Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Amazon, wie heeft daar wel eens besteld?

<<

Anoniem162

Bericht 03 Sep 2014 08:42

Amazon, wie heeft daar wel eens besteld?

Ik wil een nieuw fototoestel gaan kopen via Amazon, maar mijn man en ik hebben hier nog nooit wat gekocht. Iemand ervaringen met deze site? positief en negatief

http://www.amazon.de/dp/B0089BUVG0/ref= ... B0089BUVG0
<<

Anoniem304

Bericht 03 Sep 2014 08:56

Re: Amazon, wie heeft daar wel eens besteld?

Amazon is huge!

Ik heb er wel vaker besteld. Altijd top!
<<

Anoniem119

Bericht 03 Sep 2014 08:57

Re: Amazon, wie heeft daar wel eens besteld?

Dat is de grootste webwinkel ter wereld denk ik wel. Die kan je wel vertrouwen ;) heb er altijd wel positieve ervaringen mee.
<<

Anoniem162

Bericht 03 Sep 2014 09:10

Re: Amazon, wie heeft daar wel eens besteld?

Oke, geen idee dat het zo groot was. Fijn dat jullie er positief over zijn!
<<

Anoniem304

Bericht 03 Sep 2014 09:12

Re: Amazon, wie heeft daar wel eens besteld?

Marin schreef:Dat is de grootste webwinkel ter wereld denk ik wel. Die kan je wel vertrouwen ;) heb er altijd wel positieve ervaringen mee.

Ik probeerde uit te zoeken of ze de grootste waren, kon het zo 1,2,3 niet vinden. Maar ze waren in 1994 (als ik het goed onthouden heb) wel de eerste.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 680

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 03 Sep 2014 09:29

Re: Amazon, wie heeft daar wel eens besteld?

Hier ook goede ervaringen. Ik heb er eens een horloge gekocht. Die ik toegestuurd kreeg was jammer genoeg kapot. Ik kon hem zonder problemen terugsturen en kreeg al snel een nieuwe geleverd.
03/2019
11/2020
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Sep 2014 09:31

Re: Amazon, wie heeft daar wel eens besteld?

Ik bestel er vaak Kindle-edities van boeken, die zijn heel goedkoop en die kan ik lezen op de iPad. Gaat heel makkelijk. Gewone boeken heb ik ook besteld, dat ging ook goed. Ik bestel bij voorkeurop Amazon.de want dan betaal je geen verzendkosten, als je bij Amazon.co.uk of Amazon.com bestelt dan zijn de verzendkosten soms echt torenhoog.

Ik ga Yrsa's verjaardagscadeautjes ook weer bestellen bij Amazon.de.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem119

Bericht 03 Sep 2014 11:49

Re: Amazon, wie heeft daar wel eens besteld?

Cotton schreef:
Marin schreef:Dat is de grootste webwinkel ter wereld denk ik wel. Die kan je wel vertrouwen ;) heb er altijd wel positieve ervaringen mee.

Ik probeerde uit te zoeken of ze de grootste waren, kon het zo 1,2,3 niet vinden. Maar ze waren in 1994 (als ik het goed onthouden heb) wel de eerste.


Ja wow oud al! Ik weet wel dat ik twaalf jaar geleden m'n eerste aankoop daar deed, in Amerika. Mijn woonadres van daar stond dus Nog steeds in m'n account. Echt grappig. Ik denk vrijwel zeker dat het de grootste is, behalve als je die wholesale dingen als Ali baba niet meetelt enzo. Vorig jaar hoorde ik trouwens dat er ook een Amazon.nl komt. Maar bol is natuurlijk zo groot hier.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Sep 2014 11:54

Re: Amazon, wie heeft daar wel eens besteld?

Ik vind Bol echt langzaamaan k.utter worden. Ze waren altijd goedkoop, maar ik merk nu dat ze veel te koop hebben wat te duur is en wat geleverd wordt door andere aanbieders. Zakjes strijkkralen voor 8 euro terwijl ze in de winkel en op andere sites 3 zijn. Stiften voor 27 euro terwijl je exact dezelfde gewoon in de winkel of op andere websites voor 20 hebt. Senseo gemiddeld €10 duurder dan bij andere aanbieders.

Maar goed. Hun bekendheid zal wel in hun voordeel werken, want er staan wel gewoon positieve reviews bij. Die lui kijken waarschijnlijk niet verder en bestellen gewoon.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Sep 2014 12:05

Re: Amazon, wie heeft daar wel eens besteld?

Klopt wat je schijft Cotton. Reden voor mij om bol te kiezen is dat ik er kortingsbonnen voor heb, waardoor het uiteindelijk goedkoper is en de verzendkosten laag zijn.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem119

Bericht 03 Sep 2014 13:23

Re: Amazon, wie heeft daar wel eens besteld?

Ik vind het ook veel leuker om bij kleine webshops te bestellen, zeker als je weet dat iemand daarachter gewoon hard zijn/haar best doet daarvoor.
<<

Anoniem162

Bericht 03 Sep 2014 15:57

Re: Amazon, wie heeft daar wel eens besteld?

Ik vind Bol meestal te duur en zoek gewoon goed naar wat ik wil.
Nu heeft mijn man al veel site's bekeken en kwam hij bij amazon.de uit
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Sep 2014 18:26

Re: Amazon, wie heeft daar wel eens besteld?

Ik bestel nog steeds wel veel bij Bol.com. Bij Amazon zijn vooral boeken over fictie schrijven (in Kindle-versie) heel goedkoop, soms maar tussen de 1 en 3 dollar en dan vaak heel specifiek over een bepaald onderdeel van schrijven.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 03 Sep 2014 20:54

Re: Amazon, wie heeft daar wel eens besteld?

Vaker wat besteld bij Amazon en altijd prima. Bol.com wordt steeds rotter vind ik, inderdaad duur en vaak problemen met de producten (kapot of dergelijke).
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem162

Bericht 06 Sep 2014 14:06

Re: Amazon, wie heeft daar wel eens besteld?

Bedankt allemaal.
we hebben het toestel gisteren eerst in de winkel bekeken en we twijfelen nog steeds.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers