Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Woonkamer omgooien

<<

Anoniem74

Bericht 24 Aug 2014 16:19

Woonkamer omgooien

...qua indeling dan :)


Doen jullie dat geregeld?

Wij hebben altijd een zomer en een winter opstelling (ivm bank op de confectorput), en de eettafel zetten we ook 2 a 3 x in het jaar of horizontaal...of verticaal.
Heel veel valt er niet te schuiven in ons woongedeelte, maar word er altijd wel blij van. Toch weer even wat anders.
Vandaag hebben we het heel impuls helemaal omgegooid, en een stuk meer ruimte gekregen. Erg fijn :banaan:
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 24 Aug 2014 16:23

Re: Woonkamer omgooien

Nee, wij hebben echt maar één indeling die handig is.
<<

Anoniem123

Bericht 24 Aug 2014 16:25

Re: Woonkamer omgooien

Lonely Goatherd schreef:Nee, wij hebben echt maar één indeling die handig is.

Wij ook. Wij hebben geen grote woonkamer en we zitten dan met allerlei bedrading wat dan weer weggewerkt moet worden. Lampen anders hangen etc. Mijn man zou er al moe van worden als ik het überhaupt zou aankaarten. :smile:
<<

Anoniem88

Bericht 24 Aug 2014 16:27

Re: Woonkamer omgooien

Wij zouden wel meerdere indelingen kunnen doen, maar ik heb een grote, onhandig verplaatsbare kast en onder de bank zit een kras in het laminaat die gewoon zo diep is als de halve laminaatplank. Die zit me daar wel best, zolang hij maar onder de bank blijft.
<<

Anoniem86

Bericht 24 Aug 2014 16:50

Re: Woonkamer omgooien

Ja, we wisselen de bank en tv wel eens, staat nu weer andersom ivm tv aansluiting! En tafel schuiven we ook nog vaak haha!
<<

Anoniem119

Bericht 24 Aug 2014 17:43

Re: Woonkamer omgooien

Nee nooit. Ook totaal geen behoefte aan.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 24 Aug 2014 17:51

Re: Woonkamer omgooien

Bij ons is er niet veel anders mogelijk dan wat we nu hebben.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 24 Aug 2014 17:51

Re: Woonkamer omgooien

Nee, bij ons is er ook maar een echt handige indeling mogelijk.

Wel leuk om het af en toe om te gooien!
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 24 Aug 2014 18:36

Re: Woonkamer omgooien

Ja, wij hebben sinds we hier wonen al 3 keer de boel omgegooid (wonen er nu een jaar)
En als de verwarming straks weer aan gaat moeten we weer schuiven, want de box staat nu tegen de verwarming.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem147

Bericht 24 Aug 2014 18:39

Re: Woonkamer omgooien

Ja zeker 5 of 6x per jaar. Vriendinnen en familie zeggen ook vaak 'staat het nu alweer anders' haha.

Ik ben ook geweldig met kabels wegwerken en alles weer aansluiten. Verander ook altijd als mijn vriend niet thuis is anders wordt hij gek. Hij ziet het altijd wel weer als er rommel in de gang staat wat naar de kelder moet omdat ik het niet tof meer vind.

Ben er nu trouwens wel minder mee bezig. We hebben 2 nieuwe lampen voor boven de eettafel gekocht, willen ook een nieuwe eettafel en dan wil ik die hoek ook niet meer veranderen. Onze bank is kapot en kan nog maar op 1 plek staan zodat we nog prima kunnen zitten. Dus eigenlijk geen opties meer om grote dingen te verplaatsen.

Wie weet als we ooit een nieuwe bank hebben haha.
<<

Anoniem178

Bericht 24 Aug 2014 18:43

Re: Woonkamer omgooien

Dit appartement eigenlijk niet, alleen de logeerkamer verandert nog weleens van functie, dus die gooi ik wel vaak om. Scheelt misschien ook dat ik sinds ik het huis uit ben nooit ergens langer dan 2 jaar gewoond heb. Gooi dus sowieso alles vaak wat radicaler om.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Aug 2014 19:22

Re: Woonkamer omgooien

ja wel een paar keer gedaan de tv kast en bank omgedraaid. De laatste 2 jaar niet meer sinds alles geverfd is. Is ook een heel gedoe met alle bedrading
Afbeelding
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 24 Aug 2014 21:12

Re: Woonkamer omgooien

Dubbel
Laatst gewijzigd door Chaos op 24 Aug 2014 21:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 24 Aug 2014 21:13

Re: Woonkamer omgooien

Marni schreef:Vriendinnen en familie zeggen ook vaak 'staat het nu alweer anders' haha.


Hier ook zo. Alleen deze zomer al een keer of 5 en elke keer zeggen we weer tegen elkaar dat het zo echt het beste is en binnen een paar weken staat het weer anders.
Met slaapkamers net zo. De muren krijgen ook regelmatig een nieuwe kleur.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 24 Aug 2014 21:19

Re: Woonkamer omgooien

Hier is eigenlijk maar 1 indeling handig.
Het kan wel anders, maar dan staat de bank ik het midden van de woonkamer en moeten de kinderen achter de bank spelen (zo hadden onze vorige buren, oke wel zonder kinderen, het ook staan).
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem74

Bericht 24 Aug 2014 21:30

Re: Woonkamer omgooien

wij hebben het nu eigenlijk omgegooid, omdat we vd week bij de buren waren, en zij de indeling ook anders hadden :) en dat zag er dus veel ruimtelijker uit.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 24 Aug 2014 21:32

Re: Woonkamer omgooien

Ja heerlijk, dat geeft me echt nieuwe energie haha! Ik heb mijn nieuwe huis ook zo ingericht dat ik het makkelijk om kan zetten. Ik heb een staande lamp boven de eettafel dus alles is verplaatsbaar. In ons vorige appartement kon ik niet zo veel switchen, dus in mijn nieuwe appartement moest ruimte zijn om dingen te verplaatsen. En die heb ik nu, ik ben zo blij. Ik woon hier nu bijna een jaar en heb het al 3x verzet. Maar als ik de grote dingen niet verplaats dan ben ik altijd bezig met het veranderen van accessoires of kleine meubels.
<<

Anoniem186

Bericht 24 Aug 2014 21:34

Re: Woonkamer omgooien

Marin schreef:Nee nooit. Ook totaal geen behoefte aan.


Haha exact dit dus.

Ik vind het al een hele taak om het huis een beetje op orde te krijgen en houden. Ik heb geen zin om daar nog meer tijd aan kwijt te zijn.
<<

Anoniem 63

Bericht 27 Aug 2014 17:48

Re: Woonkamer omgooien

Nee, de grote dingen blijven eigenlijk altijd staan. We hebben wel eens gedacht de boel om te gooien, maar dan zitten we inderdaad met allerlei praktische bezwaren (tv aansluiting enzo).
Maar ik verplaats wel eens wat kastjes en straks als er een box moet komen te staan zullen we ook wel het een en ander omgooien misschien.
<<

Anoniem73

Bericht 27 Aug 2014 17:58

Re: Woonkamer omgooien

Bij ons kan het maar op 2 manieren. Maar alle draden enz zijn onder het laminaat in het beton gefreesd dus dan zouden we dus nu bij een verandering al het laminaat eruit halen.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 27 Aug 2014 21:37

Re: Woonkamer omgooien

Nee, hebben eigenlijk te grote meubels (grote hoekbank, grote kasten, dressoir die om buizen heen gemaakt is etc) om dat te doen. Wel wissel ik regelmatig met accessoires, vandaag nog gedaan!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Aug 2014 22:18

Re: Woonkamer omgooien

Ja, om te kijken wat het handigst is kwa indeling. We wonen hier nu 7 weken maar zijn er nog niet overuit hoe we het willen.
2014 2016
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Aug 2014 22:35

Re: Woonkamer omgooien

Ik zet de tafel wel eens andersom en dat is het. Ik heb de banken 1 keer anders gezet en gelijk allemaal krassen in het laminaat gemaakt dus dat doe ik ook niet weer.
R. 2013
D. 2016
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 27 Aug 2014 23:06

Re: Woonkamer omgooien

Nee, in dit huis niet. Maar ga verhuizen naar een ander (kleiner) huisje en ben nu al met een plattegrond aan het kijken hoe alles erin past op zo'n manier dat het ook praktisch is. Ik kan me voorstellen dat ik er ook nog wel mee schuif als ik er eenmaal woon, totdat het voor mijn gevoel perfect staat.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 28 Aug 2014 01:07

Re: Woonkamer omgooien

Wij hadden altijd een zomer en winterverdeling, zoals jij ook beschrijft, handiger met verwarming e.d.
Maar nu hebben we een andere bank (hoekbank) en kan die indeling niet meer... waarschijnlijk laat ik het nu zo staan omdat ik op dit moment de ruimte ook wel erg prettig vind, dan staat er maar een halve zijde voor de verwarming maar anders hebben we een stuk minder ruimte (voor mijn gevoel).
Afbeelding
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers