Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor de kleuterjuffen: de poppenhoek.

<<

Anoniem255

Bericht 29 Aug 2014 16:17

Voor de kleuterjuffen: de poppenhoek.

Ik ben voor de huishoek in de klas van mijn dochter wat dingetjes aan het opknappen.
(Poppenstoeltje, speelgoedkist)
Dat staat nu on hold omdat ik ziek ben maar de juf vroeg mij wel om na te denken over de rest van de huishoek.
Ze vind het kaal en ongezellig en ze wil het graag wat warmer maken.

De kleuren van de school zijn wit en lime groen.
De meubeltjes die ik ga opknappen worden wit en de kussentjes wit met limegroen geblokt.
Nu had ik bedacht om een grote plaat (canvas of hout) limegroen te verven (witte muur) en dan van alle kindjes een handafdruk met verf er op te drukken.
En grote kussens met een limegroen stofje erop.

Wat is nog meer leuk? Wat hebben jullie in de huishoek?
Hebben jullie er foto's van? (Evt via pm)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Aug 2014 16:39

Re: Voor de kleuterjuffen: de poppenhoek.

Tafelkleedje
Schortje, ovenhandschoentjes, pannenlapjes

uhhh
<<

Anoniem255

Bericht 29 Aug 2014 17:04

Re: Voor de kleuterjuffen: de poppenhoek.

Haha ja dat is er allemaal wel. Maar het gaat meer om de aankleding.
Nu heb ik op pinterest gave dingen gezien joh!!
Heb mijn man ook al gecharterd om evt iets met hout te maken. Een voorgevel van een huis ofzo.
<<

Fiene

Bericht 29 Aug 2014 22:10

Re: Voor de kleuterjuffen: de poppenhoek.

OOoh Mien..mocht je je vervelen;)
<<

Anoniem255

Bericht 29 Aug 2014 22:54

Re: Voor de kleuterjuffen: de poppenhoek.

Haha. Ik ben in te huren :angel:
<<

Fiene

Bericht 30 Aug 2014 20:04

Re: Voor de kleuterjuffen: de poppenhoek.

hahha das mooi om te weten. Mijn poppenhoek is zeer dringend toe aan een flinke opknapbeurt. Ga op de ouderavond proberen ouders te vragen. Ik wil op houten platen behang plakken en dan deze tegen de muur. En op de grond wil ik een nieuw zeiltje en... en.. en...;)
<<

Fiene

Bericht 12 Sep 2014 22:34

Kleuterjuffen.. jullie poppenhoek?

Ik wil graag mijn poppenhoek gaan oppimpen en ben erg benieuwd naar jullie hoeken.

Ik wil bijv. mdf platen oid gaan behangen en tegen de muur monteren, een zeiltje op de grond etc. Maar ik ben erg benieuwd naar leuke hoeken van juffen hier.
Mijn poppenhoek zit wel op een verhoging/ verdieping.

Alvast bedankt!
<<

Burgemeester Saar

Bericht 13 Sep 2014 14:16

Re: Voor de kleuterjuffen: de poppenhoek.

Fiene ik heb jouw topic even samengevoegd met het bestaande topic.
<<

Fiene

Bericht 13 Sep 2014 20:33

Re: Voor de kleuterjuffen: de poppenhoek.

Prima! Als er maar foto's komen;)
<<

Anoniem255

Bericht 14 Sep 2014 07:39

Re: Voor de kleuterjuffen: de poppenhoek.

Heb je al op pinterest gekeken?
Daar staan zoveel leuke dingen op. Van heel simpel tot een stuk ingewikkelder waar je wellicht hulp van ouders bij nodig hebt.
<<

Fiene

Bericht 14 Sep 2014 20:53

Re: Voor de kleuterjuffen: de poppenhoek.

Ja op Pinterest is veel leuks te vinden. Heb al twee moeders die komen helpen dus het begin is gemaakt!

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers