Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nike Air Max Thea

<<

Anoniem65

Bericht 01 Sep 2014 10:44

Nike Air Max Thea

Ik ben op zoek naar de Nike Air Max Thea in het zwart met witte zool. Ik kan ze nergens meer online vinden in mijn maat (heb 38,5 of 39 nodig). Weet iemand misschien waar ze deze nog hebben? Of iemand die er misschien van af wil?

Ik vond het wel een leuk model om zo te dragen, mijn hardloopschoenen (Nike Lunarglide) zijn echt te lomp vind ik onder een spijkerbroek. Ik wil de Thea's gaan gebruiken voor fitness en vrije tijd en om op vakantie te wandelen. Al mijn hardloopschoenen zijn heel blits van kleur (paars met neonroze, neonroze/oranje en grijs met neonroze en neongeel) dus ik wilde nu graag een keer zwarte.
<<

ChiQ

Bericht 01 Sep 2014 10:57

Re: Nike Air Max Thea

Die heb ik inderdaad ook. Krijg veel complimenten erover. Ik heb ze bij de footlocker gekocht. Heb je daar al gekeken?
<<

Anoniem65

Bericht 01 Sep 2014 11:13

Re: Nike Air Max Thea

ChiQ schreef:Die heb ik inderdaad ook. Krijg veel complimenten erover. Ik heb ze bij de footlocker gekocht. Heb je daar al gekeken?


Op de site wel, maar ik ga straks na mijn werk even in de winkel langs. Ik heb ze nog niet gepast, maar ze zijn wat fijner toch dan de meeste sportschoenen? Heb jij ook die met witte zool? Ze zijn er ook helemaal in zwart maar ik vind die met wit toch leuker.
<<

ChiQ

Bericht 01 Sep 2014 11:16

Re: Nike Air Max Thea

Ik heb de witte zool en witte swoosjh van Nike. Die vind ik idd ook mooier dan de All Black. Ik heb normaal 37, maar van deze moest ik 38. Ze ventileren wel slecht, ik zou ze daarom niet gebruiken voor sport, maar casual.
<<

Nathalie

Noob

Berichten: 233

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:50

Bericht 01 Sep 2014 12:30

Re: Nike Air Max Thea

Footlocker in utrecht had ze laatst staan.

Alleen met een schoen waar je mee buiten loopt ga je toch niet fitnessen. Zijn de meeste sportscholen niet zo blij mee.
<<

Anoniem65

Bericht 01 Sep 2014 12:43

Re: Nike Air Max Thea

Nathalie schreef:Footlocker in utrecht had ze laatst staan.

Alleen met een schoen waar je mee buiten loopt ga je toch niet fitnessen. Zijn de meeste sportscholen niet zo blij mee.


Oh dat doe ik al 15 jaar. Ik maak de zool gewoon goed schoon.
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 01 Sep 2014 14:02

Re: Nike Air Max Thea

Asos heeft ze nog in maat 38,5 zie ik.
<<

Anoniem65

Bericht 01 Sep 2014 14:20

Re: Nike Air Max Thea

Huh, als ik op Asos kijk zijn ze in 38,5 uitverkocht. In 39 ook en ik gok dat ik toch 39 moet hebben als ze een hele maat kleiner uitvallen.
<<

Anoniem147

Bericht 01 Sep 2014 14:39

Re: Nike Air Max Thea

http://www.asos.com/nike/nike-black-air ... r+max+thea

Ze hebben ze inderdaad nog in een UK5 (38,5)

Als je deze bedoelt. Er geld nog een kortingscode tot 8 september. ASOSGLAMOUR voor 20%
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 01 Sep 2014 14:41

Re: Nike Air Max Thea

Ik heb net ook nog gekeken en ze zijn er nog.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Sep 2014 14:49

Re: Nike Air Max Thea

Huh als ik kijk staat er UK5-not available.

♥♥
<<

Anoniem147

Bericht 01 Sep 2014 15:09

Re: Nike Air Max Thea

Nu zijn ze inderdaad weer weg haha.

ASOS werkt met een systeem dat ze gelijk als iemand ze uit het mandje gooit weer online staan. Dus het is gewoon een kwestie van wachten en het scherm openhouden. Dan zijn ze er weer. Ik heb zo best vaak geluk met items :smile:
<<

Anoniem65

Bericht 01 Sep 2014 15:11

Re: Nike Air Max Thea

Ah ships nu zijn ze weer uitverkocht! Haha moet ik de hele dag die site in de gaten houden. Gaat hem niet worden hier op mijn werk. Maar thanks voor de code! Mocht ik ze kunnen bemachtigen dan komt die zeker van pas!
<<

Anoniem222

Bericht 01 Sep 2014 15:14

Re: Nike Air Max Thea

krijg je met die code 20% korting op je hele bestelling? (A)
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 01 Sep 2014 15:16

Re: Nike Air Max Thea

Nu zijn ze er weer. Ik heb hem uit mijn mandje verwijderd. Hup bestellen nu!!
<<

Anoniem147

Bericht 01 Sep 2014 15:17

Re: Nike Air Max Thea

Harrison schreef:krijg je met die code 20% korting op je hele bestelling? (A)


Ja :smile:
<<

Anoniem147

Bericht 01 Sep 2014 15:18

Re: Nike Air Max Thea

Met uitzondering van sale.
<<

Anoniem222

Bericht 01 Sep 2014 15:19

Re: Nike Air Max Thea

Oke nee ik mag geen geld uitgeven hou je mond!
<<

Anoniem147

Bericht 01 Sep 2014 15:20

Re: Nike Air Max Thea

Harrison schreef:Oke nee ik mag geen geld uitgeven hou je mond!


Hahahaha. K. heeft zijn pak besteld met 20% zo chill, scheelde echt een bak met geld.

Maarr.. ze hebben hele leuke vestjes hoor. En schoenen.. Hmm nieuwe jas? Hoedje? Rokje?


Sexy stringetje :^^:
<<

Anoniem65

Bericht 01 Sep 2014 15:25

Re: Nike Air Max Thea

Ik denk dat ik 38,5 niet aan durf. Ik zit nu de hele tijd te refreshen tot 39 online komt. Voorheen had ik meestal 38,5 in NIke maar tegenwoordig meestal 39 en deze zijn ook nog redelijk smal.
<<

Anoniem222

Bericht 01 Sep 2014 15:50

Re: Nike Air Max Thea

Ohhhh jaaaa ik ga vestjes kijken!
<<

Anoniem65

Bericht 04 Sep 2014 14:54

Re: Nike Air Max Thea

Ik heb ze gevonden! De hele stad afgezocht, overal uitverkocht. Toen kwam ik bij Footlocker en die hadden toevallig vandaag nog een zending binnen gekregen, die ze niet meer hadden verwacht. Schijnbaar een nogal gewilde kleur. Maar goed dat ik niet maat 38,5 heb besteld wat ik had 39 nodig.
Ze zitten alleen niet zo lekker als mijn Lunarglides. Iemand tips om ze snel in te lopen? Natte sokken erin, werkt dat ook als het geen leer is? Ik wil ze maandag meenemen op vakantie dus zou ze het liefst in een paar dagen willen inlopen. Of zou dat te enthousiast zijn?
<<

Anoniem124

Bericht 04 Sep 2014 14:56

Re: Nike Air Max Thea

Ik heb de roze met blauwe, idd veel complimenten. Zijn een stukje minder lomp dan andere sneakers.
<<

Anoniem65

Bericht 04 Sep 2014 15:08

Re: Nike Air Max Thea

Charles schreef:Ik heb de roze met blauwe, idd veel complimenten. Zijn een stukje minder lomp dan andere sneakers.


Had jij ze snel ingelopen? Die kleur is inderdaad ook heel gaaf, ik heb er nog over getwijfeld. Maar toch maar zwart genomen omdat ik al 2 paar gekleurde heb. Heb jij ze snel kunnen inlopen? Mijn andere Nikes hebben een zachtere hiel, deze is toch steviger aan de achterkant en daar krijg ik blaren van.
<<

Anoniem124

Bericht 04 Sep 2014 15:13

Re: Nike Air Max Thea

Dat klopt wat je daar zegt, ik vind ze ook wat stugger idd. Had er blote voeten in maar daar kreeg ik een blaar van op de hiel.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers