Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spoffin Amersfoort 28-08 tm 31-08-2014: parkeren?

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 23 Aug 2014 20:22

Spoffin Amersfoort 28-08 tm 31-08-2014: parkeren?

Ik zit er aan te denken om komende zaterdag naar Spoffin (Street Arts Festival) in Amersfoort te gaan. Ik kom dit al een paar jaar tegen maar ben er nog nooit geweest.

Kent iemand dit? Wie is er wel eens geweest? Is het leuk?

http://www.spoffin.nl/

Edit: we gaan hier morgen naar toe: iemand tips waar te parkeren? Kun je ergens vrij lang en redelijk goedkoop parkeren?
Laatst gewijzigd door rapa nui op 29 Aug 2014 20:15, in totaal 2 keer gewijzigd.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 23 Aug 2014 21:40

Re: Spoffin Amersfoort 28-08 tm 31-08-2014

Ik wil er eigenlijk ook wel eens naar toe, ik woon notabene in Amersfoort. Het lijkt mij erg leuk maar ik ken het dus eigenlijk niet. Ik ga er misschien met L. wel even heen op vrijdag of zaterdag. Ik ken ook eigenlijk geen mensen die er geweest zijn geloof ik. Ja wacht 1 iemand die was wel enthousiast geloof ik.

Ik ben benieuwd of anderen het wel kennen en wat ze er van vonden!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 25 Aug 2014 17:32

Re: Spoffin Amersfoort 28-08 tm 31-08-2014

Is er verder niemand geweest?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 29 Aug 2014 20:17

Re: Spoffin Amersfoort 28-08 tm 31-08-2014: parkeren?

Heeft iemand nog tips waar te parkeren in Amersfoort? Kun je nog ergens vrij lang en redelijk goedkoop parkeren?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Aug 2014 07:37

Re: Spoffin Amersfoort 28-08 tm 31-08-2014: parkeren?

Buiten het centrum wel ja, sowieso zijn de parkeertarieven in Amersfoort niet te vergelijken met die van bijvoorbeeld Amsterdam.
Je zou ergens buiten het centrum kunnen parkeren, bijvoorbeeld bi winkelcentrum Schothorst en dan bus 4 nemen. Maar ik zou persoonlijk dan denk ik gewoon met de auto gaan denk ik, of met de trein (maar dat is ook nog best een stukje lopen).

Ik ben zelf nog niet geweest maar zie op facebook hele leuke verhalen voorbij komen en een goede bekende van mij kon niet wachten tot het zo ver was. Het schijnt een beetje oerol-achtig te zijn.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 30 Aug 2014 08:57

Re: Spoffin Amersfoort 28-08 tm 31-08-2014: parkeren?

Ik heb het laatst in het parkeren tpoic toegevoegd. Je kunt gratis parkeren bij de parkeergarage bij de Dirk (Amsterdamseweg) of op de chirurgijnsgilde, beide zo'n 10 minuutjes lopen van de stad.
En dat is vlakbij De Nieuwe Stad waar ook een voorstelling van Spoffin is ( moet je wel kaartjes hebben).
<<

Fleur

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 43

Geregistreerd: 23 Nov 2013 20:49

Bericht 30 Aug 2014 09:20

Re: Spoffin Amersfoort 28-08 tm 31-08-2014: parkeren?

In de van Almondestraat kun je ook gratis parkeren en is het ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers