Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke luiertas heb jij?

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 28 Aug 2014 18:33

Re: Welke luiertas heb jij?

Ik gebruik meestal mijn handtas.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem134

Bericht 28 Aug 2014 18:38

Re: Welke luiertas heb jij?

Ik heb deze luiertas maar gebruik meestal gewoon mijn cowboybag

Afbeelding
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 28 Aug 2014 22:43

Re: Welke luiertas heb jij?

Nougat schreef:Ik vind het juist getuigen van een man die weinig inspraak heeft in de aankopen. Hier hoefde niks speciaal 'te worden aangeschaft' voor man, omdat wij samen over de uitgaven gaan. Ik vind zelf veel van die luiertassen echt verschrikkelijk lelijk, alles met bloemetjes, knalroze frutseltjes etcetera en mijn man ook. Dus het was hier logisch dat we een tas gebruikten die gewoon mooi/neutraal was. Dat je een kind krijgt, betekent nog niet dat alles ineens kinderachtig moet zijn wat je koopt.




Hahahaha. Jij hebt humor joh! Je moet cabaretier gaan worden! Dus omdat ik een vrolijke roze luiertas gekocht heb, heeft mijn man weinig inspraak! Wauw, wat een topconclusie. Je moet psycholoog worden joh! Mafkees.
04-2014
10-2015
<<

Patsy

Bericht 29 Aug 2014 06:45

Re: Welke luiertas heb jij?

Ik gebruik ook mijn cowboysbag, lekker ruim en ziet er mooi uit. Ik houd niet zo van die felgekleurde tassen.
<<

Anoniem123

Bericht 29 Aug 2014 07:18

Re: Welke luiertas heb jij?

Dora schreef:Wat een leuke tas Sarahkey! Die had ik ook zo uit kunnen kiezen.


Dank je, wij vinden hem ook leuk haha (en voor een leuk bedrag, ik wou er niet meer voor betalen dan 50 euro en dat vond ik eigenlijk al te duur voor een tas haha)

Met dank aan Linnie, die heeft hem ook maar dan een andere kleur. :smile:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11589

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 20 Mrt 2015 19:34

Re: Welke luiertas heb jij?

Hebben jullie nog tips waar je op moet letten?? Heb een op het oog die ik als tas gewoon ook erg mooi vind. Nou even weten wat handig is.
2015 💙
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 20 Mrt 2015 21:03

Re: Welke luiertas heb jij?

Groot is handig en een paar makkelijk bereikbare vakjes ook wel, maar in de praktijk pleur ik alles er los in en graai ik het er ook los uit. Ik heb een luiertas die er niet heel erg uit ziet als een luiertas en ik gebruik 'm na twee jaar nog heel regelmatig, eigenlijk altijd als ik weg ga. 't is alleen met twee kinderen wel proppen, zeker als je voor allebei ook nog reservekleding meeneemt en zo, maar dat is nu omdat L-1 zindelijk aan het worden is maar nog wel met enige regelmaat ongelukjes heeft.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11589

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 20 Mrt 2015 21:38

Re: Welke luiertas heb jij?

Hmm ok, ja ik heb nl een mooie tas gezien alleen twijfel enorm. Aan de andere kant heb ik geen idee wat ik voor mijn verjaardag moet vragen dus zat te denken ik vraag een mooie luiertas die ook als gewone tas kan.
2015 💙
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 20 Mrt 2015 22:17

Re: Welke luiertas heb jij?

Ik gebruik een gewone tas ervoor, werkt net zo goed.
Als je flesjes koel moet bewaren is het misschien wel handig.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 20 Mrt 2015 22:27

Re: Welke luiertas heb jij?

Een grote gewone tas kan ook, maar ik vind mijn luiertas toch wel handiger. O.a. Vanwege de mogelijkheid om 'm heel makkelijk aan de wagen te bevestigen onder andere.
<<

Anoniem205

Bericht 20 Mrt 2015 22:33

Re: Welke luiertas heb jij?

Ik heb er eentje van Prenatal, met de PostNL juten zakken-look. Was 30 euro volgens mij. Prima ding. Kan 'm niet speciaal ophangen, maar functioneert prima. Een gewone schoudertas zal ook functioneren. Ik doe net als pompoen: alles erin pleuren en graaien naar wat ik nodig heb. Wat ik wel erg fijn vind is het "mapje" dat ik voor 2 of 3 euro bij kruidvat heb gekocht. Aan de ene kant zitten de luierdoekjes, aan de andere kant zitten de luiers. Dan zwerven die iig niet los door de tas.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11589

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 20 Mrt 2015 22:36

Re: Welke luiertas heb jij?

http://www.bagageonline.nl/cowboysbag-b ... tml#tabs-2

Deze vind ik erg mooi. Merk dat ik vakjes in een tas vaak wel gebruik dus heb de neiging om voor deze te kiezen ipv de gewone. Oh ja wel handig om te weten dat zo'n soort tas al heel lang op mijn verlanglijstje staat.
2015 💙
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Mrt 2015 08:58

Re: Welke luiertas heb jij?

Ik zou het gewoon doen ;-). Ik vind hem er alleen niet zo heel groot uit zien eigenlijk, maar misschien is het schijn bedriegt?
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 21 Mrt 2015 09:04

Re: Welke luiertas heb jij?

Ik heb er 1 van dooky, ideale tas.
M:21072011
J :08012014
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 21 Mrt 2015 09:08

Re: Welke luiertas heb jij?

Ik heb de cowboysbag (the bag) luiertas.
Het is in principe dezelfde als de gewone uitvoering maar met een waterdichte binnenkant (met vakjes).
De vakjes gebruik ik in praktijk niet, ik gooi alles los in de tas en op de tast haal ik er iets uit.
Ik heb wel ook zo'n mapje voor luiers en doekjes zodat die bij elkaar zitten.

Enige nadeel van de cowboysbag is dat ie van zichzelf al best zwaar is. Als ik bijvoorbeeld een stuk ga wandelen en niet zoveel mee wil/hoef neem ik m'n gewone tas mee of ik gooi wat losse dingen in het boodschappennet dat aan de wagen hangt.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 21 Mrt 2015 10:32

Re: Welke luiertas heb jij?

Ik heb een Fab luiertas en ik ben daar super blij mee. Ik vind hem gewoon mooi, maar ik gebruik de vakjes wel, aan de zijkant zitten twee vakjes waar luiers en billendoekjes in passen wat ik wel handig vind, omdat ik dat dus er zo uit kan grijpen.
Ook zitten er aan de andere kant vakjes voor de flesjes en ik neem mijn flesje gevuld mee met borstvoeding, dus dan vind ik het wel prettig dat ze recht op staan. Daarnaast gebruik ik het verschoningsmatje ook altijd als ik S ergens anders verschoon en vind ik het vakje voor mijn portemonnee ideaal, want daar hoef ik dus ook nooit naar te zoeken.

Heel groot hoeft de tas wat mij betreft niet te zijn, ik neem wat luiers, billendoekjes, een mini potje sudo, eventueel een flesje, een speeltje en een setje kleertjes mee. Dat zou inderdaad ook prima in mijn Cowboysbag (model Bristol) passen bijvoorbeeld.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Flinter

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 30 Jul 2014 20:07

Bericht 21 Mrt 2015 10:42

Re: Welke luiertas heb jij?

Ik heb de PacoPod. Ben er erg blij mee. Verschillende vakken en tasjes die ik ook los van elkaar kan gebruiken. Ik kan daardoor alles direct terug vinden en het fijne is hij ziet er als een gewone tas uit. Heb er ook veel positieve reacties op gehad.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11589

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 21 Mrt 2015 12:43

Re: Welke luiertas heb jij?

Pompoen schreef:Ik zou het gewoon doen ;-). Ik vind hem er alleen niet zo heel groot uit zien eigenlijk, maar misschien is het schijn bedriegt?


Zit net even te vergelijken voor maten deze is 46x33x15,5. Dat is ongeveer gelijk of groter dan een aantal andere tassen die ik vind. Het lijkt waarschijnlijk dus een kleinere tas dan het is.
2015 💙
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 21 Mrt 2015 15:14

Re: Welke luiertas heb jij?

Super leuke tas Minx. Rond die afmetingen zijn mijn tassen ook vaak en past een hele hoop in, zou moeten lukken lijkt mij.
Trots op mijn stoere ventje!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers