Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help mijn pluis

<<

Anoniem147

Bericht 04 Sep 2014 12:25

Re: Help mijn pluis

Volgens mij is stijlen/krullen ook echt een behendigheid.

Krullen deed ik in het begin wel 25 minuten over. Nu heb ik het serieus in 7 minuten gekruld, met het geluk dat er 2 tot 3 dagen mee kan doen.

Ik moet wel zeggen dat als je eenmaal in de weer gaat met tangen en je blij bent met het resultaat het heel 'moeilijk' is om het weer los te laten. Ik vind mijn haar nu altijd saai als ik uit de douche kom, terwijl ik voorheen nergens last van had haha. Nu voel ik echt een verplicht naar mezelf om het te krullen zodat het mooi zit.
<<

Anoniem119

Bericht 04 Sep 2014 15:01

Re: Help mijn pluis

Hopelijk doet de foto het nu wel:

Afbeelding

Dit vind ik dus echt heel mooi! Maar dat doe ik alleen als ik er de tijd voor heb. En lijkt me ook niet heel gezond om dat elke dag te doen. Dan vind ik zo'n behandeling of van die producten denk ik fijner om te proberen. Ik ga maar eens naar die Kerastase producten kijken, dat vind ik wel een goeie.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Sep 2014 15:20

Re: Help mijn pluis

Maar Marin, moet jij dan elke dag je haar wassen? Toen ik het nog steil maakte hoefde ik dat maar 2 of 3 keer in de week te doen, afhankelijk van hoe vaak ik m'n haar waste. En dan gewoon douchen met een douche muts op de niet haar was dagen.
<<

Anoniem119

Bericht 04 Sep 2014 15:24

Re: Help mijn pluis

Ja helaas wel. Ik zweet vrij veel, in m'n slaap ook, dus m'n lichaam, hoofd en haar is vrij snel vies. Dus qua vettigheid zou ik m'n hoofdhuid wel aan kunnen leren om paar keer per week te wassen maar qua zweet niet.
<<

Anoniem147

Bericht 04 Sep 2014 17:04

Re: Help mijn pluis

Dat het slecht is voor mijn haar maakt mij trouwens niet echt uit. Ik snap het idee wel hoor, maar je haar ziet er gezonder uit op de foto waar het gestyled is dan op je eerste foto's. Dus puur voor het uiterlijk hoef je het stylen niet te laten. Gewoon een goede heatprotector gebruiken hopen dat je haar het allemaal aankan.

Je ziet er met stijl haar wel heel mooi verzorgd en classy uit :ja:
<<

Anoniem222

Bericht 04 Sep 2014 17:12

Re: Help mijn pluis

Jaa Marin die laatste foto, dat staat je heel mooi! Wenkbrauwen temmen en huppakee ;-)!
<<

Anoniem119

Bericht 04 Sep 2014 18:09

Re: Help mijn pluis

Ja nou ja dat is heel mooi inderdaad maar gaat niet elke dag maar voor af en toe is wel mooi. Pluis is idd dan grotendeels wel weg maar ik zal voor dagelijks gebruik idd meer hebben aan een goed product. Krul is ook niet erg, als het maar niet zo giga pluist.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 04 Sep 2014 18:12

Re: Help mijn pluis

Ik heb dus echt precies hetzelfde! Ik ga dit topic maar even snel doorlezen :yes:
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 06 Sep 2014 11:38

Re: Help mijn pluis

Ik zou zelf aanraden meer lagen er in te knippen aan te bovenkant. Dan na het wassen heel simpel wat mouse in je haar doen en met een defuser heel rustig zonder te kammen ondersteboven föhnen, dan beetje van dat silk erin en er verder niet meer aankomen.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 06 Sep 2014 11:41

Re: Help mijn pluis

Ik vind krullen juist zo mooi trouwens! Daar was mijn advies dan ook op gebaseerd. Ik stylde het iedere dag maar het breekt echt af hoor, of je nou bescherming gebruikt of niet. Af en toe is wel leuk maar ik zou het niet dagelijks doen.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 16 Sep 2014 16:42

Re: Help mijn pluis

Marin hoe is t met je haar?
Heb je inmiddels de producten van kerastase?
En zo ja bevalt het? ;-)
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 08 Okt 2014 17:01

Re: Help mijn pluis

Hoe is het met je pluis?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 12 Okt 2014 12:05

Re: Help mijn pluis

Harrison schreef:Jaa Marin die laatste foto, dat staat je heel mooi! Wenkbrauwen temmen en huppakee ;-)!


IK zie geen wenkbrauwen op die foto :P Maar ik snap wel wat je bedoeld.. Ik denk ook Marin dat wat smallere wenkbrauwen heel veel voor je gezicht zullen doen. :ja: Ik vind je haar ook heel mooi op de laatste foto :)
2016
<<

Anoniem119

Bericht 13 Okt 2014 10:49

Re: Help mijn pluis

Ik heb m'n wenkbrauwen laatst weer laten epileren hoor ;)

Ik had een facial cadeau gekregen van m'n vriend omdat ik zo hard werk, echt heel lief, en toen heb ik direct maar m'n wenkbrauwen laten epileren. Ik weet heus wel dat dat mooier staat maar heb niet echt tijd om dat elke maand te laten doen ofzo, dus eens per half jaar vind ik wel prima.

Maar bedankt voor de complimenten.

Overigens denk ik dat m'n extreem pluizige haar door de goedkope shampoo van de lidl kwam. Ik heb nu halal shampoo (don't ask me why) en die helpt wel. En ik draag m'n haar bijna alleen maar in een clip, daar is t ook veel minder pluizig door, kijk maar:

Afbeelding
<<

Anoniem222

Bericht 13 Okt 2014 16:11

Re: Help mijn pluis

Ja Marin echt heel mooi! Je wenkbrauwen maken zo'n verschil! Je hebt meteen een heel wakkere, open blik :). Prachtig.
Dus ik zou het misschien zelf een beetje proberen bij te houden, maar als jij er geen zin in hebt zou ik het lekker niet doen haha!
<<

Anoniem119

Bericht 13 Okt 2014 16:13

Re: Help mijn pluis

Haha ik doe dat wel eens hoor maar ben er gewoon niet zo goed in denk ik. En het doet zo'n tering pijn omdat ik van die stugge haren heb. Maar voor de bruiloft zal ik t zeker weer doen. Weet nu al dat t er voor die tijd toch niet van komt haha. Ach, misschien ben ik ook beetje eigenwijs daarin. Het kan me gewoon niet zoveel schelen, zoiets denk ik. Vroeger durfde ik zelfs niet te epileren omdat ik bang was dat mensen t zouden zien.
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 13 Okt 2014 17:07

Re: Help mijn pluis

Heb je nog anti-pluis tips nodig?
Ik heb nl spul bij de kapper gekocht en het is zo fijn.
M'n haar voelt super fijn zacht (als ik er geen spul verder in doe) en het pluist helemaal niet meer.
Het is ook nog eens supe makkelijk; een conditioner die je er niet uit hoeft te spoelen.

Als je nog interesse hebt, dan kijk ik even hoe t precies heet.
<<

Anoniem119

Bericht 13 Okt 2014 17:08

Re: Help mijn pluis

Tips zijn altijd welkom, Nina! Dank je!
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 13 Okt 2014 20:18

Re: Help mijn pluis

Er heeft laatst een collega van me haar pluis-problemen op tafel gegooid tijdens te koffie en toen kwam iemand opeens met de shampoo van yes to carrots van de tuinen, nu zit de halve afdeling eraan :ja:
2019
2022
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 13 Okt 2014 21:07

Re: Help mijn pluis

Heb je weleens je wenkbrauwen laten epileren met een touwtje? Ik laat dat altijd om de 3 a 4 weken doen en het ziet er heel glad uit. Is hooguit 5 minuten werk, en minder pijnloos dan gewoon epileren.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Anoniem119

Bericht 13 Okt 2014 21:24

Re: Help mijn pluis

Ik vind t heel lief dat ik zoveel tips over m'n wenkbrauwen krijg hoor maar zoals ik al zei, daar doe ik toch niks mee. Ik ga echt niet eens per maand m'n wenkbrauwen laten epileren. Ik ga twee a drie keer per jaar naar de kapper, dus eens per maand wenkbrauwen zou ik toch niet volhouden haha. Ieder zo z'n prioriteiten toch?

Enfin, die say yes to carrots shampoo heb ik wel eens van gehoord! Kon je bij sephora kopen maar wist niet dat t bij de tuinen beschikbaar was. Goeie tip!
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 13 Okt 2014 22:12

Re: Help mijn pluis

Ik heb vorige week gekocht en gister voor het eerst gebruikt.
Het is wel vrij duur, € 25 ofzo maar je hebt maar een heel klein beetje nodig.
Zoals ik al zei, wordt mn haar er super zacht van en helemaal niet meer pluizig.
Ik ben fan :smile:

Afbeelding
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers