Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Little People & water

<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 15 Sep 2013 18:58

Little People & water

Toen het anderhalve week geleden nog zo'n mooi weer was, hebben mijn nichtje en neefje in de tuin in een geïmproviseerd zwembadje gezeten en toen hebben alle Little People-beestjes zwemles gekregen. Nu zit er dus water in al die beestjes maar omdat er aan de onderkant zo'n *hoe noem je dat* 'uitsparing' zit, krijg ik het water er niet uitgeknepen :thumbdown:

Heeft iemand de ultieme tip om de diertjes van hun klotsende buikjes af te helpen?
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 15 Sep 2013 19:03

Re: Little People & water

Boven op de radiator van de verwarming zetten (maar moet je die natuurlijk al wel aan hebben)
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 15 Sep 2013 19:19

Re: Little People & water

Haha ja die staat hier voorlopig nog niet aan! Misschien toch maar alvast even de verwarming op de badkamer aanslingeren dan...
<<

Anoniem7

Bericht 15 Sep 2013 19:27

Re: Little People & water

Met dat gat naar beneden op ene handdoek zetten en dan even een paar dagen zo laten staan.
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 15 Sep 2013 19:32

Re: Little People & water

Maple schreef:Met dat gat naar beneden op ene handdoek zetten en dan even een paar dagen zo laten staan.

Dat werkt tot dusver niet, ze staan al ruim een week zo. Komt dus denk ik door die uitsparing aan de onderkant, het water komt daardoor niet bij het gaatje!
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 15 Sep 2013 19:58

Re: Little People & water

Hier hebben we hetzelfde gehad.
Wat het beste werkt is een handdoek pakken en daar met de poppetjes op slaan, dan sla je het water een beetje eruit. Maar helemaal droog krijg je het volgens mij niet.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 15 Sep 2013 20:45

Re: Little People & water

Thnx voor het meedenken, het zal dus nog wel een hele tijd gaan duren voordat ze droog zijn...
<<

Anoniem20

Bericht 15 Sep 2013 22:38

Re: Little People & water

Daarom mogen die dingen hier ook niet meer het zwembad in, en stop ik ze niet meer in de wasmachine :)
<<

cupcake

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 46

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:14

Bericht 15 Sep 2013 22:48

Re: Little People & water

Tip: ook voor badspeeltjes.

Met een lijmpistool het luchtgaatje dichtlijmen dmv 1 bolletje lijm.
Dan kan er geen water in en in jou geval geen water uit als hetver echt niet meer uitkomt.
Je wil niet weten hoe dat water er van binnen over een aantal weken uitziet!

Zo kunnen kindjes het water iig niet uit de poppetjes zuigen en iets "oplopen" ;)
<<

Anoniem144

Bericht 16 Sep 2013 00:07

Re: Little People & water

Ik had precies de zelfde vraag ! Maar ik lees hier dus dat het nog wat moeite gaat kosten. Hier gaan de little people dus maar niet meer mee in bad ;)
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 16 Sep 2013 17:26

Re: Little People & water

Nee daarom, ik vind dat water zo vies als dat er een tijdje in zit, brrrrr... Dicht lijmen dus en niet meer mee in het water spelen!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers