Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vaak tank jij?

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 29 Aug 2014 14:30

Re: Hoe vaak tank jij?

4 tot 5 keer per maand. Met een volle tank (55L) kunnen we 900 km verder.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem178

Bericht 29 Aug 2014 15:31

Re: Hoe vaak tank jij?

Gemiddeld één keer per maand ongeveer. Laatste maanden minder omdat we vaker de auto van mijn vriend pakken (airco). Bovendien navigeer ik dan vaak, hij wordt misselijk als hij het moet doen terwijl ik rijd. We vinden allebei onze eigen auto het fijnst rijden. Voor werk ga ik op de fiets en hij met het OV, dus de auto's staan er echt puur voor weekenden en uitstapjes.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 29 Aug 2014 17:10

Re: Hoe vaak tank jij?

1a2 keer per maand. 45 liter. Rijd ervoor naar België. Vriend haalt daar shag. Scheelt al 26 euro op een slof ik tank dan de auto af. Vaak gaan we op donderdag, dan is het dwaze donderdag bij de tango en staat de benzine een 1,42 euro ofzo. En dan soms nog eens tanken in Nederland voor een 20 euro. Rijd ruim 1000 km per maand.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 29 Aug 2014 18:27

Re: Hoe vaak tank jij?

Ik tank om de anderhalve week zoiets maar kan wel 2 weken met een tank doen. Ik kom een paar x per week langs een Tango dus probeer het zo te plannen dat ik daar kan tanken, soms is mijn tank dan bijna leeg maar soms zit er ook nog een kwart in maar duurt het dan weer enkele dagen voor ik daar ben en zou ik het niet redden.

Een volle tank is 40 liter en ik rij ongeveer 500 km met een tank.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 29 Aug 2014 19:00

Re: Hoe vaak tank jij?

Toen ik mijn vorige baan nog had, tankte ik iedere week met mijn auto. Mijn man tankt met zijn auto ook (bijna) iedere week. Dat komt omdat hij voor zijn eigen bedrijf werk door heel Nederland heeft.

Nu tank ik nog maar 1x per maand en dat is voornamelijk voor bezoek aan familie en vrienden.
<<

Anoniem152

Bericht 29 Aug 2014 19:08

Re: Hoe vaak tank jij?

Gemiddeld 1x per maand. Meestal heb ik er dan 700 km op zitten.
<<

Anoniem127

Bericht 29 Aug 2014 20:32

Re: Hoe vaak tank jij?

Zeker drie tanks per maand, grote kostenpost dus.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 29 Aug 2014 21:00

Re: Hoe vaak tank jij?

1 keer per 3 weken denk ik, dat is voor woon- en werkverkeer.
Geen idee hoeveel liter eigenlijk, rond de 90,- voor benzine gaat er in.
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem74

Bericht 29 Aug 2014 21:03

Re: Hoe vaak tank jij?

Om de week, 80 euro per keer
Soms halen we om de week niet
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 30 Aug 2014 00:23

Re: Hoe vaak tank jij?

Gemiddeld 1 keer in de 2 maand een volle tank van ca. 44 liter... Als we op bezoek gaan bij familie van mijn vriend dan gaat er in de maand 2 keer een volle tank doorheen.

Voor de auto van mijn vriend ook 1 tot 3 keer een volle tank per maand, ook ca. 44 liter (ligt er een beetje aan waar hij moet werken, de ene keer is dat in de buurt en de andere keer op 1,5 tot 2 uur rijden).
Afbeelding
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 30 Aug 2014 08:17

Re: Hoe vaak tank jij?

Ik tank ongeveer eens per 2 weken. Er gaat dan rond de 30 liter in. Net als believe tank ik al als er nog een kwart in zit, al rij ik er soms nog iets langer mee door als ik bv smorgens geen tijd heb om te tanken.

Mijn man tankt zeker 2x in de week en als we naar mijn familie gaan moet hij vaak nog een 3e keer tanken. Ik weet niet precies hoeveel liter er in zijn auto gaat, maar een volke tank is zo rond de €80 (benzine). Hij rijdt meestal wel door tot het echt heel nodig wordt om te tanken.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Anoniem125

Bericht 30 Aug 2014 08:20

Re: Hoe vaak tank jij?

Ik las eens in een ander topic dat veel vrouwen niet gewend waren te tanken, dat hun vriend/man dit altijd deed. Valt dus weer mee, als ik dit topic hier eens lees, haha!
<<

Anoniem97

Bericht 30 Aug 2014 09:05

Re: Hoe vaak tank jij?

Ongeveer 1 keer in de 1,5 maand, volgens mij 45L.
We rijden zo min mogelijk.
<<

Anoniem173

Bericht 30 Aug 2014 09:35

Re: Hoe vaak tank jij?

Nougat schreef:Ik las eens in een ander topic dat veel vrouwen niet gewend waren te tanken, dat hun vriend/man dit altijd deed. Valt dus weer mee, als ik dit topic hier eens lees, haha!


Volgens mij ging dat topic net anders ;). Had jij niet bedacht dat vrouwen nooit tanken omdat in jouw omgeving dat nooit gebeurt?

Ot:
Wij tanken elke week, meestal dan zon 35 liter diesel. Daar rijden we 750 kilometer mee. Zuinige diesel die 1 op 22 rijdt. M'n vriend, oh nee man, krijgt een goede reiskostenvergoeding dus daar kunnen we de verzekering en onderhoud ook van betalen.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 30 Aug 2014 09:37

Re: Hoe vaak tank jij?

Nougat schreef:Ik las eens in een ander topic dat veel vrouwen niet gewend waren te tanken, dat hun vriend/man dit altijd deed. Valt dus weer mee, als ik dit topic hier eens lees, haha!


Ik ken wel vrouwen, vaak wat ouder dan de gem. leeftijd hier, die idd (liever) niet zelf tanken. En iemand die het dus knap vindt dat ik dat wel doe... Tja, anders kom ik niet ver! Had mijn auto m al lang stil moeten staan :wink:
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Flower

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Sep 2013 11:47

Bericht 30 Aug 2014 09:53

Re: Hoe vaak tank jij?

Zo'n 2 keer per maand en dan vaak 35 liter
Afbeelding
<<

Anoniem125

Bericht 30 Aug 2014 09:57

Re: Hoe vaak tank jij?

In mijn omgeving tanken juist alle vrouwen gewoon. Maar dacht dat ik hier ineens veel andere geluiden hoorde, waar ik dus verbaasd over was.
<<

Anoniem 69

Bericht 30 Aug 2014 10:46

Re: Hoe vaak tank jij?

Ik tank 1 keer per week. Op een volle tank kan ik ongeveer 650 kilometer rijden en er gaat voor rond de 70 euro aan benzine in.
<<

Anoniem287

Bericht 30 Aug 2014 13:31

Re: Hoe vaak tank jij?

2 keer per maand een volle tank (35 liter). Dat is alleen voor mezelf. Hoe vaak mijn partner haar auto volgooit weet ik niet precies. Niet meer dan 2 keer sowieso.
<<

Anoniem147

Bericht 30 Aug 2014 13:35

Re: Hoe vaak tank jij?

Ik ga dinsdag voor een auto kijken (tweedehands) en weet dat ik aankomend jaar ongeveer 15000km zal gaan rijden. Ik kan nu al janken hoeveel geld aan benzine dat is haha. Maar goed, gelukkig deze hoogte qua kilometers alleen voor het aankomende jaar en daarna zakt het terug.

De eerste maand moet ik 18x op en neer naar Utrecht (Dat is als het goed is ongeveer €350,- aan benzine). Geen idee hoeveel er in een tank gaat en over hoeveel tijd ik dit kan verspreiden haha. Maar het blijft goedkoper dan een trajectkaart bij de NS en het comfort van een auto is ook wel een stuk prettiger.
<<

Anoniem125

Bericht 30 Aug 2014 13:40

Re: Hoe vaak tank jij?

Of je moet iemand vinden die ook dagelijks naar Utrecht rijdt, kun je het afwisselen en de kosten delen.
<<

Anoniem147

Bericht 30 Aug 2014 16:39

Re: Hoe vaak tank jij?

Nougat schreef:Of je moet iemand vinden die ook dagelijks naar Utrecht rijdt, kun je het afwisselen en de kosten delen.


Ja ik hoop dat er iemand uit deze omgeving komt en wil carpoolen om ook kosten te besparen. Dat zou echt heel fijn zijn.
<<

Anoniem222

Bericht 30 Aug 2014 16:45

Re: Hoe vaak tank jij?

Wij hebben de auto van m'n moeder gekregen omdat zij een nieuwe heeft gekocht. Deel hem met mijn vriend en mijn zus die vlakbij woont en ik denk dat mijn zus hem het meest zal gebruiken voor haar werk. Denk dat we 3x per maand zullen tanken ofzo? Geen idee nog! De km's houden we gewoon bij wie wat reed. Vet Chill op deze manier want scheelt een hoop kosten en heb hem in de stad en voor mijn werk niet/amper nodig. Dus alleen voor hockey en bezoekjes buiten de stad zal
Ik hem gebruiken.
<<

Anoniem147

Bericht 30 Aug 2014 16:47

Re: Hoe vaak tank jij?

Chill Harii! Die leuke oranje/rood achtige?
<<

Anoniem222

Bericht 30 Aug 2014 16:57

Re: Hoe vaak tank jij?

Haha ja die rode! Hoe weet jij dat nou!
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny