10 Sep 2014 10:55 door Ilovethe90s
Tot nu toe heb ik nog nooit problemen gehad met retourneren. Ik betaal achteraf dus geld terugstorten is in mijn geval ook niet van toepassing. Retour sturen is gratis maar je betaalt natuurlijk wel de verzendkosten omdat je het pakketje hebt ontvangen. Dat vind ik dan weer zonde van het geld en ben al snel geneigd om dan toch maar iets te houden want anders ben je sowieso een paar euro armer terwijl je niks koopt.
Kreeg laatst wel een mail dat ik nog niet betaald had terwijl ik dat al wel gedaan had, daarna overigens niks meer van gehoord dus zal elkaar net gekruist hebben.
Ik heb weleens een probleem met Esprit gehad. Ik had een factuur betaald maar was vergeten het betalingskenmerk erbij te vermelden. Toen ik hier achter kwam meteen gemaild zodat ze op de hoogte waren maar ik heb een paar keer bericht gehad dat ze de betaling niet terug konden vinden en of ik (nogmaals) wilde betalen. Dit heb ik een paar keer geweigerd, ik had immers al betaald. Alles verliep via de mail dus toen heb ik ook een keer gebeld maar nadeel was dat je dan niemand aan de lijn krijgt die Nederlands spreekt dus alles ging in gebrekkig Engels.
Daarna het hele pakket (wat ik inmiddels aan correspondentie had) per post opgestuurd en niet lang daarna hadden ze het bedrag ineens terug gevonden. Ik heb daar toen echt een tijdje geen bestellingen gedaan.