Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help, mijn oor is verstopt!

<<

Anoniem331

Bericht 06 Sep 2014 08:32

Help, mijn oor is verstopt!

Heel de week al gedacht dat ik de huisarts moest bellen, niet gedaan en uiteraard zit mijn oor nu zo verstopt, dat ik er doof door ben. Wat een akelig gevoel in je hoofd is dat.
Nu zal ik wel tot maandag moeten wachten tot ik naar de huisarts kan, en moet ook het hele weekend nog werken.
Kan ik er zelf iets aan doen? Wie heeft een tip?
<<

Anoniem122

Bericht 06 Sep 2014 09:34

Re: Help, mijn oor is verstopt!

Er zijn bij de drogist wel middelen te koop die het oorsmeer oplossen. En heb ook wel eens iets gelezen over warme olie in oor en dan zachtjes met douche er op. Maar dat kan je het beste ff googlen.
Sterkte!
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 06 Sep 2014 10:54

Re: Help, mijn oor is verstopt!

Ik heb het 1 keer in de 3 maanden, en het beste is om er zelf niet teveel aan te gaan zitten rommelen. In ieder geval niet met een wattenstaafje ofzo in je oor gaan zitten...
Ik spuit het om de 3 maanden uit en dan is het weer even goed.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 06 Sep 2014 11:30

Re: Help, mijn oor is verstopt!

Ik had het onlangs ook, echt zo irritant! Ook echt helemaal doof aan 1 kant. Je moet echt eerst met iets als Otalgan druppelen voordat ze het kunnen uitspuiten. Ik moest daar echt 5 dagen op wachten...en toen lukte het nog niet! Ik had een giga prop in mijn oor. Dus 3 dagen later weer een poging en toen kwam alles eruit.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem331

Bericht 06 Sep 2014 13:52

Re: Help, mijn oor is verstopt!

Ik hoefde de laatste keer juist niet met olie te druppelen, omdat dat niet goed zou zijn.
Zo maar even naar de drogist fietsen.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 13 Sep 2014 15:45

Re: Help, mijn oor is verstopt!

Niet zomaar iets in de oor druppelen, als er een gaatje in je trommelvlies zit dan ben je verder van huis namelijk
<<

Anoniem280

Bericht 14 Sep 2014 07:17

Re: Help, mijn oor is verstopt!

Hoe is het nu met je oor?
Net als wat Nijntje zegt, niet zomaar iets in je oor doen, je kan het alleen maar erger maken.
Weet ook niet wat en hoe je het precies voelde. Soort waas gevoel? Dof? Neusspray kan dan nog wel eens verlichting geven.

Zelf ben ik ook oor patiënte. Op mijn 6de is geconstateerd dat ik volledig doof ben met 1 oor. Hier is niets aan te doen, omdat er een aangeboren afwijking zit. Ik mis het slakkehuis.
Het andere oor is zo goed als wat, maar ik loop vanaf april al met steeds een doof, waas, dof gevoel in mijn oor. Klaren heeft geen zin, want het schiet er daarna meteen weer in.
Heb veel neus lopen sprayen, maar zonder resultaat. Oor is verder zo schoon als wat! Toch ben ik afgelopen week bij de KNO arts geweest. Kreeg een gehoortest, goeie oor, ik mankeer niets. Wat het is, geen idee! Maar het gevoel is ook weg.

Bedoel alleen te zeggen, helpt er weinig? Ga naar je huisarts en vraag een verwijzing naar een KNO zij kunnen je verder helpen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 14 Sep 2014 08:02

Re: Help, mijn oor is verstopt!

Jonguh, popcorn dat weet je toch wel! ;)
Dan moet je hem zoeken!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 14 Sep 2014 08:32

Re: Help, mijn oor is verstopt!

Over al gezocht....

Zonder gekheid, ik ben naar de huisarts geweest afgelopen week. Ze heeft er veel rommel uit kunnen halen, maar niet alles. Komende week moet ik nog een keer heen voor het laatste, maar daar heb ik nog geen afspraak voor. Ze kon niet helemaal gewaarworden of het nu ook ontstoken was of niet, dus daar verder niks aan gedaan.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers