Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Deurbel

<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 06 Sep 2014 09:18

Deurbel

Onze deurbel is kapot. Batterijen vervangen hebben we al geprobeerd, maar werkt voor ongeveer een halve dag. We moeten dus echt een nieuwe. Nu zijn we druk op zoek, al diverse keren in de bouwmarkt gekeken en laatst ook in de mediamarkt. De keuze lijkt te zijn: een blaffende hond, iets met een tjilpend vogeltje of een heel ding dongriedeltje dat overdreven lang duurt.
Heeft iemand nog ideeën over waar te kijken voor een enigszins normale deurbel (op batterijen)?
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:11

Bericht 06 Sep 2014 09:29

Re: Deurbel

De deurbellen in de bouwmarkt kan je zelf instellen welk deuntje je wil. De ding dong zit er ook gewoon tussen.
03/2019
11/2020
<<

Anoniem173

Bericht 06 Sep 2014 15:11

Re: Deurbel

Hornbach heeft veel keuze en ook normale deuntjes.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 06 Sep 2014 17:33

Re: Deurbel

Wij hebben er 1 bij de blokker gehaald.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Sep 2014 17:39

Re: Deurbel

wij hebben onze van karwei. De melodieën kan je zelf instellen. We hebben een extra geluid ding erbij voor in de keuken zodat we hem achterhuis ook horen
Afbeelding
<<

Anoniem92

Bericht 06 Sep 2014 19:11

Re: Deurbel

Wij hebben idd zo'n ding vd karwei, bij ons hoor je het deuntje van de kleine zeemeermin maar ding dong kan idd ook gewoon.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:43

Bericht 06 Sep 2014 23:04

Re: Deurbel

Wij hebben er één van de Formido. Wij vinden het een ramp! Hij is draadloos, waarbij de ontvanger in een het stopcontact moet. Maar dat ding stoort! Zit op alle frequenties, behalve op de onze en gaat de hele dag (en nacht) door.
Doet ie dat bij jullie niet?
Leven en laten leven
<<

Anoniem113

Bericht 07 Sep 2014 08:01

Re: Deurbel

In de deurbel, dat waar je op drukt als je aanbelt zit ook een klein batterijtje. Heb je die al vervangen?
<<

Anoniem92

Bericht 07 Sep 2014 09:19

Re: Deurbel

Zoethout schreef:Wij hebben er één van de Formido. Wij vinden het een ramp! Hij is draadloos, waarbij de ontvanger in een het stopcontact moet. Maar dat ding stoort! Zit op alle frequenties, behalve op de onze en gaat de hele dag (en nacht) door.
Doet ie dat bij jullie niet?


Nee eigenlijk nauwelijks niet, héél af en toe gaat de bel wel eens bij ons af ipv bij de buurman ofzo, maar dat is het. Niet noemenswaardig aangezien het maar 1x per jaar is ofzo.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:43

Bericht 07 Sep 2014 10:49

Re: Deurbel

Parel schreef:
Zoethout schreef:Wij hebben er één van de Formido. Wij vinden het een ramp! Hij is draadloos, waarbij de ontvanger in een het stopcontact moet. Maar dat ding stoort! Zit op alle frequenties, behalve op de onze en gaat de hele dag (en nacht) door.
Doet ie dat bij jullie niet?


Nee eigenlijk nauwelijks niet, héél af en toe gaat de bel wel eens bij ons af ipv bij de buurman ofzo, maar dat is het. Niet noemenswaardig aangezien het maar 1x per jaar is ofzo.

Hmmm..het is zó irritant. Heb m ook al geprobeerd op een andere frequentie geprobeerd te zetten, maar ook dat is niet de key to succes.
Leven en laten leven
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 07 Sep 2014 21:05

Re: Deurbel

Oh dat kan ik ook nog proberen Clapperdie. Bedankt voor de tips, we gaan eens verder rondkijken. De laatste keren dat we keken, kon je in die winkels niet alle deuntjes beluisteren, ik durf er dan niet vanuit te gaan dat een van de deuntjes die je niet kunt beluisteren een wat meer normaal geluidje is. Misschien hebben we net op de verkeerde plekken bellen gekeken ;).
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Anoniem123

Bericht 08 Sep 2014 08:49

Re: Deurbel

Wij hadden ook elke keer gedoe met de deurbel. Als er bij de buren werd aangebeld begon er bij ons opeens een heel ander deuntje af te spelen. Nu hebben we gewoon geen deurbel en dat bevalt ons prima.
<<

Anoniem97

Bericht 08 Sep 2014 10:43

Re: Deurbel

Geen, toen die van ons ook kapot was gegaan hebben we geen nieuwe meer gekocht en ik vind het heel fijn!
Mensen kloppen nu gewoon. Groot voordeel is dat de kinderen nooit meer wakker worden van de deurbel.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 09 Sep 2014 00:16

Re: Deurbel

Ik ben ook geneigd om te zeggen: geen. Wij hebben wel een deurbel: een simpele tringgggg..... van de Gamma geloof ik maar die staat vrijwel altijd uit. Dat vind ik handiger, dan wordt mijn zoontje overdag niet wakker en tringelen ze mij niet uit bed voor onzin van verkoop, kinderen die klusjes willen doen, geloofsovertuigingen, levensovertuigingen etc.... Allemaal prima maar ik zet hem gewoon af als ik niet gestoord wil worden en geklopt hoor ik niet als ik slaap en als ik wakker ben reageer ik daar wel op.
Afbeelding

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers