Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boeken

<<

Jip

Bericht 25 Aug 2014 15:53

Boeken

Ik ga binnenkort op vakantie en wil nog wat nieuwe boeken.

Welke vinden jullie aan te raden? Ik hou van Tess Gerritsen genre, thrillers, denkboeken (zoals het verloren labyrint). Ik hou niet van chicklits.
<<

Anoniem321

Bericht 25 Aug 2014 16:02

Re: Boeken

Ik ben zelf gek op Scandinavische thrillers.
Ik heb net de hele serie van Unni Lindell uitgelezen.
Ook Karin Fossum, Marie Jungsted en Camilla Lackberg vind ik prettige schrijfsters.
Jo Nesbo en Lars Keppler kan ik ook aanraden.

En misschien de schrijfster Elizabeth George, zij heeft een hele serie boeken van de Inspector Lynley serie geschreven. Erg leuk.

(misschien draaf ik een beetje door haha, maar wie weet is het iets voor jou)
<<

Jip

Bericht 25 Aug 2014 16:10

Re: Boeken

Heb jij die boeken, van de scandinavische thrillers, (camilla Lackberg lees ik inderdaad graag!) wellicht te leen als ebook?

Iemand ook misschien de 'kraamhulp' van Esther Verhoef te leen?

Edit: ik merk als ik te beel van 1 schrijver lees, zoals Suzanne Vermeer, dat ik het saai begin te vinden
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 25 Aug 2014 16:55

Re: Boeken

Ik hou ook van de boeken van Tess Gerritsen en vind daarnaast Karen Rose een grote aanrader! Ook Lisa Jackson schrijft goede thrillers.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Pietje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 134

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:52

Bericht 25 Aug 2014 16:57

Re: Boeken

Ik zelf vind de boeken van: Mo Hayder, Tami Hoag, Sebastiaan Fitzek , Lisa Jackson , Steve Mosby , Tania Carver en Jane Casey erg goed!
Beetje hetzelfde genre allemaal. En je kan even pm-en ;)
<<

Anoniem304

Bericht 25 Aug 2014 16:57

Re: Boeken

Jip, er is een heel ebook topic waar je vast alle boeken kan vinden die je wilt (als je meer suggesties gehad hebt, haha). Ik heb de Kraamhulp wel voor je. Stuur me maar een PM met je e-mailadres!
<<

Jip

Bericht 25 Aug 2014 17:45

Re: Boeken

Jullie hebben PM gekregen.

Ik zal ff zoeken naar het ebook topic! Tnx!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 25 Aug 2014 17:56

Re: Boeken

Elizabeth Haynes vind ik een aanrader.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 25 Aug 2014 18:03

Re: Boeken

Ik hou echt van literaire thrillers, zoals de boeken van Esther Verhoef, Simone v.d. Vlugt, Lieneke Dijkzeul, Karin Slaughter, Mo Hayder, Nicci French, Camilla Lackberg, Dan Brown, Loes den Hollander en nog meer.

Ik vond ook De schaduw van de wind en Het spel van de engel van Carlos Ruiz-Zafon heel mooi. En Het familieportret van Jenna Blum.
<<

Jip

Bericht 25 Aug 2014 21:32

Re: Boeken

Bedankt voor de tips! Zo kom ik al liggend op een strandbedje de vakantie wel door ;-)
<<

Senna09

Noob

Berichten: 10

Geregistreerd: 07 Jul 2014 14:03

Bericht 04 Sep 2014 12:07

Re: Boeken

Wil iemand mij het boek de kraamhulp sturen?

Wij gaan morgen op vakantie en zou hem graag meenemen.
<<

Anoniem104

Bericht 04 Sep 2014 13:29

Re: Boeken

.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers