Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


HNTM 2014

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 16 Okt 2014 17:10

Re: HNTM 2014

Ik vind Aisha dus echt helemaal niets.. ze is zo vreselijk arrogant gatsie! Zij moet lekker iets anders gaan doen :angel:
Nikki vind ik het meest verrassend, in het begin vond ik haar niets eigenlijk » ze viel niet op en ze is heel normaal, lekker nuchter. Maar ze wordt steeds beter! Alleen het accent is vreselijk.. Sanne valt niet op maar ze is op foto's echt waanzinnig! En Debbie vond ik vanaf het begin al leuk :) Ben heel benieuwd wie gaat winnen zolang het Aisha maar niet is haha
Wat als het lukt
<<

Anoniem129

Bericht 16 Okt 2014 17:40

Re: HNTM 2014

Ik moet zo lachen om Nikki, wat een ei is dat soms. "Ik krijg het even bloedbenauwd" :palm:

Ik vind Nikki erg mooi op foto's. Debbie is denk ik te commercieel, Sanne vind ik prachtig en Aisha zo arrogant.
<<

Anoniem315

Bericht 16 Okt 2014 21:54

Re: HNTM 2014

Meneer de Uil schreef:
Exogenesis schreef:Dat nuchtere is zeker een goede bijkomstigheid. Maar ik vind haar Engels zo huilenswaardig slecht.. Al zou ze zich waarschijnlijk best redden, want volgens mij is ze niet snel in paniek. Geldt ook voor Debbie.

Ik zet in op Nicky of Sanne.


Ik was al bang dat het door haar Brabantse accent kwam (misschien ook wel). Anders wil jij mij niet meer tegenkomen :wink: .
Nicky vind ik de leukste en ook heel erg mooi, gevolgd door Debbie. Sanne mag van mij ook winnen, maar die Aisha liever niet. Ze is wel erg mooi, maar weet dat ook zo goed..ben geen fan haar attitude.


Haha, nee, dat Brabantse vind ik juist wel leuk. Het is meer dat ik haar grote tanden niet zo mooi vind en haar Engels dus.. En haar gegiechel komt ook wat stuntelig over.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Okt 2014 17:34

Re: HNTM 2014

Ik vond Nicky wel mooi op die strand/bloot foto's, maar vind haar niet modelwaardig. Ze moet vooral haar mond niet opendoen met dat boerse accent.
Is de finale a.s maandag of komt er een compilatie?
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 17 Okt 2014 17:57

Re: HNTM 2014

Vind het wel grappig die namen.
De winnares van vorig jaar is Nikki en nu is er een Nicky.
Ik denk dat Sanne wint en een paar jaar geleden won er ook een Sanne.
Jammer dat je van de meeste meiden behalve Kim Feenstra en Sylvia Geertsen bijna niks meer hoort.
Ik vind Debbie wat weg hebben van Eva Longoria. Prachtig meisje, maar echt een gezicht dat bij een bepaald merk past. Denk dat het Sanne of Nicky wordt.
En bedoel het niet discriminerend, maar een donkere vrouw heeft nog nooit hntm gewonnen, dus denk dat Aisha niet wint.
Denk dat ze die zo ver hebben laten komen zodat het gemeleerd blijft. Wat denken jullie daarover?
04-2014
10-2015
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Okt 2014 18:42

Re: HNTM 2014

Dat is eigenlijk een schande dat een donkere meid nog nooit gewonnen heeft dus wordt het eens hoog tijd en is het niet logisch als ze niet wint. Sowieso zijn er amper donkere meiden bij de 14 (is het toch) die erin zitten en viel het dit jaar op. Ze maken er onderscheid in.
<<

Anoniem157

Bericht 17 Okt 2014 21:06

Re: HNTM 2014

27 oktober is de finale. Ik hoop dat Nicky wint. Vind dat echt een leuke meid. 2de mag worden Sanne.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 17 Okt 2014 23:19

Re: HNTM 2014

caribbeanlover schreef:Ik vond Nicky wel mooi op die strand/bloot foto's, maar vind haar niet modelwaardig. Ze moet vooral haar mond niet opendoen met dat boerse accent.
Is de finale a.s maandag of komt er een compilatie?


Daar is niks boers aan hoor..zo praten we hier in de buurt nou eenmaal. Sorry :smile:
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

anoniem213

Bericht 17 Okt 2014 23:20

Re: HNTM 2014

Meneer de Uil schreef:
caribbeanlover schreef:Ik vond Nicky wel mooi op die strand/bloot foto's, maar vind haar niet modelwaardig. Ze moet vooral haar mond niet opendoen met dat boerse accent.
Is de finale a.s maandag of komt er een compilatie?


Daar is niks boers aan hoor..zo praten we hier in de buurt nou eenmaal. Sorry :smile:

:heart:
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 17 Okt 2014 23:28

Re: HNTM 2014

caribbeanlover schreef:Dat is eigenlijk een schande dat een donkere meid nog nooit gewonnen heeft dus wordt het eens hoog tijd en is het niet logisch als ze niet wint. Sowieso zijn er amper donkere meiden bij de 14 (is het toch) die erin zitten en viel het dit jaar op. Ze maken er onderscheid in.


Tuuuuurlijk :12:
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 18 Okt 2014 11:43

Re: HNTM 2014

caribbeanlover schreef:Dat is eigenlijk een schande dat een donkere meid nog nooit gewonnen heeft dus wordt het eens hoog tijd en is het niet logisch als ze niet wint. Sowieso zijn er amper donkere meiden bij de 14 (is het toch) die erin zitten en viel het dit jaar op. Ze maken er onderscheid in.


Ik denk niet dat ze bij HNTM bewust denken, laten we een donkere meid niet winnen. De meeste van de jury werken over de hele wereld en werken met zowel gekleurde als blanke meiden. Ze kijken gewoon naar de persoon met de meeste potentie, welke kleur zo iemand heeft BOEIEND.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Okt 2014 14:02

Re: HNTM 2014

In Amerika is het anders geen toeval dat er veel donkere meiden bij zitten en ook een aantal keren hebben gewonnen. Dat is omdat Tyra er de hand in heeft. Ik denk dat Aisha niet zal winnen omdat kale hoofden en korte kapsel amper succes hebben, ze zijn er wel, maar vrij weinig.
<<

Anoniem166

Bericht 18 Okt 2014 19:57

Re: HNTM 2014

Ik denk dat een donkere vrouw hier evengoed kan winnen als een blanke vrouw, CBL. Het heeft er mee te maken hoe goed je bent. Ik verwacht dat Aisha niet gaat winnen omdat ze gewoon niet goed genoeg is en een erg vervelende houding heeft steeds.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Okt 2014 22:00

Re: HNTM 2014

June schreef:
Meneer de Uil schreef:
caribbeanlover schreef:Ik vond Nicky wel mooi op die strand/bloot foto's, maar vind haar niet modelwaardig. Ze moet vooral haar mond niet opendoen met dat boerse accent.
Is de finale a.s maandag of komt er een compilatie?


Daar is niks boers aan hoor..zo praten we hier in de buurt nou eenmaal. Sorry :smile:

:heart:


Ik vind dat helemaal niet boers, ik vind het juist heel leuk klinken.
R. 2013
D. 2016
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Okt 2014 17:43

Re: HNTM 2014

fashionlover schreef:27 oktober is de finale. Ik hoop dat Nicky wint. Vind dat echt een leuke meid. 2de mag worden Sanne.


Stom was in de war. Eerder was de finale toch met 4 of heb ik het mis. Ik denk dat Debbie of Aisha eruit gaat vandaag.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 20 Okt 2014 17:45

Re: HNTM 2014

caribbeanlover schreef:
fashionlover schreef:27 oktober is de finale. Ik hoop dat Nicky wint. Vind dat echt een leuke meid. 2de mag worden Sanne.


Stom was in de war. Eerder was de finale toch met 4 of heb ik het mis. Ik denk dat Debbie of Aisha eruit gaat vandaag.


Er gaat niemand uit. Vandaag blikken ze terug op het seizoen en kijken ze vooruit naar de finale. De overgebleven meiden zitten dan op een bank met Anouk te praten.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Okt 2014 20:10

Re: HNTM 2014

Klopt idd zeg het net, maar dan blijft mijn gevoel wie er weg gaat hetzelfde.
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Okt 2014 22:19

Re: HNTM 2014

Dat Sannes ouders gescheiden zijn is natuurlijk niet fijn,maar Debbies heeft haar vader nooit gekend. Aisha heeft geen familie en ouders en toch zei Anouk dat ze bij haar thuis zijn geweest en oa haar moeder hebben gesproken. Ze was 3 toe ze hier kwam, maar toch wel met familie ze kan niet alleen hier zijn gekomen.

Hoe zit dat? Ben ook wel benieuwd naar Debbies reden mbt haar vader.
<<

Anoniem131

Bericht 21 Okt 2014 08:52

Re: HNTM 2014

caribbeanlover schreef:Dat Sannes ouders gescheiden zijn is natuurlijk niet fijn,maar Debbies heeft haar vader nooit gekend. Aisha heeft geen familie en ouders en toch zei Anouk dat ze bij haar thuis zijn geweest en oa haar moeder hebben gesproken. Ze was 3 toe ze hier kwam, maar toch wel met familie ze kan niet alleen hier zijn gekomen.

Hoe zit dat? Ben ook wel benieuwd naar Debbies reden mbt haar vader.

Misschien zeg ik iets heel doms maar wat dacht je van adoptie?
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Okt 2014 09:03

Re: HNTM 2014

Dat zou kunnen idd, maar haar moeder hebben we niet gezien. Vind haar wel overdreven, want ik zit in dezelfde situatie en heb er nog nooit een traan over gelaten.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 21 Okt 2014 10:19

Re: HNTM 2014

Gelukkig zijn mensen allemaal verschillend en de één heeft daar misschien meer moeite mee dan een ander.
<<

Anoniem131

Bericht 21 Okt 2014 10:33

Re: HNTM 2014

caribbeanlover schreef:Dat zou kunnen idd, maar haar moeder hebben we niet gezien. Vind haar wel overdreven, want ik zit in dezelfde situatie en heb er nog nooit een traan over gelaten.

Haar ouders zijn dood dus ik snap dat wel.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Okt 2014 10:36

Re: HNTM 2014

Bailando schreef:Gelukkig zijn mensen allemaal verschillend en de één heeft daar misschien meer moeite mee dan een ander.


Dat kan en sneu dat haar ouders overleden zijn, maar zoals zij erover praat is het alsof ze niemand heeft en dat vind ik lullig voor de ouders die ze nu heeft. Ze had beter kunnen zeggen dat ze geadopteerd is ipv zo moeilijk te doen.
<<

Anoniem315

Bericht 23 Okt 2014 12:33

Re: HNTM 2014

Ik vond deze uitzending wel leuk! Mijn top 4:

1. Nicky
2. Aisha
3. Sanne
4. Debbie



CBL, ondanks dat Aisha misschien lieve adoptie-ouders heeft, voor wie ze ongetwijfeld ontzettend dankbaar is, kan ze nog wel intens verdrietig zijn om het verlies van haar biologische ouders. Ze was 3, dus wie weet wat ze allemaal gezien en meegekregen heeft...
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 23 Okt 2014 12:38

Re: HNTM 2014

Ik vind Nicky zo'n leuk contrast hebben. Zo'n goed model en dan lekker zagen op school en werken in de bouwmarkt.
R. 2013
D. 2016
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers