Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het ik beken topic!

<<

Anoniem331

Bericht 07 Dec 2015 13:18

Re: Ik beken ..

Ooeh ik zou ook zoveel kunnen doen in huis vandaag, maar zit te netflixen. Kachel lekker aan, dekentje over, lekker lui. Gun het mezelf na zo'n hectisch sinterklaasweekend. :)
<<

Anoniem134

Bericht 07 Dec 2015 13:31

Re: Ik beken ..

Spencer schreef:Ik slaap het liefst met mijn levende knuffel haha. Zoon komt 's nachts altijd bij ons liggen en dat slaapt zo lekker. Als hij een keer 's ochtends niet naast me ligt vind ik dat heel jammer.


Dit heb ik ook. Vind het ook jammer als er niet tenminste 1 van de 2 naast me ligt. Vind dat fijn slapen en zo gezellig wakker worden. We doen het nu nog wel zo min mogelijk want ja, straks 3 kinderen bij ons in bed word een beetje te.
<<

Anoniem149

Bericht 09 Dec 2015 22:00

Re: Ik beken ..

Ik beken dat ik lekker op de bank tv lig te kijken, met wen zak chips, merk ik net dat de zak al bijna voor de helft leeg is. :palm:
<<

Anoniem236

Bericht 09 Dec 2015 23:56

Re: Ik beken ..

Dat we in het Sinterklaas weekend met ons gezin 9!! Chocoladeletters hebben gekregen. Ik zei nog tegen man, daar doen we wel een paar maanden mee. Nu zijn er al 3,5 op :palm: :palm: :palm: bezoek heeft een halve op, wij dus de rest. (Kind niets) ik schaam me dood maar het zijn van die lekkere dure letters.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 10 Dec 2015 00:04

Re: Ik beken ..

Dat ik net keihard heb zitten janken bij de film Hachi. Was lang geleden dat ik zo heb gejankt bij een film (en stiekem was het best wel lekker).
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 10 Dec 2015 00:24

Re: Ik beken ..

Hahaha Dora, dat is de reden waarom ik hem niet gekeken heb. Toen ik de titel las dacht ik : word geheid janken dus dat sla ik even lekker over :razz: maar idd, soms lucht het wel even lekker op!
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 10 Dec 2015 00:27

Re: Ik beken ..

Dat ik een kut avond heb gehad op het werk. En blij ben dat ik even 1 dag vrij ben.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem177

Bericht 10 Dec 2015 00:33

Re: Ik beken ..

Dat ik niet kan wachten om weer naar huis te gaan. Heb het wel gehad op Centerparcs haha
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 10 Dec 2015 11:01

Re: Ik beken ..

bambina schreef:Dat ik niet kan wachten om weer naar huis te gaan. Heb het wel gehad op Centerparcs haha

Huttenheugte zitten jullie toch? Waarom wil je naar huis? Is het niet leuk, wij gaan morgen. Heb er wel erg veel zin in!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 10 Dec 2015 11:37

Re: Ik beken ..

Dat ik nog lekker warm in bed lig en eigenlijk nog zoveel wilde doen voordat ik om 2 uur moet gaan werken..
09-07-2018
11-07-2021
<<

Anoniem154

Bericht 02 Jan 2016 21:09

Re: Het ik beken topic!

Ik beken...dat ik een deel van de nieuwjaarszakken van de jongens in de prullenbak heb gegooid.

Man en ik hebben afgesproken om suikers echt te minimaliseren, en ik weet dat man (en ik soms ook) de verleiding niet kan weer staan. Anders had ik het aan mijn neefjes en nichtjes gegeven, maar we hebben het juist van hen gekregen :) Ik geef dat ook niet aan de jongens, dus dan ligt het maar te liggen...wachtend tot man het op gaat eten.
Dus, nu ligt het onder in de kliko.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 02 Jan 2016 21:17

Re: Het ik beken topic!

Wat zijn nieuwjaarszakken? :)

Verder een goed voornemen! Ik heb wel eens een halve zak snoep weggegooid omdat ik er van baalde dat ik die gekocht had en niet meer wilde eten..
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 02 Jan 2016 21:18

Re: Het ik beken topic!

Ook al is het suiker, eten weg gooien vind ik wel heel zonde.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem154

Bericht 02 Jan 2016 21:26

Re: Het ik beken topic!

klopt, ik ook. Maar ik ga geen losse winegums, dropveters en kleffe lollies aan een ander geven. Dan maar in de prullenbak. De marsjes etc. liggen in de kast. Ver weggestopt, en komen wel een keer uit de kast bij visite.

NIeuwjaarszakken zijn overigens snoepzakken. Dat is in delen van de Achterhoek een soort van 'traditie' met nieuwjaar. Kinderen mogen dan langs de deuren, bij familie / vrienden /buren, nieuwjaar wensen. Vroeger kregen we altijd kniepertjes, inmiddels kun je bij de supermarkten kant en klaren snoepzakken kopen.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 02 Jan 2016 21:33

Re: Het ik beken topic!

Dankjewel voor de uitleg! Die traditie kende ik niet.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem315

Bericht 02 Jan 2016 21:37

Re: Het ik beken topic!

Ik doe los snoep in een grote snoeppot. Niks klefs aan.

Ik beken dat de slingers van de verjaardag van N. nog steeds hangen. Vorig jaar hingen ze ook vrij lang. Ik vind het wel gezellig. En ben lui ;)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 02 Jan 2016 22:08

Re: Het ik beken topic!

Hoera een jongen heeft bij ons ook een half jaar gehangen haha
R. 2013
D. 2016
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 03 Jan 2016 00:44

Re: Het ik beken topic!

Ah haha Wolbol, ik ga met de trein met ze naar huis dus ik heb ze gezegd dat ze allebei een klein zakje mogen samenstellen met een paar verpakte snoepjes voor onderweg en voor maandag na school en dat de rest bij opa en oma blijft omdat ik dat niet allemaal kan mee slepen. Dat ze dan als we volgende maand hier op vakantie zijn, ze dan weer een zakje voor de vakantie mogen samenstellen. En de rest is voor als ze bij opa en oma logeren. Zo ben ik er mooi een beetje vanaf gekomen dit jaar! Ze hadden ook een zooi van die grote marsen, die hebben ze mooi ingepakt voor mijn vaders verjaardag morgen!
Vies joh, al die losse kleffe dropjojo's die aan de suikerspekken vastgeplakt zitten!
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 03 Jan 2016 12:03

Re: Het ik beken topic!

Ik beken dat ik Suits niet meteen een leuke serie vond. Maar Harvey maakt de serie een stuk aangenamer :ja:
<<

Vivianne

Bericht 08 Jan 2016 17:24

Re: Het ik beken topic!

Dat de kerstboom nog staat. :palm: Ik ben te lui geweest hem op te ruimen. Ga mijzelf nu maar een hele harde schop onder mijn kont geven. :ja:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Jan 2016 23:40

Re: Het ik beken topic!

Dat ik de hele week zin heb in chips en de zak die er lag braaf heb laten liggen. WIlde ik net een bakje chips pakken en kijk ik in de la, zak weg. Komt mijn vriend ineens, ja die heb ik afgelopen week opgegeten. Baalde daar behoorlijk van, zeker omdat ik het bewust voor vanavond heb laten liggen. Vrijdagavond een bakje chips na een lange week werken. Dat had ik wel verdient vond ik.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem149

Bericht 09 Jan 2016 00:16

Re: Het ik beken topic!

Mevrouw Cactus schreef:Dat de kerstboom nog staat. :palm: Ik ben te lui geweest hem op te ruimen. Ga mijzelf nu maar een hele harde schop onder mijn kont geven. :ja:


Ik heb 'm ook vanavond pas opgeruimd!
<<

Vivianne

Bericht 09 Jan 2016 01:21

Re: Het ik beken topic!

Prim schreef:
Mevrouw Cactus schreef:Dat de kerstboom nog staat. :palm: Ik ben te lui geweest hem op te ruimen. Ga mijzelf nu maar een hele harde schop onder mijn kont geven. :ja:


Ik heb 'm ook vanavond pas opgeruimd!


Hier staat hij nog. :nopompom:
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1612

Geregistreerd: 20 Jul 2015 12:32

Bericht 09 Jan 2016 08:15

Re: Het ik beken topic!

Hier staat de kerstboom ook nog. Vandaag maar eens opruimen....
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 09 Jan 2016 09:42

Re: Het ik beken topic!

Ik heb de kerstboom ook pas gisterenavond opgeruimd, ik was hem ook wel echt zat.
2012 & 2016
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Rayna