Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pijn in onderrug en schouder, huilen en zweten

<<

Anoniem287

Bericht 25 Aug 2014 17:30

Pijn in onderrug en schouder, huilen en zweten

Ik kreeg net ineens enorme pijn in mijn onderrug, ik kan er niet door lopen, elke stap doet ontzettend pijn en de tranen springen in mijn ogen. Ik kan zeg maar geen kracht zetten op dat been dus, dan zak ik erdoorheen. Het gaat om mijn rechterbeen. De pijn straalt door naar mijn been en mijn voet tintelt. Verder kreeg ik 15 minuten daarna kramp in mijn linkerschouder en die zakt dus steeds naar beneden. Daarna ging ik zweten en een rare huilbui van de pijn en ik voelde me misselijk. Nu heb ik alles tegelijk dus. Wat is dit in vredesnaam? Ik weet dat jullie geen dokters zijn, ik hoef ook geen antwoord maar ik moet het gewoon even kwijt in mijn paniek. Het zal straks vast afzakken…hoop ik.
Laatst gewijzigd door Anoniem287 op 25 Aug 2014 17:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

orchidee

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:15

Bericht 25 Aug 2014 17:34

Re: Pijn in onderrug en schouder, huilen en zweten

De huisartsenpost weet raadt.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 25 Aug 2014 17:42

Re: Pijn in onderrug en schouder, huilen en zweten

Ik zou zeker de huisartsenwachtpost bellen of naar de Spoed gaan. Ik had afgelopen zaterdag enorme rugpijn en later ook buikpijn en enorm zweten, wist me echt geen raad. Het bleek bij mij een niersteen te zijn.

Toen ze de uitslag nog niet wisten en ze waren me nog aan het onderzoeken vroegen ze ook een aantal keer of de pijn doorstraalde naar mijn been maar bij mij was dat niet het geval. Geen idee wat het bij jou is maar ik zou zeker niet afwachten en gewoon bellen naar de huisartsenwachtpost of naar de Spoed gaan. Het kan best over zijn zo maar wie weet ook niet.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem287

Bericht 25 Aug 2014 18:34

Re: Pijn in onderrug en schouder, huilen en zweten

Ik ben onder de douche gaan staan en heb een hete straal op mijn schouders en onderrug gezet en de pijn is nu minder. Ook ben ik juist gaan lopen en bewegen ipv stil zitten, ook al deed dat pijn en kreeg ik tranen in mijn ogen van de steken, maar het heeft wel geholpen ook denk ik. De pijn in mijn onderrug is nog steeds wel aanwezig maar wel stukken minder gelukkig. De misselijkheid en het zweten is ook weg. Mijn rug is sowieso zwak op die plek, na een lange dag werken (hele dag staan) voel ik ook pijn op die plek, maar nog nooit zo erg als vandaag, en ook niet met al die andere dingen erbij.
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 25 Aug 2014 20:43

Re: Pijn in onderrug en schouder, huilen en zweten

Klinkt als een beknelde zenuw, maar daar past het zweten en de misselijkheid niet bij.
Ik zou even overleggen met de HAP.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 25 Aug 2014 20:47

Re: Pijn in onderrug en schouder, huilen en zweten

Ik denk hetzelfde als Surya. De misselijkheid en het zweten kan ook een reactie op de erge pijn zijn, dit komt vaker voor. Sterkte in ieder geval! Hopelijk zakt de pijn nog meer of verdwijnt hij helemaal. En anders zou ik toch even een keer langs je huisarts gaan.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 25 Aug 2014 21:02

Re: Pijn in onderrug en schouder, huilen en zweten

Wat naar Siamsa, ik denk dat zweten, misselijkheid en huilen een stressreactie kan zijn op de ineens hevige pijn. Ik bedoel met stressreactie niet dat je in de stress schoot letterlijk maar dat je lichaam in de stress schoot zeg maar en jij ook weer daarvan denk ik. Lijkt me heel naar en ik hoop dat dat nu niet nog een keer voorkomt. Voorzichtig met je rug he, je hebt 'm nog jaren nodig!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Aug 2014 23:04

Re: Pijn in onderrug en schouder, huilen en zweten

Ik ga altijd heel erg zweten en wordt misselijk enzo als ik kramp in mijn buik heb, dat doet dan zoveel zeer, dat ik er op die manier op reageer...

Ik zou het zeker in de gaten houden lieve Pippa, liever dat ze er even 'voor niets' naar kijken, dan dat jij straks helemaal niet meer vooruit komt!
<<

Anoniem88

Bericht 25 Aug 2014 23:20

Re: Pijn in onderrug en schouder, huilen en zweten

Volgens mij is met Pippa alles in orde hoor Lejow :nerd:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Aug 2014 23:55

Re: Pijn in onderrug en schouder, huilen en zweten

Zo... ik was er toch heilig van overtuigd dat pippa m geopend had.. hoe ik daar nou bij kom???
:palm:

Nou euh.. Siasma dus! Jij bent ook lief ( :cheering: :laughcry: ) en moet t goed in de gate houden hoor!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 26 Aug 2014 08:00

Re: Pijn in onderrug en schouder, huilen en zweten

Pippa heeft een ander topic geopend! ;)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 26 Aug 2014 14:23

Re: Pijn in onderrug en schouder, huilen en zweten

:lol: Lejow!

Hoe gaat het nu met je, Siamsa?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem287

Bericht 26 Aug 2014 16:14

Re: Pijn in onderrug en schouder, huilen en zweten

Een stuk beter, thanks voor asking! Ik heb vannacht op mijn rug gelegen met mijn benen omhoog om mijn onderrug te ontlasten en toen ik wakker werd ben ik ik bed gebleven om mijn rug rust te geven. De pijn is al stukken minder!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 27 Aug 2014 00:24

Re: Pijn in onderrug en schouder, huilen en zweten

Wat fijn zeg! Gewoon rustig aan doen :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem260

Bericht 28 Aug 2014 22:30

Re: Pijn in onderrug en schouder, huilen en zweten

zou je niet alsnog voor de zekerheid langs de huisarts gaan..?

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers