Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuw seizoen grenzeloos verliefd

<<

Anoniem304

Bericht 25 Sep 2014 08:48

Re: Nieuw seizoen grenzeloos verliefd

Ja sneu voor haar dat die moeder steeds zat te janken.
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 25 Sep 2014 08:55

Re: Nieuw seizoen grenzeloos verliefd

ja dat van die moeder vond ik ook zo erg! Kom op, niet zo bij de pakken neer gaan zitten.

Maar ik vind het ook wel een beetje vaag dat ze dus gehuwd waren en zij niks wist van dat hij dus écht geen geld had en ze al het meubilair zelf moest kopen. Daar heb je het toch over als je gaat trouwen?
Ze had nu net zo goed haar eigen spullen kunnen laten verschepen ipv een mega dure bank kopen als je al weinig geld hebt.

En ik was blij dat ze uiteindelijk toch iets van vrijwilligerswerk ging doen. Al die dagen thuis zitten wachten totdat je man weer uit zijn werk komt is ook geen leven... Ga er op uit, maak nieuwe vrienden, ontdek je omgeving.

Ik vond het een heel mooi meisje, maar wel een beetje passief daar in.

Maar ik blijf het een heerlijk programma vinden :-D
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 25 Sep 2014 09:14

Re: Nieuw seizoen grenzeloos verliefd

Ja, vind het ook zo'n leuk programma!
Het lijkt me toch een hele opgave om naar iemand ter verhuizen en daar alles voor op te moeten geven. In zou t nooit kunnen en juist daarom vind ik het zo'n leuk programma, denk ik.
Leven en laten leven
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 25 Sep 2014 14:14

Re: Nieuw seizoen grenzeloos verliefd

Ik vond die moeder maar een beetje vervelend. Natuurlijk is het moeilijk dat je dochter vertrekt, maar ze gaat haar geluk tegemoet, daar ben je toch juist heel blij mee?!

Volgende week komt het broertje van vrienden van ons!! Ben heel benieuwd :D
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Sep 2014 14:25

Re: Nieuw seizoen grenzeloos verliefd

ik vond die moeder zo zielig steeds maar huilen. Maar ze kan ook iets minder steeds huilen want zo is het niet zo leuk voor die dochter om te skypen.

Wat leuk meneer de uil een bekende erin
Afbeelding
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers