Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 15 Sep 2013 15:01

Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Ik ben nog maar net weer een maand aan het werk maar heb nu al weer de kriebels om een weekend weg te gaan, leuke dingen te doen. In oktober ga ik nog 5 dagen naar Leipzig (ik wil de 200 jaar herdenking van de Volkerenslag bijwonen, op zondag spelen meer dan 5.500 mensen uit de hele wereld dit na en tijdens de feestweek zijn er ook optredens en speciale shows) maar ik wil nog meer.

Ik heb net al gekeken of ik eind november of begin december nog een paar dagen naar een kerstmarkt of stad kan, ik heb al gegoogeld om dan weer eens naar Parijs te gaan of naar Antwerpen of toch een Duitse stad. Het is zo heerlijk dromen en zoeken ook al is het allemaal niet praktisch te realiseren.

Jullie nog plannen of dromen of in elk geval kriebels voor een weekendje weg, stedentrip of speciaal evenement.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem173

Bericht 15 Sep 2013 15:20

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Jaaaa wij! Sowieso over 8 weken naar new york. Maar tussendoor gaan we nog een weekend naar zuid Limburg. En stiekem wil ik rond kerst graag een weekend weg naar een Duitse of Engelse stad. Helaas denk ik dat dat er niet in zit.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 15 Sep 2013 15:36

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Ja, altijd wel.
In de herfstvakantie gaan we ook een paar dagen weg, op de nominatie staan nu Barcelona en Rome (1 van beiden dan).
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 15 Sep 2013 16:08

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Wij willen eigenlijk ook nog weg, zeker omdat onze vakantie zo in het water is gevallen... Wellicht in nov nog een lang weekend een stedentrip, maar misschien moet mijn vriend voor zijn werk binnenkort vaak reizen. Dan kan ik misschien ook een keertje mee als dat handig te combineren is.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 05:43

Bericht 15 Sep 2013 16:15

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Ik wil ook zo graag weer een paar dagen weg naar hier ergens in de buurt! Het is alleen een beetje lastig plannen met werk op dit moment. En verder hoop ik dat mijn familie eens deze kant op komt voor een paar dagen samen :)
<<

Anoniem119

Bericht 15 Sep 2013 16:47

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Jaa leuk! Als m'n vriend nog eens op zakenreis gaat naar Oostenrijk, ga ik mee, en dan gaan we daarna samen naar Praag :)
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 15 Sep 2013 17:42

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Wij hebben nog een weekje Turkije op de agenda staan. En een weekend Brugge !
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 15 Sep 2013 18:35

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Lynn_ schreef:Wij hebben nog een weekje Turkije op de agenda staan. En een weekend Brugge !


Wanneer gaan jullie? Wij gaan zaterdag naar Turkije.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem7

Bericht 15 Sep 2013 18:37

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Nog 5 weken en 6 dagen en dan ga ik naar Canada :cheering:
<<

Anoniem 49

Bericht 15 Sep 2013 19:59

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Ik wilde heel graag nog even er tussenuit voordat mijn opleiding begint, maar ik kan niemand vinden die mee wil en wil dit keer niet weer alleen.
<<

Anoniem 42

Bericht 15 Sep 2013 22:24

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Ja, ik heb altijd kriebels. Nu in de planning: weekendje Londen met mijn oudste dochter en ik zag dat de Kruidvat weer bonnen voor een tientje heeft voor een hotelovernachting en dat ga ik ook doen met mijn dochter, als die bonnen tenminste niet meteen uitverkocht zijn want ik kan er niet 's ochtends vroeg al zijn.

Met vriendinnen heb ik het er ook over gehad deze winter een weekend ergens heen te gaan, we gaan dan echt voor goedkoop en niet zozeer voor een speciale bestemming. Wel graag een vliegreis.
<<

Anoniem119

Bericht 15 Sep 2013 22:28

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Twellie schreef:Nu in de planning: weekendje Londen met mijn oudste dochter


Ooh dat zat ik vandaag nog te denken, hoe leuk dat moet zijn met je kind! Dat wil ik later ook. Hoe oud is je oudste dochter en wat gaan jullie doen?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 16 Sep 2013 10:01

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Eind september gaan we een lang weekend naar Landal, het weekend daarop ga ik een weekend zeilen met collega's en mijn vriend en ik gaan in de herfstvakantie nog een paar dagen naar een 4* hotel op de Veluwe.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 16 Sep 2013 10:38

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Lady schreef:Eind september gaan we een lang weekend naar Landal, het weekend daarop ga ik een weekend zeilen met collega's en mijn vriend en ik gaan in de herfstvakantie nog een paar dagen naar een 4* hotel op de Veluwe.


Dat 4* hotel is dat toevallig van G.olden T.ulip in H.oenderloo. Wij zijn daar dit weekend namelijk geweest en het was erg geslaagd (daar verblijven ook veel voetbalelftallen). Erg uitgebreid ontbijt was er en we hebben er gezwommen en gebowld. Ook lekker gefietst op de witte fietsen op de Veluwe en veel gewandeld.

Mooie tekst in je voetnoot van Spinvis trouwens! Een van de beste Nederlands artiesten als je het mij vraagt. Ik geniet nu nog na van het optreden van vorig jaar op Lowlands van hem.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 16 Sep 2013 10:49

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Nee, Van der Valk. Vast hotel geworden. Midden in de bossen maar toch centraal.

Mooie tekst ja. Vind het een goed nummer. Ben sinds Lowlands '11 me wat meer gaan verdiepen in Indie Rock etc, prachtig!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem4

Bericht 16 Sep 2013 12:35

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Ik wil ook een weekend weg, naar Londen of Berlijn.
Het is alleen altijd zo rot plannen met vriendinnen. De meesten hebben er ook geen geld voor. Ik ga binnenkort denk ik maar lekker alleen ergens naartoe.
<<

Anoniem185

Bericht 16 Sep 2013 13:05

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Oh ik wil met de herfstvakantie zo graag nog even weg, maar ik weet nog niet waar heen. Liefst wat verder weg maar ik weet het gewoon nog niet en het is allemaal zo duur...
<<

Anoniem19

Bericht 16 Sep 2013 17:59

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Ik ben net een dag weer aan het werk en ik wil alweer op vakantie :laughcry: Heb zin in een weekend Londen of Barcelona! Maar helaas pindakaas.
<<

Anoniem119

Bericht 16 Sep 2013 18:06

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Darcy schreef:Ik ben net een dag weer aan het werk en ik wil alweer op vakantie :laughcry: Heb zin in een weekend Londen of Barcelona! Maar helaas pindakaas.


Als één van ons nou eens gauw een kind krijgt, dan hebben we tenminste een goed excuus om te gaan shoppen in London ;-) maarreuh nee.
<<

Anoniem19

Bericht 16 Sep 2013 18:07

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Marin schreef:
Darcy schreef:Ik ben net een dag weer aan het werk en ik wil alweer op vakantie :laughcry: Heb zin in een weekend Londen of Barcelona! Maar helaas pindakaas.


Als één van ons nou eens gauw een kind krijgt, dan hebben we tenminste een goed excuus om te gaan shoppen in London ;-) maarreuh nee.


Ik heb daar geen excuus voor nodig :D maar wel geld haha.
<<

Anoniem119

Bericht 16 Sep 2013 18:08

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Muhaha goed punt.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Sep 2013 18:13

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Ik ga binnen een maand naar Jordanië, maar ik heb al maanden het plan staan om met een vriendin een weekend weg te gaan. Geen idee waar heen, gewoon kijken waar we een goedkoop vliegticket naar kunnen krijgen.
Helaas zit ik nu zonder werk en leef ik onder het sociaal minimuum qua inkomsten, dus voorlopig ga ik niet weg. Jordanië hebben mijn ouders voorgeschoten en dat doe ik samen met mijn moeder. Dus vandaar dat dat wel 'kan'.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 16 Sep 2013 19:51

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Ik heb net een weekendje weg geboekt voor mij en mijn vriend in B.eekbergen, begin oktober! Hopelijk wordt het mooi weer, dan kunnen we lekker wandelen/fietsen in de bossen!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem321

Bericht 17 Sep 2013 13:13

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Laatst zag ik goedkope tickets naar Porto maar kon mijn vriend niet enthousiast maken. Afgelopen weekend zag ik een leuk hotel in Parijs, maar mijn vriend was weer niet te porren.. Misschien moet ik gewoon alleen gaan!
<<

Anoniem286

Bericht 17 Sep 2013 16:59

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Wij gaan de week voor kerst naar een dagje + nacht naar Brugge en aansluiten 2 dagen Gent. Heb er nu al zin in!
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers