix, jammer. Op internet ook al veel negatieve reacties gelezen.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 10 Sep 2014 10:37

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Op de een of andere manier zitten die jurken van Bonprix bij de modellen op de foto altijd perfect maar bij mij :thumbdown:

Soms bestel ik er een paar om te proberen maar ze kunnen altijd weer terug.
Ik heb er dit jaar wel wat positiekleding besteld en dat zat dan weer wel goed.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 10 Sep 2014 10:45

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Ilovethe90s gaat retourneren en geld terug gemakkelijk? Zitten daar ook kosten aan verbonden?
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 10 Sep 2014 10:55

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Tot nu toe heb ik nog nooit problemen gehad met retourneren. Ik betaal achteraf dus geld terugstorten is in mijn geval ook niet van toepassing. Retour sturen is gratis maar je betaalt natuurlijk wel de verzendkosten omdat je het pakketje hebt ontvangen. Dat vind ik dan weer zonde van het geld en ben al snel geneigd om dan toch maar iets te houden want anders ben je sowieso een paar euro armer terwijl je niks koopt.
Kreeg laatst wel een mail dat ik nog niet betaald had terwijl ik dat al wel gedaan had, daarna overigens niks meer van gehoord dus zal elkaar net gekruist hebben.

Ik heb weleens een probleem met Esprit gehad. Ik had een factuur betaald maar was vergeten het betalingskenmerk erbij te vermelden. Toen ik hier achter kwam meteen gemaild zodat ze op de hoogte waren maar ik heb een paar keer bericht gehad dat ze de betaling niet terug konden vinden en of ik (nogmaals) wilde betalen. Dit heb ik een paar keer geweigerd, ik had immers al betaald. Alles verliep via de mail dus toen heb ik ook een keer gebeld maar nadeel was dat je dan niemand aan de lijn krijgt die Nederlands spreekt dus alles ging in gebrekkig Engels.
Daarna het hele pakket (wat ik inmiddels aan correspondentie had) per post opgestuurd en niet lang daarna hadden ze het bedrag ineens terug gevonden. Ik heb daar toen echt een tijdje geen bestellingen gedaan.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers