Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Haarcreaties

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 24 Aug 2014 12:12

Haarcreaties

Volgens mij was er ooit zo'n topic, maar ik kan hem niet terugvinden (dus mocht je hem nog vinden of weten zitten, kan je de link even posten aub)? En anders zullen we hier in verder gaan?

Louise heeft een acceptabele lengte haar gekregen voor (leuke en niet saaie) staarten/vlechten/dotjes. Ik ben alleen niet erg handig (glad haar ook). Zo net voor het eerst een visgraatvlecht gedaan.
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem88

Bericht 24 Aug 2014 12:16

Re: Haarcreaties

Op Pinterest kun je heel veel leuke dingen vinden! Maar ik vins het ook wel leuk om foto's te zien trouwens. Ik vind het altijd leuk om het haar van de kinderen op m'n werk te doen. De meisjes gaan meestal met staartjes naar huis en de jongens... We hebben (kinder)gel staan, maar dat durf ik net zo goed omdat misschien niet iedere ouder dat leuk vindt.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 24 Aug 2014 12:18

Re: Haarcreaties

Dan ga ik eens kijken op Pinterest.

Louise kwam ook vaak met gel in haar haren naar huis, zij vond het geweldig en ik verschrikkelijk, haha.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem88

Bericht 24 Aug 2014 12:21

Re: Haarcreaties

Oh, bij meisjes doe ik het nooit! Gel is voor jongens :P
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 24 Aug 2014 12:22

Re: Haarcreaties

Als je haar haar nat maakt gaat het makkelijer, omdat het dan niet zo glad is.
<<

Anoniem88

Bericht 24 Aug 2014 12:28

Re: Haarcreaties

Ik maak dit trouwens vaak, is ook nog goed te doen (de dreumesen bij mij hebben doorgaans nog niet héél lang haar)

Afbeelding
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 24 Aug 2014 12:34

Re: Haarcreaties

Dat ziet er ook leuk uit, Dundas!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem255

Bericht 24 Aug 2014 13:29

Re: Haarcreaties

Ik heb er geen foto's meer van maar ik vlecht de haren van mijn dochter heel vaak in.
Of een zigzag scheiding met twee knotjes. Of een grote schuine knot. En dan niet zo'n strak knotje maar zo'n los knotje met losse haren.
Inmiddels heb ik haar haren laten knippen tot op haar schouder, daarvoor had ze het tot halverwege haar rug.
Op facebook zit iemand die goed kan vlechten en er ook duidelijke filmpjes van maakt.
Volgens mij heet haar pagina vlechtjesenzo.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 24 Aug 2014 13:33

Re: Haarcreaties

Ik ben ze gaan volgen, er staan leuke dingen tussen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 24 Aug 2014 14:37

Re: Haarcreaties

Oh dat is leuk Dundas! Hier nog niet veel haarcreaties, N. heeft dun en glad haar, wel veel. Maar verder dan wat simpele staarten komen we nog niet, ze heeft er vaak ook geen zin in en een gevoelige hoofdhuid.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 24 Aug 2014 14:55

Re: Haarcreaties

Dundas schreef:Oh, bij meisjes doe ik het nooit! Gel is voor jongens :P


Ik vind dat altijd erg leuk. Okee, mijn dochter kan nog lang geen vlechten in haar haar ;), helaas, maar zoon komt vaak met een grote kuif naar huis. Zo leuk!

Ik vind het erg leuk om foto's te zien en kan niet wachten tot ik een leuk zijvlechtje in mijn dochters haar kan maken :), dat vind ik altijd zo schattig!
Laatst gewijzigd door _Lana_ op 24 Aug 2014 15:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 24 Aug 2014 15:03

Re: Haarcreaties

Afbeelding

Dit dus, maar dan bij een peuter :).
Afbeelding
<<

Anoniem255

Bericht 24 Aug 2014 15:20

Re: Haarcreaties

Dat doe ik bij mijn dochter ook.
Soms vlecht dan aan de andere zijkant naar achteren en dan pak ik de twee staarten die je dan overhoud samen.
Dan heb je twee mooie invlechten met aan de zijkant een paardenstaart. Of ik maak er zo'n warrig knotje van.
Ik zal deze week eens foto's gaan maken van wat ik elke dag met haar haren doe.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 24 Aug 2014 15:22

Re: Haarcreaties

Dundas schreef:Op Pinterest kun je heel veel leuke dingen vinden! Maar ik vins het ook wel leuk om foto's te zien trouwens. Ik vind het altijd leuk om het haar van de kinderen op m'n werk te doen. De meisjes gaan meestal met staartjes naar huis en de jongens... We hebben (kinder)gel staan, maar dat durf ik net zo goed omdat misschien niet iedere ouder dat leuk vindt.


L. had laatst gel in zijn haar, ik doe dat nooit en heb het zelf thuis ook niet, maar ik heb er echt geen problemen mee als hij dat dan een keer op het kdv wel krijgt. Vond het wel grappig.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 24 Aug 2014 15:43

Re: Haarcreaties

Dat invlechten probeer ik ook steeds, maar mijn handen geraken ervan in de war.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 24 Aug 2014 16:57

Re: Haarcreaties

Leuk topic, ik vind het vaak zo leuk bij kleintjes staan!

Dundas, de foto van jou noemden wij altijd een rups. Ik had er heel vaak een of twee in alleen dan van voor naar achter op het hoofd.
<<

Anoniem168

Bericht 24 Aug 2014 17:08

Re: Haarcreaties

Leuk topic en leuke foto's/ plaatjes komen er voorbij!

Mijn dochter begint nu ook steeds meer haartjes te krijgen, het groeit echt hard momenteel en de kale plek op haar achterhoofd is nu ook eindelijk weg. Dus nog even een paar maandjes geduld en dan kan ik denk ik ook aan de slag. Kan haast niet wachten haha.
<<

Anoniem219

Bericht 24 Aug 2014 19:21

Re: Haarcreaties

Ik vind het zo jammer. Mijn dochter heeft heel mooi haar en lang ook, maar ik kan het niet invlechten... Ik zou dat dus zo graag willen leren
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:12

Bericht 24 Aug 2014 20:11

Re: Haarcreaties

Ik kom nog niet verder dan 1 of 2 staartjes bij F..
2012 2014
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 25 Aug 2014 08:13

Re: Haarcreaties

E heeft wel de lengte om t een beetje te kunnen invlechten (bovenop), maar zo'n zacht haar, dat glijdt meteen weg. Nu dus vooral nog speldje of haarbandje. Heel soms een staartje, maar vind dat zelf niet zo mooi.
Nu doe ik wel eens de haren van een meisje, super leuk vind ik dat! Heb nu 1x een soort haarband gevlochten (zoals lana plaatste), gewoon opgevlochten, rolletjes gemaakt, van div vlechtjes in staart een kroontje gemaakt, en een hartje.
Op internet vind ik veel plaatjes van ingevlochten creaties, maar niet van verschillende soorten knotjes of andere creaties
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 25 Aug 2014 10:21

Re: Haarcreaties

Mien schreef:Op facebook zit iemand die goed kan vlechten en er ook duidelijke filmpjes van maakt.
Volgens mij heet haar pagina vlechtjesenzo.
Die wilde ik inderdaad ook voorstellen https://www.facebook.com/Vlechtjesenzo
<<

Anoniem92

Bericht 25 Aug 2014 11:01

Re: Haarcreaties

Ik vlecht Lo d'r haar vaak in, maak het dan eerst nat.
<<

Anoniem92

Bericht 25 Aug 2014 11:24

Re: Haarcreaties

Dit draagt L meestal
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 25 Aug 2014 14:24

Re: Haarcreaties

Jeetje wat wordt het alweer lang Parel! :) Leuk! En ze heeft later geen stijltang nodig ;).
Afbeelding
<<

Anoniem92

Bericht 25 Aug 2014 21:14

Re: Haarcreaties

Nee klopt! Net als haar moeder haha (verder zit er wel helemaal geen volume in, dus had liever jouw haar gehad!)
Overigens heb ik wel het idee dat ze onderin iets meer slag heeft.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers