Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het ik beken topic!

<<

Anoniem173

Bericht 28 Aug 2014 06:29

Het ik beken topic!

Heb jij nog iets te bekennen?

Ik beken dat ik zojuist express in een andere coupe ben gestapt dan mijn oom die ik op het starion zag staan. Ik ben geen ochtend mens en aangezien we bijna hetzelfde traject reizen en hij pfal van kletsen houdt. Zit nu lekker rustig en moet zo overstappen, dus even in de camouflagerol :smile: :smile: .
<<

Anoniem301

Bericht 28 Aug 2014 07:35

Re: Het ik beken topic!

Haha herkenbaar AM! Zo pakte ik een keer de bus naar ergens in Utrecht vanaf H. en zag een oud collega van echt 10 jaar geleden ofzo. Buiten sprak ze me al aan, heel verhaal, wat doe je nu, heb je kinderen, bla bla lekker belangrijk. Dus ik zag 'm al aankomen en in de bus zei ik "ik zie daar een collega zitten achterin, daar ga ik bij zitten!" Maar dat was helemaal niet zo :smile:

Ik biecht op dat ik m'n vriend's gekookte eitje heb gestolen omdat ik zelf geen tijd meer had er een te koken :angel:
<<

Anoniem156

Bericht 28 Aug 2014 09:15

Re: Het ik beken topic!

Ik bekend dat het budgetteren echt heel beroerd gaat wan ik heb gisteren 2 broeken, een top en een vest gekocht. Wel allemaal met 20 procent korting, dus dat scheelt weer :angel:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Aug 2014 21:30

Re: Het ik beken topic!

Ik vind mezelf stom, want ik heb in de vakantie te veel en te lekker gegeten (wel er van genoten, dat dan weer wel).
En zit nu weer boven de 70 kilo.
Dat wil ik dus echt niet, dus ga ik vanaf maandag weer strak in het gareel. Dan ben ik weer aan het werk en gaat het gelukkig ook een stuk makkelijker om ritme te houden.
<<

Anoniem186

Bericht 28 Aug 2014 21:46

Re: Het ik beken topic!

Ik beken dat ik gisteravond teveel wijn op had en dat ik de hele dag al zo brak ben, echt een mega kater. M'n moeder was hier vandaag en daar heb ik gretig gebruik van gemaakt. Ze heeft de kids de hele dag geëntertaind. En ik heb heerlijk een middagdutje kunnen doen.
<<

Anoniem170

Bericht 29 Aug 2014 16:56

Re: Het ik beken topic!

Ik heb een abonnement genomen op de mijn geheim :palm:
Ik schaamde me echt een beetje als ik dat blad ging afrekenen, volgens mij lezen alleen oma's dat blad haha
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Aug 2014 17:33

Re: Het ik beken topic!

Roos' schreef:Ik heb een abonnement genomen op de mijn geheim :palm:
Ik schaamde me echt een beetje als ik dat blad ging afrekenen, volgens mij lezen alleen oma's dat blad haha
Ik koop niet alleen elke twee weken de Mijn Geheim, ik koop ook de specials. En soms nog een omnibus ook voor op vakantie.
#teammaple🍁
<<

Anoniem186

Bericht 29 Aug 2014 17:46

Re: Het ik beken topic!

Haha, ik heb ook een tijd een abonnement gehad. Ik vond het zo lekker weg lezen, in bad ofzo.
<<

Anoniem83

Bericht 29 Aug 2014 17:53

Re: Het ik beken topic!

Ik heb een reep Tony's Chocolonely met karamel en zeezout voor de helft opgegeten zojuist, omdat ik vreselijk ongesteld ben. Ik heb echt nooit dat ik me niet kan beheersen. En nu ben ik misselijk pfff terwijl we zo gaan eten.
En dat vertelde ik net tegen mijn moeder aan de telefoon, die had haar telefoon blijkbaar op luidspreker staan want mijn vader begon zich ermee te bemoeien dat goed voor me was want hij vond me te mager worden :eyes:
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 29 Aug 2014 19:05

Re: Het ik beken topic!

Ik beken dat ik tegen mijn vriend heb gezegd dat de was nog niet droog is, zodat ik het niet hoef te vouwen terwijl hij vanavond weg is.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 29 Aug 2014 19:22

Re: Het ik beken topic!

girli schreef:Ik beken dat ik tegen mijn vriend heb gezegd dat de was nog niet droog is, zodat ik het niet hoef te vouwen terwijl hij vanavond weg is.


:lol:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem152

Bericht 29 Aug 2014 19:55

Re: Het ik beken topic!

Ik ben, net als Mini, mezelf te buiten gegaan aan chocola (86% van Cote D'Or). Normaal geef ik niks om chocola, maar als ik ongesteld ben/moet worden, krijg ik echt een craving voor chocola.
<<

Anoniem112

Bericht 29 Aug 2014 20:00

Re: Het ik beken topic!

Dat ik net ontzettend veel friet heb gegeten met daarbij 1 kroket en anderhalve kaassouffle......
<<

Anoniem304

Bericht 29 Aug 2014 20:06

Re: Het ik beken topic!

Ik beken dat ik wel weer zin heb ik herfst en winter en dat die nazomerdagen van mij helemaal niet meer hoeven.

Ben nu alweer gewend aan het kleedje op de bank, haha.
<<

Anoniem148

Bericht 09 Nov 2015 20:07

Re: Het ik beken topic!

Even een upje

Ik beken dat ik zojuist het sinterklaas journaal heb gekeken. Mijn zoon lag al op bed maar is ook te jong om er iets van mee te krijgen. Ik vind het gewoon een fijn feest! Ga deze week ook lekker pepernoten bakken met mijn nichtje en zaterdag de intocht kijken. Heerlijk! Laat maar komen!
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 09 Nov 2015 20:27

Re: Het ik beken topic!

Ik beken dat ik vandaag een hele doos met sinas snippers in mijn eentje opgegeten heb :redface:

En dat wij in februari naar de K3 show gaan met dochter maar dat ik er geloof ik meer zin in heb dan haar.

Oh en dat de kinderen net van mij niet door het sinterklaasjournaal mochten praten want dan kon ik het niet meer horen.

:P
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem187

Bericht 09 Nov 2015 20:35

Re: Het ik beken topic!

Ik beken dat ik heel graag verder wil afvallen, nu ook braaf weer een shitload aan recepten aan het printen ben maar dat ik zometeen toch echt die zak met chocolade kruidnoten open trek. En gisteren ook al zak chips. En ik ben niet eens ongesteld :palm:
<<

Anoniem151

Bericht 09 Nov 2015 20:53

Re: Het ik beken topic!

Ik heb net 4 appelflappen gegeten als toetje. Nu ga ik m'n tanden poetsen en slapen :)
<<

Anoniem148

Bericht 09 Nov 2015 21:50

Re: Het ik beken topic!

Leuke bekentenissen! En dat van die chips en chocolade herken ik icm afvallen!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 09 Nov 2015 21:54

Re: Het ik beken topic!

Ik beken dat ik weleens net doe alsof ik een bekende niet zie wanneer ik bijvoorbeeld in de supermarkt ben, omdat ik geen zin heb in een praatje.

En ik beken dat ik het nageltje van mijn zoons grote teen waarschijnlijk niet goed geknipt heb, waardoor hij nu een dikke, ontstoken teen heeft. :nopompom:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem185

Bericht 10 Nov 2015 00:03

Re: Het ik beken topic!

Ik beken dat ik net een scheetje heb gelaten.
<<

Vivianne

Bericht 10 Nov 2015 00:31

Re: Het ik beken topic!

Niet snap hoe ik een avatar op goede grote kan krijgen. Alle afbeeldingen die ik upload zijn te groot.
<<

anoniem213

Bericht 10 Nov 2015 00:44

Re: Het ik beken topic!

<<

Vivianne

Bericht 10 Nov 2015 00:57

Re: Het ik beken topic!

Dankje! :cheering:
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 10 Nov 2015 09:39

Re: Het ik beken topic!

Dat ik 2 x avond eten eet :) Ik was net even gaan fietsen (langs de zee, zo fijn) en had zo'n zin in een broodje ei dus die heb ik net op en nu ga ik roerbakschotel maken. Ben wel al vanaf 3 uur vanochtend wakker omdat ik een vroege dienst had dus dan mag het vind ik!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers