Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Crematie en kindje

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 04 Sep 2014 14:51

Re: Crematie en kindje

Nougat schreef:
Dora schreef:Je moet doen wat JÍJ (en je broers/zussen/vader) wilt.
Ooms en tantes (dus de broers en zussen van je vader en moeder) staan al weer een stuk verder weg.

Wat een onzin. Een stuk verder weg? Als je uitgaat van de overledene dan staan de broers en zussen van de overledene juist heel dichtbij.


Dat VIND jij onzin. Het is aan degene zelf of ze haar kindje meeneemt of niet. Niet aan jou.
04-2014
10-2015
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 04 Sep 2014 14:56

Re: Crematie en kindje

Wij hebben N. in januari meegenomen (oma van mijn vriend was overleden). We hebben haar gewoon haar ding laten doen, vond iedereen prima en was fijn dit zo met z'n allen af te sluiten.

Sterkte de komende tijd.
<<

Anoniem125

Bericht 04 Sep 2014 15:02

Re: Crematie en kindje

Milou schreef:
Nougat schreef:
Dora schreef:Je moet doen wat JÍJ (en je broers/zussen/vader) wilt.
Ooms en tantes (dus de broers en zussen van je vader en moeder) staan al weer een stuk verder weg.

Wat een onzin. Een stuk verder weg? Als je uitgaat van de overledene dan staan de broers en zussen van de overledene juist heel dichtbij.


Dat VIND jij onzin. Het is aan degene zelf of ze haar kindje meeneemt of niet. Niet aan jou.

Natuurlijk is het aan haar zelf, dat staat niet ter discussie. Ik vind het alleen onzin om te zeggen dat je als 'dochter van' veel dichterbij de overledene staat als 'de zus van'. Het is een andere band, maar als zus groei je samen op met je zus en ben je van dezelfde generatie, heb je dezelfde opvoeding gehad, heb je dezelfde ouders gedeeld. Ik vind het dan onzin om te zeggen dat een zus veel verder weg staat.
<<

Ingrid82

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 262

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:58

Bericht 04 Sep 2014 17:16

Re: Crematie en kindje

Bedankt voor jullie lieve woorden en voor jullie adviezen!

We hebben nog niks echt besloten, we weten alleen zeker dat we hem liever toch niet mee laten gaan naar de dienst en daarna het condoleren.
Mijn moeder heeft echt goed en helder afscheid van hem kunnen nemen en ook van mijn nichtje ( kindje van mijn zus 14,5maand).
Zo weet ik dat het goed is en dat ze het niet erg vind als ze er niet bij zullen zijn.
Ze is nu in diepe slaap en zal over een niet al te lange tijd nooit meer wakker worden.

Wat sommige van jullie zeggen, dat ik er zelf dan niet 100% bij zou zijn en me misschien zelfs ga irriteren eraan.
Heb het er ook met mijn tante (zus van) over gehad en ze zegt dat het haar niet veel uitmaakt maar dat het voor L.(en mij/man) misschien beter is om hem er niet bij te hebben. Ben het trouwens wel mee eens dat hun er ook dicht bij staan. Ze heeft 5broers en nog 1zus en vind hun mening daarin ook best belangrijk.
Mijn vader is helaas nog geen twee jaar geleden overleden.

Annie je bent een schat x
Na 6jaar is onze wonder daar!
Afbeelding
<<

Anoniem125

Bericht 04 Sep 2014 17:23

Re: Crematie en kindje

Ik wil je nog even heel erg veel sterkte toewensen deze tijd.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 04 Sep 2014 19:03

Re: Crematie en kindje

Ik wil je ook in deze tijd heel veel sterkte wensen :hug:
D. 16-8 en J. 27-11
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Izzie, Lexi