Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Foto's gedraaid op Marktplaats?

<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 04 Sep 2014 09:22

Foto's gedraaid op Marktplaats?

Ik wilde wat dingen op Marktplaats zetten, maar mijn foto's draait hij een kwartslag/een half.
Op mijn computer staan ze wel goed. Heeft iemand een oplossing?

Ik heb ze gemaakt met mijn Iphone en op de computer gezet, verder heb ik er niets mee gedaan.
<<

Flower

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Sep 2013 11:47

Bericht 04 Sep 2014 10:04

Re: Foto's gedraaid op Marktplaats?

He ik heb het zelfde probleem! ook mijn foto s zijn gemaakt met de iPhone.
Het gekke bij mij is dat marktplaats het niet met al mijn foto's doet

Ben benieuwd of iemand een oplossing heeft
Afbeelding
<<

Anoniem147

Bericht 04 Sep 2014 11:26

Re: Foto's gedraaid op Marktplaats?

Ligt aan Windows 8. Ik heb het laatst opgezocht via Google.

Het gaat weg als je ze opent in Paint en even opnieuw opslaat. Maar dat vond ik echt teveel moeite haha. Ik heb ze nu gewoon scheef op mp staan en verkoop nog gewoon redelijk tot goed.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 04 Sep 2014 12:35

Re: Foto's gedraaid op Marktplaats?

Het schijnt te helpen als je eerst in je windows verkenner rechtermuisklik op de afbeelding doet en dan kiezen voor afbeelding linksom of rechtsomdraaien (tot ie goed staat :D). En daarna te uploaden.
Is inderdaad een iOS/Windows dingetje.
<<

Anoniem321

Bericht 08 Sep 2014 16:51

Re: Foto's gedraaid op Marktplaats?

Maar je kunt de foto's op de marktplaats app toch ook gewoon draaien totdat ze goed staan?

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder