Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onze kat lekt

<<

Anoniem260

Bericht 01 Sep 2014 09:26

Re: Onze kat lekt

Razz schreef:
ไม่เป็นไร schreef:
Razz schreef:Onze overleden kater en de kater die we nu hebben krijgen ook Royal Canin Urinary voer maar zonder die toevoeging voor de overgewicht. Die zakken zijn echt zo duur. 53 euro voor 6 kilo als ik me niet vergis. Maargoed het helpt wel bij de kat die we nu hebben.

Onze overleden kater heeft ook veel dingen gehad zoals een blaasontsteking en zelfs epilepsie. Hij is maar 5,5 geworden maar heeft ons echt veel geld gekost.

Misschien heeft hij toch een ontsteking oid opgelopen bij zijn nieuwe plasuitgang. Heb je daar al naar gekeken toevallig?


Volgens mij zijn ze op deze site goedkoper, daar hebben ze ook zakken van 9 kilo:
http://www.medpets.nl/royal+canin+urinary+so+kat/

En ze hebben nu ook een actie van 8+1 kilo gratis voor 64 euro.


Scheelt idd veel. Bedankt voor de tip!

Veel succes morgen UN


Ik bestel het blaasgruisvoer voor mijn kat ook altijd bij Medpets, heb het nog nergens goedkoper gevonden!
Maar misschien een tipje: eerder kreeg ze dat urinary voer 'high dilution' en daarna de 'gewone' urinary, High dilution is voor als je kat blaasgruis heeft, de gewone als onderhoud. Daar toen een zak van 9 kilo van gekocht, maar daar eet ze zo snel van. Ze eet in één keer haar bakje leeg en gaat vervolgens door de dag heen uit de voerbak van de andere kat eten... De 9 kilo-zak is nu bijna leeg, daarna ga ik maar weer over op high dilution...


Ontopic: UN, al een goedkoper alternatief kunnen vinden?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Sep 2014 10:45

Re: Onze kat lekt

We hebben afgelopen week na veel overleg besloten de kat te laten inslapen. We zijn enorm verdrietig.
Nu ik zijn spulletjes aan het opruimen ben wordt het wel weer duidelijk hoe ontzettend veel dit beestje al nodig heeft gehad aan medicijnen en hulpmiddelen. Ik ben ergens ook wel opgelucht dat we de knoop hebben doorgehakt, én dat de dierenarts die bij ons thuis kwam het met ons eens was.

Het was voor mij al lang geleden dat ik afscheid moest nemen van een huisdier. Gatver wat een pijn kan dat doen zeg.
#teammaple🍁
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 06 Sep 2014 10:50

Re: Onze kat lekt

Wat vreselijk rot voor jullie! Dat doet zo'n pijn! Gecondoleerd en veel sterkte!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem75

Bericht 06 Sep 2014 11:41

Re: Onze kat lekt

Urban Naked schreef:We hebben afgelopen week na veel overleg besloten de kat te laten inslapen. We zijn enorm verdrietig.
Nu ik zijn spulletjes aan het opruimen ben wordt het wel weer duidelijk hoe ontzettend veel dit beestje al nodig heeft gehad aan medicijnen en hulpmiddelen. Ik ben ergens ook wel opgelucht dat we de knoop hebben doorgehakt, én dat de dierenarts die bij ons thuis kwam het met ons eens was.

Het was voor mij al lang geleden dat ik afscheid moest nemen van een huisdier. Gatver wat een pijn kan dat doen zeg.


Oh UN wat jammer om te horen :( Ik vond het ook super heftig om die keuze te maken en om afscheid te nemen. Ik heb ook toen gelijk alles weggegooid en voor onze andere kat een nieuw mandje, krabpaal en deken gekocht. Maar het duurt even een paar weken dat het verdriet minder wordt maar echt je hebt echt de goede keuze gemaakt UN. Zo'n urine lucht continue in je huis is gewoon echt geen pretje en vooral niet met kleine kindjes die op de bank klauteren en waar dan net de kat heeft gezeten. En je hebt gewoon zoveel kans dat het terug komt na die operatie en dat is ook niet leuk voor het beestje. Je hebt het goed gedaan UN ook al voelt het nu niet zo :hug:
<<

Anoniem97

Bericht 06 Sep 2014 12:06

Re: Onze kat lekt

Wat verdrietig UN, dikke knuffel :hug:
Helaas is dat soms de beste oplossing, wij hebben die keus 2 jaar geleden ook moeten maken, dat was echt 1 van de moeilijkste maar voor ons katje toen wel t beste.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Sep 2014 13:12

Re: Onze kat lekt

Wat een lieve reacties, bedankt.
#teammaple🍁
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 06 Sep 2014 13:14

Re: Onze kat lekt

Ah UN wat verdrietig om te lezen! Lijkt mijook heel moeilijk :hug:
30-04-2017
<<

Jip

Bericht 06 Sep 2014 13:54

Re: Onze kat lekt

Wat verdrietig..sterkte!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 06 Sep 2014 14:10

Re: Onze kat lekt

Ah gos, wat verdrietig. Sterkte! Da's echt niet leuk.
L2014 & H2017
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 06 Sep 2014 14:34

Re: Onze kat lekt

Sterkte, dat is heel verdrietig zeg.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem304

Bericht 06 Sep 2014 14:58

Re: Onze kat lekt

Wat naar dat het zo moest aflopen. Verdrietig! Sterkte.
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 06 Sep 2014 22:37

Re: Onze kat lekt

Oh wat verdrietig :-(
Heel veel sterkte!
<<

Anoniem168

Bericht 07 Sep 2014 10:19

Re: Onze kat lekt

Och jeetje, wat verdrietig! Veel sterkte!
<<

Anoniem273

Bericht 07 Sep 2014 10:27

Re: Onze kat lekt

Sterkte, UN, echt heel verdrietig om je diertje te moeten missen :(
<<

Anoniem287

Bericht 07 Sep 2014 11:29

Re: Onze kat lekt

Ooh wat verdrietig :( Heel veel sterkte!
<<

Anoniem114

Bericht 07 Sep 2014 11:37

Re: Onze kat lekt

Oh bah wat een nare afloop.. Sterkte, UN!!
<<

Anoniem86

Bericht 07 Sep 2014 11:40

Re: Onze kat lekt

O wat sneu zeg - veel sterkte!
<<

Anoniem152

Bericht 07 Sep 2014 11:42

Re: Onze kat lekt

Ach wat sneu... :( Veel sterkte!
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 09 Sep 2014 17:53

Re: Onze kat lekt

Wat naar. Sterkte!
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 09 Sep 2014 17:57

Re: Onze kat lekt

Lief hoor, al die reacties. Bedankt.
#teammaple🍁
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Sep 2014 18:58

Re: Onze kat lekt

oh wat sneu sterkte , lijkt me vreselijk afscheid nemen van je lieve diertje
Afbeelding
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers