Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'Vader' eist erkenning en omgangsregeling.

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 01 Sep 2014 14:32

Re: 'Vader' eist erkenning en omgangsregeling.

Ik wil je graag nog eens op mijn vorige reactie wijzen Nougat.
TO geeft zelf aan dat de vader in kwestie labiel is. Dat negeer jij voor het gemak even, maar dat is natuurlijk wel degelijk van belang.

♥♥
<<

Anoniem125

Bericht 01 Sep 2014 14:43

Re: 'Vader' eist erkenning en omgangsregeling.

Tsja, wat is labiel? Ik denk eerder dat TO er baat bij heeft dit beeld van hem te scheppen. Ik kan me ook voorstellen dat wanneer je je zo machteloos voelt en je kind zo mist, dat je labiel kunt overkomen, omdat je geen kant op kan. Ik zou me ook geen raad weten als ze mijn kind van me afpakten, zou ik waarschijnlijk ook veel aan het janken zijn en boos worden op de mensen die mijn kind hebben afgepakt, denk zelfs wel agressief. Ik zou waarschijnlijk behoorlijk labiel overkomen, ja.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 01 Sep 2014 14:49

Re: 'Vader' eist erkenning en omgangsregeling.

Nou ja, ik denk dat dat allemaal wel mee valt, aangezien hij na de geboorte 7 maanden heeft gewacht voordat hij er uberhaupt aan heeft gedacht om stappen te ondernemen om contact af te dwingen.

♥♥
<<

Anoniem125

Bericht 01 Sep 2014 14:58

Re: 'Vader' eist erkenning en omgangsregeling.

Hij heeft wel voor zijn kind gevochten, maak ik op uit deze woorden: 'Er zijn een hoop discussies en ruzies geweest en na de zoveelste manipulerende opmerking van hem, heb ik er een streep onder gezet.' Waarschijnlijk heeft TO niks willen toegeven en is daardoor ruzie ontstaan, vervolgens heeft TO er een streep onder gezet (hoe kun je dat doen als het gaat om een vader en zijn kind? Die macht heb je toch helemaal niet?) Vervolgens heeft de vader waarschijnlijk van alles lopen uitzoeken, advies gevraagd, is naar een advocaat gestapt, etcetera. Alles om zijn kind maar te kunnen zien.

Dus 7 maanden gewacht? Neuh, denk het niet.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 01 Sep 2014 15:13

Re: 'Vader' eist erkenning en omgangsregeling.

Ik heb geen zin om continu in de verdediging te moeten gaan, zoals ik eerder aangaf handel ik in het belang van mijn zoontje en niet in eigen belang. Ik, als moeder, ben de persoon die hier over kan oordelen. Als ik het over kon doen had ik het misschien inderdaad anders gedaan, maar ik zit eenmaal in deze situatie en ik probeer er voor mijn zoontje het beste voor te maken. Ik kan hier een heel verhaal typen waarom vader labiel is, de bedreigingen, manipulaties; maar daarvoor heb ik dit topic niet geopend. Zijn geluk hangt ook grotendeels af van stabiliteit en vertrouwen, dat is iets wat vader hem niet kan bieden. Ik heb zelf lang vast gehouden aan het ideaalbeeld waarin een kind zowel moeder als vader in zijn leven heeft, maar door de omstandigheden ben ik hier anders door gaan denken.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem173

Bericht 01 Sep 2014 15:16

Re: 'Vader' eist erkenning en omgangsregeling.

Jeetje nougat jij kent namaste toch niet persoonlijk? Je oordeelt erg hard vind ik. Niet elke vader of moeder is goed voor een kind.
Hoe had je het gevonden toen je zelf vroeger nog aan de drugs zat om een kind te hebben met een dealer?
<<

Anoniem125

Bericht 01 Sep 2014 15:37

Re: 'Vader' eist erkenning en omgangsregeling.

Atelier Madame schreef:Hoe had je het gevonden toen je zelf vroeger nog aan de drugs zat om een kind te hebben met een dealer?

Ik heb bewust gekozen om geen kind te krijgen van een drugsdealer, ik vond dat geen omgeving voor een kind.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 01 Sep 2014 15:52

Re: 'Vader' eist erkenning en omgangsregeling.

Nougat schreef:
Atelier Madame schreef:Hoe had je het gevonden toen je zelf vroeger nog aan de drugs zat om een kind te hebben met een dealer?

Ik heb bewust gekozen om geen kind te krijgen van een drugsdealer, ik vond dat geen omgeving voor een kind.


Aha, dus je vindt het geen omgeving voor een kind.
Goed om te weten.
Laatst gewijzigd door Susan op 01 Sep 2014 15:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 01 Sep 2014 15:52

Re: 'Vader' eist erkenning en omgangsregeling.

Bij deze zou ik graag aan een van de burgemeesters willen vragen om dit topic te sluiten. Dit gaat echt nergens meer over.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem125

Bericht 01 Sep 2014 15:54

Re: 'Vader' eist erkenning en omgangsregeling.

Klopt, maar als je eenmaal een kind hebt samen, dan vind ik ook dat je de gevolgen van je daden moet dragen. En dat betekent dat je de vader van je kind erkend en niet 'vader' tussen aanhalingstekens zet en hem verder maar probeert te negeren. Zo werkt het niet. Je kind heeft half jouw genen en half de genen van zijn biologische vader. Het zal altijd ook zijn kind blijven.
<<

Burgemeester Johanna

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 384

Geregistreerd: 01 Feb 2014 08:40

Bericht 01 Sep 2014 15:57

Re: 'Vader' eist erkenning en omgangsregeling.

Nougat ik denk dat je punt nu wel duidelijk is.

Dit topic zal worden gesloten op verzoek van to
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers