Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Typisch 'Zegmaaryes'

<<

Anoniem147

Bericht 07 Sep 2014 17:24

Re: Typisch 'Zegmaaryes'

SoGood schreef:Off topic: Marni, succes morgen, spannend! Zin in?


Ja heel veel! Ik kreeg alleen gisteren een E-mailtje dat de introductie naar donderdag is verschoven. Dus nu moet ik nog een aantal dagen wachten. Ook echt zo'n laatste moment verandering haha. Begint lekker :ja:

Heb wel alles geregeld voor mijn gevoel. Dus kan lekker starten zonder echte zorgen. Heerlijk!
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 07 Sep 2014 17:40

Re: Typisch 'Zegmaaryes'

Als ik in een woonwijk ben (met eensgezinswoningen) moet ik altijd aan zegmaaryes denken. Over de "regels" van je stoepje schoonvegen als het sneeuwt, kliko's aan de weg zetten, al dan niet je gras maaien op zondag wegens de zondagsrust.

Voor mij zijn houten harten en van die takken voor de ramen met allerlei versiersels eraan ook typisch zegmaaryes.
<<

Anoniem127

Bericht 07 Sep 2014 17:45

Re: Typisch 'Zegmaaryes'

Oh ja, takken en houten harten. Vooral die laatste vind ik echt heel erg afschuwelijk. Hoop dat ik niemand beledig, smaken verschillen!

Waarom die regels, wordt daar veel over geschreven? Heb er nog nooit wat over gelezen geloof ik.
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Sep 2014 17:45

Re: Typisch 'Zegmaaryes'

Bacio schreef:Als ik in een woonwijk ben (met eensgezinswoningen) moet ik altijd aan zegmaaryes denken. Over de "regels" van je stoepje schoonvegen als het sneeuwt, kliko's aan de weg zetten, al dan niet je gras maaien op zondag wegens de zondagsrust.

Voor mij zijn houten harten en van die takken voor de ramen met allerlei versiersels eraan ook typisch zegmaaryes.


Hahahaha, +1.
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 07 Sep 2014 18:30

Re: Typisch 'Zegmaaryes'

Twellie schreef:Oh ja, takken en houten harten. Vooral die laatste vind ik echt heel erg afschuwelijk. Hoop dat ik niemand beledig, smaken verschillen!

Waarom die regels, wordt daar veel over geschreven? Heb er nog nooit wat over gelezen geloof ik.
Nee daar zijn beiden 1x een topic over geweest (1x over die sneeuw regel en 1x over zondags rust), maar hier had ik nooit eerder over gehoord. Ik was ook oprecht verbaasd dat dit blijkbaar een "ding" is in Nederland.
<<

Anoniem315

Bericht 07 Sep 2014 18:42

Re: Typisch 'Zegmaaryes'

Heel veel dingen vind ik eerder 'typisch Hollands' dan typisch Yes-forum.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 07 Sep 2014 19:08

Re: Typisch 'Zegmaaryes'

Exogenesis schreef:Heel veel dingen vind ik eerder 'typisch Hollands' dan typisch Yes-forum.


Ja vind ik ook.
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 07 Sep 2014 19:12

Re: Typisch 'Zegmaaryes'

Exogenesis schreef:Heel veel dingen vind ik eerder 'typisch Hollands' dan typisch Yes-forum.
Als je middenin een stad woont, weet je dit soort dingen gewoonweg niet. Voor mij is het dus typisch Yes.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 07 Sep 2014 22:45

Re: Typisch 'Zegmaaryes'

Marni schreef:Ik ben altijd zo bang dat ik dat doe. Maar dat is puur uit enthousiasme. Ik sta er wel heel vaak bij stil dat ik ook op andere moet reageren, luisteren en dat het soms oke is om even stil te zijn.

Geen idee hoe ik op het forum overkom wat dat betreft. Maar ik zou het heel erg vinden als mensen mij zo zouden bestempelen terwijl ik er niet van zou opkijken.


Ik denk ( weet vrijwel zeker ;) ) dat je je niet aangesproken hoeft te voelen hoor.

Maar de rest ben ik het wel helemaal mee eens.
Voorbeeldje:
Ik heb wel eens in een afvaltopic geschreven en dan had ik een heel verhaal getypt, met nog wat andere mensen.
En dat komt er elke keer iemand alleen even haar gewicht melden. En dan voor de vorm nog eronder zetten, en hoe is het met jullie??
Nou uh, hoe het bij mij gaat? Dat heb ik hier net boven gezet. Misschien is het leuk als je ook dat van een ander even leest en erop reageert.
Ik doel trouwens niet op het afvaltopic waar ik nu in schrijf hoor.

Kijk een keer is niet erg en je hoeft heus niet op iedereen te reageren, maar een beetje interesse tonen af en toe zou toch wel leuk zijn.
Afbeelding
<<

Anoniem74

Bericht 07 Sep 2014 22:52

Re: Typisch 'Zegmaaryes'

Idd lana.
En ook de reacties "ik kan nu niet uitgebreid reageren op iedereen, zit in de trein. Maar met mij........ " en dan komt er een lap tekst over de persoon die de post plaatst. Waarom kan dat dan wel.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 07 Sep 2014 22:54

Re: Typisch 'Zegmaaryes'

Ik denk omdat je moet kunnen terugbladeren om op anderen te reageren, op je computer kan je bijvoorbeeld twee tabs open hebben, op je telefoon kan dat ook wel maar dat is lastiger.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 07 Sep 2014 23:12

Re: Typisch 'Zegmaaryes'

Soms snap ik het wel hoor, dat je alleen even over jezelf vertelt. Dat doet iedereen wel. Maar er zijn mensen die het áltijd doen.
En dan voor de show vragen hoe het met de de rest gaat. Om niet te ego over te komen?!
Dan denk ik, dat kun je hierboven toch gewoon lezen? Ik ( en vele anderen ) hebben namelijk net een heel verhaal getypt.
Afbeelding
<<

Anoniem147

Bericht 08 Sep 2014 08:29

Re: Typisch 'Zegmaaryes'

Ig-Nore schreef:Idd lana.
En ook de reacties "ik kan nu niet uitgebreid reageren op iedereen, zit in de trein. Maar met mij........ " en dan komt er een lap tekst over de persoon die de post plaatst. Waarom kan dat dan wel.


Ik kan inderdaad het overzicht echt niet bewaren als ik op mijn telefoon op het forum zit. Dan kan ik hoogstens de 2 reacties boven mij onthouden en dat was het wel. Maar goed ik probeer dan ook wel echt op de rest te reageren als ik thuis kom en 2 tabs kan open zetten. Sowieso vind ik dat bij meerdere reacties veel fijner werken.

Het typen ansich kost mij geen extra tijd op mijn telefoon. Vandaar dat ik wel een uitgebreide reactie zou kunnen typen in tegenstelling tot op iedereen reageren.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron