Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik moet....

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 04 Sep 2014 09:06

Re: Ik moet....

- naar de dierenarts
- een belangrijke mail sturen
- beneden en boven opruimen
- stofzuigen
- dingen voor mijn werk doen
04-2014
10-2015
<<

Anoniem86

Bericht 04 Sep 2014 09:07

Re: Ik moet....

.. Werken! Ik ben er alleen al bijna en moet om 10 uur pas beginnen haha, haalde ineens alle aansluitingen? Echt stom want normaal lukt dat niet. Daarna lekker lang weekend vrij!
<<

Anoniem75

Bericht 04 Sep 2014 09:20

Re: Ik moet....

3 wassen draaien en buiten ophangen/in de droger stoppen
Stofzuigen beneden
Bedden verschonen
Eten koken
Naar de supermarkt lopen

En tussendoor krijg ik nog visite
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 04 Sep 2014 09:32

Re: Ik moet....

Ik moet eigenlijk mijn paardenspullen opruimen. Ik heb 15 jaar lang paard gereden en eigen paarden gehad en nu sinds 2 jaar niet meer. Ik heb al mijn spullen nog op zolder liggen, omdat ik er zo moeilijk afstand van kan doen :( Ik weet niet waarom, misschien omdat het dan echt een afsluiting is. Terwijl het zo zonde is dat het op zolder ligt, want ik doe er toch niets meer mee en zou sommige dingen nog best kunnen verkopen.
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 10 Sep 2014 09:39

Re: Ik moet....

Ik moet nu echt mijn bed uit en verder met m'n waslijst uit het top of the hour topic en nog een hoop andere dingen doen. Bijzonder weinig zin in, maar vooruit. Let's do this :cheering:
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 10 Sep 2014 14:46

Re: Ik moet....

.... Echt nog stofzuigen, maar heb geen zin. Ach ja, als het maar voor half 5 is gebeurd, want dan komt m'n vriend thuis haha.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 12 Sep 2014 10:40

Re: Ik moet....

Ik moet echt gaan douchen, want ik stink naar chloor van het zwemmen. Ik ben echter wel een beetje moe, dus ik heb geen zin. Verder moet ik nog een dikke afwas doen en ik heb beloofd satésaus te maken en daar moet ik nog boodschappen voor doen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Sep 2014 10:42

Re: Ik moet....

ontbijten en studeren.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers