Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


koortslip, schrale lippen of iets anders?

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 31 Aug 2014 22:29

koortslip, schrale lippen of iets anders?

al sinds een week of 5 heb ik last van mn lippen. Voornamelijk een plekje rechtsonder. deze voelt droog/schraal, is een heel klein beetje roder, zit vaker een velletje op, en soms schuurt/brandt het ook. In het 'ergste' geval trekt de droogheid ook naar mijn bovenlippen.
ik smeer het met pure vaseline (geen labello) en dan trekt het wel wat weg, maar het komt ook weer terug, of dezelfde dag, of een paar dagen later ofzo. De ene dag heb ik er meer last van dan een andere.
Wat kan dit zijn?
Het lijkt qua beschrijving een beetje op een koortslip, maar dan het beginstadium. Alleen het beginstadium moet na een of meerdere dagen overgaan in blaasjes, die uiteindelijk kapot gaan, maar dat is hier niet het geval.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Sep 2014 07:04

Re: koortslip, schrale lippen of iets anders?

Ik heb dit ook wel eens gehad, heel irritant, maar volgens mij hielp bij mij het smeren van vaseline wel.

Mijn moeder zweert bij een zo'n groenige stick met aloe vera (volgens mij), dat helpt bij haar heel goed.
08/2018
05/2021

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers