Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


voor wat tel jij de dagen af?

<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 06 Sep 2014 19:37

voor wat tel jij de dagen af?

Omdat het volgens mij overduidelijk is dat ik niet kan wachten tot ik over een maandje naar Vancouver vlieg naar mn nieuwe baan (en naar mijn vriend) ben ik heel benieuwd waar jullie naar uitkijken.

Dus vertel, welke dag kan wat jou betreft niet snel genoeg komen?
<<

Anoniem122

Bericht 06 Sep 2014 19:39

Re: voor wat tel jij de dagen af?

De dag dat ik mijn diploma haal en in het vliegtuig kan stappen terug naar Bangkok om daar te gaan werken, NL achter me te laten en daar een nieuw leven op te bouwen.
<<

Anoniem114

Bericht 06 Sep 2014 19:41

Re: voor wat tel jij de dagen af?

De dag dat mijn vader een plekje krijgt in een passende woonvoorziening en hij weer happy kan zijn.
<<

Anoniem119

Bericht 06 Sep 2014 19:47

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Ah fijn dat het nog steeds zo goed gaat tussen jullie banana. Kan me voorstellen dat je daar naar uit kijkt.

Ik kijk natuurlijk uit naar het nieuwe huis (nog 12 weken!) en de bruiloft (9 maanden) jeej. Good stuff.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 06 Sep 2014 19:49

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Tot mijn verhuizing! :)

En de dag dat ik mag wisselen van afdeling.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 06 Sep 2014 20:01

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Het moment dat de baby er is!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem125

Bericht 06 Sep 2014 20:04

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Dat ik eindelijk een eerste echo mag. Nog 9 dagen. Ik mag de eerste echo pas met 10 weken, terwijl iedereen tegenwoordig al na 6 of 8 weken een eerste echo mag. Duuuuuuuuuuuuurt langggggggg... Aargh!
<<

Anoniem331

Bericht 06 Sep 2014 20:04

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Rizzoli schreef:Tot mijn verhuizing! :)

En de dag dat ik mag wisselen van afdeling.



Hè, dat is al bijna toch?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 06 Sep 2014 20:07

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Allebei is bijna inderdaad!

Verhuizing is 18 september en afdeling is 29 september! ;)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 06 Sep 2014 20:08

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Leuk! Hoop dat beide je bevalt :)
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 06 Sep 2014 20:11

Re: voor wat tel jij de dagen af?

ไม่เป็นไร schreef:De dag dat ik mijn diploma haal en in het vliegtuig kan stappen terug naar Bangkok om daar te gaan werken, NL achter me te laten en daar een nieuw leven op te bouwen.


:hug: kan ik me voorstellen (las je anti kraak topic) moet je nog lang met je studie?
En is er een makkelijke manier om je naam te typen? Ik wil er nu steeds thaithai ofzo van maken.

Ah Snooki, begrijpelijk. Moeten jullie nog lang wachten op een plekje voor hem?


Haha Marin, dat je daar naar uitkijkt was ook al duidelijk ;) echt mooie dingen! En ja tuurlijk gaat het nog goed met mij en mn vriend. Is vanaf het begin goed geweest, nooit problemen gehaf. Alleen het varen is niet altijd fantastisch.


Rizolli, je hoeft niet lang meer te wachten toch?

Minnoesepoes, spannend! Ik zou zelf zo opkijken tegen een bevalling.

Nougat, waarom moet je langer wachten dan?
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 06 Sep 2014 20:19

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Banana, ga je "voorgoed" emigreren of voor bepaalde tijd? Wel super spannend lijkt me!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem125

Bericht 06 Sep 2014 20:28

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Banana schreef:
Nougat, waarom moet je langer wachten dan?

Eigenlijk is 9 a 10 weken normaal voor de eerst echo, maar tegenwoordig mogen heel veel vrouwen al veel eerder, omdat ze of een eerdere miskraam hebben gehad, of op een kunstmatige manier zwanger zijn geraakt (als ik dat zo mag zeggen). Na 6 weken klopt het hartje al en ik zou gewoon graag zien of het hartje inderdaad klopt.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 06 Sep 2014 20:33

Re: voor wat tel jij de dagen af?

minoessepoes schreef:Banana, ga je "voorgoed" emigreren of voor bepaalde tijd? Wel super spannend lijkt me!


Ik ga op een schip werken. Tijdelijk dus :)
<<

Anoniem286

Bericht 06 Sep 2014 20:39

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Tot ik begin bij mijn nieuwe baan, 1 oktober. Heb er heel veel zin in!
<<

Anoniem122

Bericht 06 Sep 2014 20:44

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Banana schreef:
ไม่เป็นไร schreef:De dag dat ik mijn diploma haal en in het vliegtuig kan stappen terug naar Bangkok om daar te gaan werken, NL achter me te laten en daar een nieuw leven op te bouwen.


:hug: kan ik me voorstellen (las je anti kraak topic) moet je nog lang met je studie?
En is er een makkelijke manier om je naam te typen? Ik wil er nu steeds thaithai ofzo van maken.



Dankjewel! Ik moet nu met mijn scriptie gaan beginnen maar ik heb nog geen enkel idee welk onderwerp ik wil gaan doen en moet nog een baan vinden.. Maar ik hoop in januari af te kunnen studeren.. Anders wordt het juni. Het is het enige wat ik nog moet doen, op 1 examen na in januari.

Makkelijke manier voor mijn naam is trouwens hoe je het uit spreekt: Mai pen rai. Is Thaise uitdrukking.
<<

Anoniem 63

Bericht 06 Sep 2014 20:46

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Leuk Highway! Wat ga je doen?
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 06 Sep 2014 21:38

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Ik tel af tot 15 januari, dan gaan mijn vriend en ik op wereldreis! Nog 131 dagen :P
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 06 Sep 2014 21:47

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Gaaf Jente! Heb je de route al vaststaan?

Ik tel af tot maandag, dan ga ik op vakantie.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 06 Sep 2014 22:10

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Pippin schreef:Gaaf Jente! Heb je de route al vaststaan?

Ik tel af tot maandag, dan ga ik op vakantie.

Het eerste half jaar staat wel vast (qua vluchten), voor de tweede helft weten we wel waar we naartoe willen, maar het is nog niet geboekt.
Waar ga je naartoe op vakantie?
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 06 Sep 2014 22:12

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Ik tel nog 4 weken af. Dan zijn we heerlijk een lang weekend alleen. De meisjes gaan uit logeren naar opa en oma. Lekker uitslapen, rustig opstarten, leuke dingen doen!
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6366

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 06 Sep 2014 22:12

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Tot de dag dat ik weer normaal kan lopen zonder kruk en pijnvrij ben.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 06 Sep 2014 22:18

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Nougat schreef:Dat ik eindelijk een eerste echo mag. Nog 9 dagen. Ik mag de eerste echo pas met 10 weken, terwijl iedereen tegenwoordig al na 6 of 8 weken een eerste echo mag. Duuuuuuuuuuuuurt langggggggg... Aargh!


Het verschilt ook gewoon per verloskundige praktijk wat de volgorde was. Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik eerst een echo, niet omdat ik ooit een miskraam had gehad want het was echt mijn allereerste zwangerschap, maar zodat ze konden checken dat er inderdaad sprake was van een zwangerschap voor ze überhaupt de eerste controle inplanden. Bij de tweede was dat net andersom en deden ze die eerste echo juist bewust wat later omdat er dan meer op te zien zou zijn. Overigens is die echo toen ook iets vervroegd omdat ik bloedverlies had gehad, dus werd het alsnog met 9 weken. De bedoeling was 10-12 weken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem 63

Bericht 06 Sep 2014 22:29

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Ja maar ik denk dat Nougat dus ook pas later de intake krijgt.
Bij mij deden ze ook eerst echo en dan de intake erachteraan, maar wel pas met een week of tien (al bleek het dus vroeger uit te vallen bij mij)
<<

Sophie

Kwebbel

Berichten: 332

Geregistreerd: 14 Mei 2014 14:52

Bericht 06 Sep 2014 22:36

Re: voor wat tel jij de dagen af?

Voor het moment waarop we mijn zwangerschap aan de buitenwereld bekend gaan maken en ik hier eindelijk kan verklappen wie ik eigenlijk ben! En de eerste echo, aanstaande donderdag. :)
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers