Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw favoriete webshop?

<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 10 Sep 2014 15:21

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Misschien een keer iets voor een klein bedrag proberen bij bonprix.

Wist niet dat je ook kon bestellen op de site van esprit. Ben nu even aan het rondkijken bij sans-online.nl, reviews lijken goed.
<<

Anoniem199

Bericht 11 Sep 2014 10:01

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Ik kijk vaak als eerste op de webshop van Sans. Ook nog wel eens op die van Only, Vero Moda, Vila en nog wat merken (is 1 webshop), Esprit of Zalando.

Sunshine, ik ben erg enthousiast over Sans. Ze leveren snel en ook nog een gratis bij een dhl punt bij jou in de buurt.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 11 Sep 2014 10:09

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Zara, H&M, Pull and Bear en loavies.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem85

Bericht 11 Sep 2014 17:56

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Sans is echt een hele fijne webwinkel. Verzendkosten zijn maar 0.95 cent en de volgende dag geleverd.
Zelfs een keer iets om 22.00 s avonds besteld en volgende dag geleverd.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 11 Sep 2014 20:52

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Klinkt goed van Sans. Heb ook wel al wat leuks gezien in de sale.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 18 Sep 2014 11:24

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Ik vind wehkamp erg fijn, vooral omdat ze vaak de volgende dag al leveren.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 01 Nov 2014 23:50

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Heb een paar leuke shirtjes bij bonprix gezien. Ik heb normaal altijd een S van bovenkleding. Dus denk dat ik dan beter 36/38 kan bestellen.

Welke maat bestellen jullie meestal bij bonprix?
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:36

Bericht 02 Nov 2014 12:32

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Sunshine27 schreef:Heb een paar leuke shirtjes bij bonprix gezien. Ik heb normaal altijd een S van bovenkleding. Dus denk dat ik dan beter 36/38 kan bestellen.

Welke maat bestellen jullie meestal bij bonprix?

Volgens mij, maar weet het niet zeker meer want het is een tijdje geleden, valt kleding bij bonprix ruim. Ik zou als ik jou was twee maten bestellen.
Tipje nog: meldt je aan voor de nieuwsbrief. Op zondag komt er altijd een code voor gratis verzendkosten.
Vandaag ook weer eentje voor bestelling vanaf €60,- geldig t/m morgen. PB me maar als je die wilt hebben want ik weet niet zeker of het een standaard code is.
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 02 Nov 2014 17:25

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Gizmo, bedankt voor je reactie. Heb me al even aangemeld voor de nieuwsbrief voor de korting.
Dubbel bestellen is misschien wel een idee. Maar je moet eerst wel alles betalen toch? En rekenen ze ook retourkosten?
32/34 lijkt me wel een ieniemienie maatje haha.
<<

Anoniem81

Bericht 03 Nov 2014 12:17

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Sans online is echt mijn favoriet.
Ikenmijnkind heb ik net Pieces longsleeves besteld a 3,95 per stuk.
<<

Anoniem181

Bericht 03 Nov 2014 12:54

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Pandora schreef:Ik vind wehkamp erg fijn, vooral omdat ze vaak de volgende dag al leveren.


Idem. En omdat ik achteraf kan betalen, dan kan ik ook meerdere maten bestellen als ik daarover twijfel.
<<

Anoniem81

Bericht 03 Nov 2014 17:06

Re: Wat is jouw favoriete webshop?

Alex schreef:
Pandora schreef:Ik vind wehkamp erg fijn, vooral omdat ze vaak de volgende dag al leveren.


Idem. En omdat ik achteraf kan betalen, dan kan ik ook meerdere maten bestellen als ik daarover twijfel.

Daar vind ik de verzendkosten zo veel!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers