Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hollands beste bloemstylist

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 04 Sep 2014 13:39

Hollands beste bloemstylist

http://www.sbs6.nl/programmas/hollands- ... emstylist/

Heeft iemand het gisteren gekeken? Wat vond je ervan?
Ik vond het leuk om te zien wat ze met bloemen kunnen maken en het is weer eens iets anders op tv.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 06 Sep 2014 11:35

Re: Hollands beste bloemstylist

Ja, ik heb gekeken. Ik vond het een leuk programma. Ik ben zelf bloemist en vond het erg tof te zien hoe anderen werkten.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 11 Sep 2014 11:20

Re: Hollands beste bloemstylist

Ik heb gisteren een stukje gezien, beset grappig. Waar kennen we ook alweer dat hippieachtige meisje Anita van? Ze komt me zo bekend voor!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 13 Sep 2015 19:54

Re: Hollands beste bloemstylist

Even een upje want er is een nieuw seizoen gestart.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 14 Sep 2015 10:10

Re: Hollands beste bloemstylist

Niet gezien gisteren, omdat we niet thuis waren. Maar ga het zo terug kijken. :)
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 14 Sep 2015 10:20

Re: Hollands beste bloemstylist

Ik vond het wel weer leuk om te zien. Kees doet het ook leuk vind ik als presentator.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 14 Sep 2015 16:27

Re: Hollands beste bloemstylist

Toevallig dat we weer in dezelfde volgorde reageren. :)
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 24 Sep 2015 08:42

Re: Hollands beste bloemstylist

Dat dacht ik ook al Thunder.
Hadden jullie vorig jaar een favoriete bloemstylist(e)? Ik vond Sarah toen vanaf het begin al wel heel goed, ze maakte echt mooie dingen.

Ik irriteer me (net als de kandidaten) ook een beetje aan Jan, hij staat niet echt open voor andere stijlen heb ik het idee. Die boeketjes voor de prinsesjes van afgelopen zondag waren ook niet echt boeketjes meer te noemen.
Jelte vind ik heel grappig en Lobke viel me ook op maar qua werk heb ik nu nog geen favoriet.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 24 Sep 2015 16:47

Re: Hollands beste bloemstylist

Ja, van Sarah wist ik gelijk dat ze zou winnen, haha. Deze keer gok ik op Jelte ( al had hij verdraaid veel geluk zeg afgelopen keer) of Carlein.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 24 Sep 2015 16:57

Re: Hollands beste bloemstylist

Oh ik heb er zondag helemaal niet meer aan gedacht het te kijken, stom. Maar even terugkijken dit weekend dan. Vorig jaar vond ik Sarah inderdaad ook vanaf het begin een mogelijke winnaar.
<<

Anoniem164

Bericht 24 Sep 2015 17:55

Re: Hollands beste bloemstylist

Ik vind het een heerlijk programma om naar te kijken, er zitten wel een aantal echte tukkers tussen lijkt het wel, leuke accentjes komen er voorbij :banaan:
<<

Pretzel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 27 Sep 2015 21:55

Bericht 01 Okt 2015 19:19

Re: Hollands beste bloemstylist

Ik zit dit nu te kijken en vind het best een vermakelijk programma! Ik houd zelf heel erg van bloemen hoewel ik er niet veel vanaf weet. Ik had het wel leuker gevonden als ze wat meer de bloemsoorten benoemden. Dan had ik er nog wat van geleerd. Maar het is wel leuk om te kijken. Mooi vakmanschap zeg.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers