Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baby onrustig

<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 30 Aug 2014 22:04

Baby onrustig

Mijn dochter van 12weken is in de avonden erg onrustig. Veel huilen, krijsen. Niets is goed.
Tussen de fles van 18.30 en 22.30 slaapt ze vrijwel nooit.

Wie heeft er een gouden tip om te proberen.
Het begint me beetje op te breken de avonden zo.
<<

Fiene

Bericht 30 Aug 2014 22:07

Re: Baby onrustig

Hier was de gouden tip, alleen wel al vanaf de geboorte meteen gegeven, ABC poeder. Ze heeft geen enkel krampje, moment van onrust gehad. Mijn oudste was een erg onrustige baby, en kreeg dat poeder niet, mijn jongste kreeg dit meteen en was een heerlijk rustig kind. Ik denk echt dat het ook met dat poeder te maken heeft. Ik zweerde erbij.
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 30 Aug 2014 22:13

Re: Baby onrustig

Hier ook geregeld in de avonden een onrustige baby. Al is Nora natuurlijk wat jonger.
Probiotoca hielp hier trouwens niet. Sinds we er weer mee gestopt zijn is ze rustiger dan toen we het wel gebruikten.
Ik ben afgelopen woensdag bij de osteopaat geweest en sinds die behandeling is ze rustiger. Over een week moeten we weer terug komen.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem315

Bericht 30 Aug 2014 22:26

Re: Baby onrustig

Heeft ze misschien +/- 10 dagen geleden prikjes gehad?

Mijn dochter heeft ook wel dit soort buien gehad in de eerste maanden, maar dat waren fases.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 30 Aug 2014 22:38

Re: Baby onrustig

Krampjes misschien? Een sprongetje?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 30 Aug 2014 22:46

Re: Baby onrustig

Hier komt het inderdaad door de krampjes
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 31 Aug 2014 00:02

Re: Baby onrustig

Ik herken het van mijn jongste. Zij was ook altijd onrustig tussen 16.00 uur tot 20.00 uur. Ze wilde dan alleen bij mij zijn. Ik heb ook van alles geprobeerd, maar niets hielp. Dit heeft een tijdje geduurd, maar is vanzelf over gegaan.

Helaas hier geen tips. Ik hoop dat het snel over gaat.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Sugar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 03 Sep 2013 14:08

Bericht 31 Aug 2014 09:25

Re: Baby onrustig

heeft je kleintje geen last van het beruchte huiluurtje?!
De eerste heeft er bij mij last van gehad, nu heeft de 2e er geen last van *gelukkig* wat ik wel merk! is dat ze s avonds vaak echt moe is hier. Als dan even niets goed is, leggen we haar op bed, speen en knuffel en ze slaapt vrijwel meteen. Haar slapritme begint ook echt rond 8 uur. En dan om om half 10/10uur drinkt ze vrijwel slapend de laatste fles. Is jouw kleinere misschien ook niet moe? Misschien kun je proberen om het huilen te doorbreken door een vast ritme te gaan aanhouden (als dat lukt) lekker na de fles van 18.30 even spelen/ knuffelen, dan bijvoorbeeld een badje klaar maken en na het bad in haar bedje leggen?
Wat misschien ook nog een andere optie is, een draagdoek. S avonds lekker bij je, misschien valt ze dan lekker nog even in slaap.
Succes ermee
Mijn mooiste kadootjes
Oktober 2010 & April 2014
<<

Patsy

Bericht 31 Aug 2014 11:49

Re: Baby onrustig

Hier was dat het teken om iets meer voeding te geven. Het duurde bij ons een tijdje voordat we dit door hadden,1x geprobeerd en M ging gelijk lekker slapen.
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 31 Aug 2014 12:40

Re: Baby onrustig

Katrien schreef:Hier was dat het teken om iets meer voeding te geven. Het duurde bij ons een tijdje voordat we dit door hadden,1x geprobeerd en M ging gelijk lekker slapen.


Ze krijgt al 180 en daar houd ze prima op vol. Alleen de avonden zijn zo dat ze onrustig is en veel huilt.
<<

Patsy

Bericht 31 Aug 2014 14:06

Re: Baby onrustig

Meer dan 180 is wel heel veel idd.

Wij deden dan ook alleen de fles ophogen waarna hij onrustig was, maar ik kan me voorstellen dat het daar dan niet aan kan liggen in jullie geval.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers