Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spinnen seizoen geopend?

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Sep 2014 21:49

Spinnen seizoen geopend?

Wie heeft er nog meer 'last' van. Dat je dagelijks met de stofzuiger langs het plafon kan om de spinnen op te zuigen.
Vandaag wederom een stuk of 8 spinnen opgezogen. Het zijn ook allemaal van die spinnen met lange poten, bah.

Gisteren kwam ik thuis en eer ik de schuur in kon, moest ik eerst een spinnenweb met bewoner slopen omdat ik anders niet naar binnen kon. Vandaag idem, maar dan met mijn groene container. Ik word er een beetje simpel van. Ik weet dat het nuttige beestjes zijn, maar ik vind ze niks.

Wie heeft er nog meer last van?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 02 Sep 2014 21:52

Re: Spinnen seizoen geopend?

Sinds het tegenseizoen is begonnen hebben wij er al last van. Is nu net weer wat rustiger.
<<

Anoniem119

Bericht 02 Sep 2014 21:52

Re: Spinnen seizoen geopend?

Hier is het net over eigenlijk. De maand juli was echt een spinnen hel. Hoewel m'n vriend vandaag eentje zag van een duim groot.

Ik controleer echt elke keer dat ik uit de douche stap of er geen spinnen in m'n handdoek zit enzo (badkamer raam staat altijd open en de spinnen kruipen zo de handdoek in) brrrrr
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Sep 2014 21:56

Re: Spinnen seizoen geopend?

O ja, gisteren stond ik ook ineens onder de douche met een spin. LOL. Ben ergens heel blij dat mijn schone handdoeken niet in de badkamer passen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 02 Sep 2014 21:57

Re: Spinnen seizoen geopend?

Wij hadden vorige week binnen een week 3 keer zo'n vieze dikke spin in huis, brrrr... Dan mis ik echt mijn vader in huis die ze wel even opruimt met een papiertje. Mijn man is ook niet zo'n held met spinnen, dus die komt me helaas niet 'redden' ;).
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 02 Sep 2014 22:24

Re: Spinnen seizoen geopend?

Wij wonen in het bos en hebben altijd heel veel spinnen in huis. Vriend wil ze ook niet doodmaken en brengt ze altijd naar buiten. Volgens mij rennen ze net zo hard weer naar binnen :P

Kleine spinnen en die langpootgevallen vind ik niet erg, soms laat ik een web ook wel hangen want daar vliegen altijd veel mugjes in! Maar we hebben ook geregeld van die grote monsters in huis, vreselijk vind ik die!
10.04.17
<<

Anoniem173

Bericht 02 Sep 2014 23:40

Re: Spinnen seizoen geopend?

Saga schreef:Wij wonen in het bos en hebben altijd heel veel spinnen in huis. Vriend wil ze ook niet doodmaken en brengt ze altijd naar buiten. Volgens mij rennen ze net zo hard weer naar binnen :P

Haha ik moest hier zo hard omlachen ik zie het al helemaal voor me zon spinnetje met een grote glimlach weer achter je man aan rennend :smile:
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 03 Sep 2014 10:29

Re: Spinnen seizoen geopend?

Ja, hier ook. De hele tuin zit vol met spinnenwebben, ik durf 's avonds in het donker nauwelijks meer door de tuin te lopen uit angst dat ik met mijn gezicht midden in een web terecht kom.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 03 Sep 2014 11:15

Re: Spinnen seizoen geopend?

Atelier Madame schreef:
Saga schreef:Wij wonen in het bos en hebben altijd heel veel spinnen in huis. Vriend wil ze ook niet doodmaken en brengt ze altijd naar buiten. Volgens mij rennen ze net zo hard weer naar binnen :P

Haha ik moest hier zo hard omlachen ik zie het al helemaal voor me zon spinnetje met een grote glimlach weer achter je man aan rennend :smile:

Hahahaha!

Wij hebben ze keer op keer in de meterkast zitten :shock:
Leven en laten leven
<<

Patsy

Bericht 03 Sep 2014 11:42

Re: Spinnen seizoen geopend?

Hier ook heel veel spinnen. Vooral die langpoten, die vind ik nog niet zo erg. Mijn vader had dit weekend 2 van die dikke, zwarte, harige, die vind ik doodeng.

Oja, in de keuken woont een springspin, die kan ik nog niet vangen, helaas.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 03 Sep 2014 12:38

Re: Spinnen seizoen geopend?

Het wordt hier juist al weer wat minder. Ik ruim ze binnen wel op,meestal zet ik ze buiten, maar soms ook met de stofzuiger. De spinnen buiten aan de schuifpui en de ramen laat ik bewust hangen, laat ze maar lekker de muggen e.d. vangen in hun web!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Sep 2014 12:40

Re: Spinnen seizoen geopend?

Ik heb thuis (ff afkloppen) gelukkig nauwelijks last van spinnen, maar m'n moeder stuurde van de week wel een foto van zo'n joekel die ze thuis aantrof! :shock: Bij haar in huis zitten heel vaak van die dikke zwarte, ik ben daar echt panisch voor!! Zelfs van die foto kreeg ik al een hartverzakking, GADVER!!
❤ 7 juni 2018
<<

Sawyer

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 07 Sep 2013 22:37

Bericht 03 Sep 2014 22:24

Re: Spinnen seizoen geopend?

Ik dacht al dat we een nest hadden ofzo, haha.
Zondag had ik dus zo'n hele grote zwarte in m'n pantoffel zitten. Ik voelde iets tegen mijm voet, dus met mijn hand er in. Haal ik die vieze, harige spin er uit.. :pale: Heel hard weg gesmeten en er een schoen op gedrukt.
En vanavond kwam er al weer een de kamer in gerend, die mag mijn vriend zo opruimen. Ze dood maken lukt nof wel, maar ik durf ze niet op te ruimen haha.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers