Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 04 Sep 2014 18:04

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Mijn zoon loopt ook graag op mijn hakken en trekt soms de jurk van zijn zus aan., ik denk dat hij dat doet omdat hij een bepaald beeld probeert na te doen dat hem door de media wordt voorgeschoteld (sexy vrouwen dus).
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Sep 2014 18:07

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Dat komt natuurlijk door dat abonnement van hem op de Cosmopolitan. Geef dat kind nou gewoon de Pippo, gun hem een onbezorgde jeugd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 04 Sep 2014 18:11

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Ja maar bij de Cosmopolitan kreeg hij een gratis cowboysbag en die wil hij gebruiken als tas voor de peuterspeelzaal.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Sep 2014 18:16

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Daar zit wat in, dat stijlgevoel moet je natuurlijk niet de kop in drukken. Voor je het weet wil hij zo'n lelijke kinderrugzak met Woezel en Pip.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Sep 2014 18:22

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Oh, Ezra loopt nu rond op mijn rode enkellaarsjes met hoge hak. Daar gaat weer een onbezorgde jeugd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 04 Sep 2014 18:25

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Ja daar gaan we niet aan beginnen. Ik heb maar wel een genderneutraal fruitbakje erbij gekocht.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 04 Sep 2014 18:48

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

:lol:

Ik zit naast J die moet gaan slapen en moet echt heel erg m'n best doen om niet heel hard te lachen hahaha geweldig dit!
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem127

Bericht 04 Sep 2014 21:01

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Ik vind korte rokjes bij kleine kinderen ook helemaal het verkeerde idee geven. Mijn dochter draagt altijd een knielange rok op haar netpanty en rode lakpumps.
<<

Anoniem166

Bericht 04 Sep 2014 21:03

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Gelijk heb je, Twellie. Zo'n kort rokje met een gevuld bh'tje is wel een beetje too much natuurlijk, maar met jouw combi kan dat best.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 04 Sep 2014 21:07

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Ik vind tandeloze kinderen altijd zo armoedig. Waarom toch eerst altijd dat melkgebit. Ze verkopen bitjes om die gaten op te vullen, geniale uitvinding toch!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Sep 2014 21:13

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Ahhh, dat lachje van wisselende kinderen is zo schattig. :heart:
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem127

Bericht 04 Sep 2014 21:15

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Precies, om dit probleem te voorkomen heb ik mijn dochters hele gebit gewoon laten trekken en er van die witte schijnende implantaten in laten zetten. Ik vind het altijd zo armoedig wanneer tanden niet zo wit zijn dat ze licht geven. En een kind moet er wel ten alle tijde goed uit zien.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 04 Sep 2014 21:17

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Toch niet wit-wit hè? Ik vind dat zooooooo Gerard Joling.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 04 Sep 2014 21:18

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

:hulde: briljant topic dit :smile:
<<

anoniem196

Bericht 04 Sep 2014 21:19

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Ik opende dit topic vanmorgen toen ik op mijn werk was.
Ik dacht even kijken of er gereageerd is. Haha wat een reacties weer..
Sommige zou je toch een reageer verbod moeten geven :smile:

Bij een baby of dreumes zie je dan een dikke luier kont.
Zag vandaag meisje fietsen, die zitten gewoon in hun onderbroek zo kort zijn die spijkerrokjes.
Of zitten wijdbeens op de grond te stoepkrijten. Vraag me dan echt af of moeders daar aan denken bij het kopen van korte rokjes. Als het te warm is om er een legging onderaan te doen. Trek ze dan een korte broek aan.
E. Kan als ze ouder is echt op de kop gaan staan, maar die gaat niet in een super kort rokje naar school.
<<

Anoniem255

Bericht 04 Sep 2014 21:59

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Net als die meidem van 12 met schaamhaarbroeken en truitjes met decolleté tot aan de navel.

Mijn dochter heeft alleen een rokje aan met een legging (in de winter een maillot) en anders een korte broek.
<<

Anoniem88

Bericht 04 Sep 2014 22:11

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Nougat schreef:Ja, wel als het een soepel stofje is inderdaad, maar het lijkt tegenwoordig wel de trend om van die heel stugge stoffen te dragen, of heel korte spijkerrokjes. Sorry, maar ik vind dat echt geen gezicht, als zo'n klein meisje haar rokje de hele tijd opkruipt en ze haast geen bewegingsvrijheid heeft als ze lekker wil spelen.

Spijkerrokjes zijn allang weer uit. Wel met de mode meegaan.

Overigens, wat Marni zegt over de triangelbikini's vind ik ook. Ik vind een triangelbikini, of sowieso een bikini in het algemeen, helemaal niet passen bij een kindje (baby, dreumes, peuter). Een lapje stof over de plek waar bij een volwassen vrouw de borsten zitten en waar bij een kind (logischerwijs) nog niets zit. Dat lapje stof wat,die reden totaal niet op z'n plek zit (en vaak gewoon nog omhoog schuift naar een plek bijna in de nek). Het klopt niet en ik vind het vaak om die reden ook niet eens mooi staan. Ik zou zelf dan eerder voor een tankini gaan. Dat vind ik vaak al mooier. Badpakken voor meisjes vind ik nog het leukst, maar dat is inderdaad helemaal niet praktisch.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 04 Sep 2014 22:12

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Maar is het dan zo erg als je een onderbroek ziet als een kind van 4 jaar aan het stoepkrijten is?
Mijn dochter doet morgen weer een jurk aan die tot een stukje boven haar knie komt zonder legging eronder. Een korte broek wil ze niet aan en ja dat je dan met haar jurk bij het spelen af en toe haar onderbroek ziet. Wat is daar dan zo erg aan?
<<

Anoniem331

Bericht 04 Sep 2014 22:18

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Mien schreef:Net als die meidem van 12 met schaamhaarbroeken en truitjes met decolleté tot aan de navel.

Mijn dochter heeft alleen een rokje aan met een legging (in de winter een maillot) en anders een korte broek.



Makkelijk gezegd. Mijn kind weigert broeken, kort of lang, maakt niet uit!

Ik vind meiden van 15/16 in korte rokjes met praktisch niks er onder veel aanstootgevender.
<<

Anoniem88

Bericht 04 Sep 2014 22:19

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Popcorn schreef:
Mien schreef:Net als die meidem van 12 met schaamhaarbroeken en truitjes met decolleté tot aan de navel.

Mijn dochter heeft alleen een rokje aan met een legging (in de winter een maillot) en anders een korte broek.



Makkelijk gezegd. Mijn kind weigert broeken, kort of lang, maakt niet uit!

Ik vind meiden van 15/16 in korte rokjes met praktisch niks er onder veel aanstootgevender.

Wat is hier precies makkelijk gezegd aan, dan?
<<

Anoniem125

Bericht 04 Sep 2014 22:20

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Een onderbroek heet niet voor niets een onderbroek hè? Je kan de vraag ook omdraaien: waarom is het nodig dat heel jonge kinderen en dan eigenlijk altijd meisjes zulke korte rokjes dragen, dat ze eigenlijk in hun onderbroek lopen? Ik vind het gewoon niet nodig dat mijn dochter er zo bij loopt.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Sep 2014 22:23

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Ik heb nog nooit een klein kind gezien in een rokje dat zo kort is dat ze eigenlijk in haar onderbroek loopt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 04 Sep 2014 22:25

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Mijn dochter trekt ook geen jurken/rokken aan die net over haar billen vallen zonder legging eronder. Maar een jurk/rok die tot iets boven haar knieen komt krijgt ze wel gewoon aan zonder legging. En ja, dan zie je tijdens het spelen wel eens haar onderbroek. En die heet ook onderbroek als ie onder een jurk of een rok zit.
<<

Anoniem88

Bericht 04 Sep 2014 22:27

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

Ik zie ze ook niet meer. Een paar jaar terug, in de tijd van de spijkerrokjes nog wel. Die kropen gewoon omhoog tijdenshet spelen. Nu zit onder vrijwel elk rokje wen legging of iets. En de dunne zomerjurkjes vallen gewoon wat langer.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Sep 2014 22:29

Re: Meisje in te korte rokjes/jurkjes.

De meeste spijkerrokjes zijn ook niet handig, ze gaan ook vaak draaien waardoor de kontzakken ineens aan de zijkant zitten enzo. Het is ook gewoon geen lekker stofje voor een rok.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers