Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaringen h&m

<<

Nyx

Bericht 16 Sep 2013 21:49

Re: Ervaringen h&m

Ik heb het nu wel een keer nodig; Een winterjas. En de levering is verdorie een week opgeschoven. En ik heb het al zo koud in de avond. :confused:
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 16 Sep 2013 22:25

Re: Ervaringen h&m

Ik bestel bijna nooit meer iets bij de H&M, alleen wanneer het geen haast heeft. Ik wilde laatst rompers bestellen voor D. want in de winkel hadden ze die niet meer in zijn maat liggen maar de levertijd was ruim 2 maanden! Die heb ik dus maar geannuleerd.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 16 Sep 2013 22:36

Re: Ervaringen h&m

Duurt minstens een week meestal voordat het binnen is. Ook regelmatig gehad dat de leverdatum weer werd opgeschoven, bestel dan ook nauwlijks meer bij hun.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 18 Sep 2013 19:42

Re: Ervaringen h&m

Ik heb deze week voor het eerst besteld, in de voorwaarden stond wel dat de levering meer dan een week kan duren dus ben benieuwd. Als leveringsdatum stond er nu 23-27 september, afwachten maar.
<<

Anoniem16

Bericht 18 Sep 2013 21:05

Re: Ervaringen h&m

Hier idd gisteren ( 7 dagen na verzenddatum van h&M) is het binnengekomen... ik had nog meer besteld maar dat komt pas in okt..grrrrrr
<<

Nyx

Bericht 18 Sep 2013 21:12

Re: Ervaringen h&m

Ik kreeg vandaag een mail dat mijn bestelling ingepakt wordt. Nou, dan zijn ze dus een week te vroeg op hun bezorgstatus. Maar ik zie het wel. Mijn oude winterjas houdt ook nog warm, ondanks dat ik er nu bij loop als halve zwerver. :laughcry:

Heb je nog veel wat in bestelling staat, Printje? Want anders zou ik annuleren en naar een H&M gaan. Hij zit hier niet in de buurt, vandaar dat ik toch continu maar wacht op mijn bestellingen.
<<

Anoniem16

Bericht 18 Sep 2013 21:22

Re: Ervaringen h&m

Nee, een broekje en een jurkje voor N. Ik ga zaterdag in de stad kijken en dan annuleer ik de bestelling.
<<

Anoniem29

Bericht 19 Sep 2013 09:18

Re: Ervaringen h&m

Ik heb net een bestelling geplaatst. Levering 4 november haha. Eens kijken of ik dat jasje nog ergens anders kan vinden. Hij is van H&M Trend en dat hebben we niet hier. Heel vervelend want dat is de enige lijn waar ik nog wel eens wat van koop.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 19 Sep 2013 11:33

Re: Ervaringen h&m

Nyx schreef:Ik kreeg vandaag een mail dat mijn bestelling ingepakt wordt. Nou, dan zijn ze dus een week te vroeg op hun bezorgstatus. Maar ik zie het wel. Mijn oude winterjas houdt ook nog warm, ondanks dat ik er nu bij loop als halve zwerver. :laughcry:

Heb je nog veel wat in bestelling staat, Printje? Want anders zou ik annuleren en naar een H&M gaan. Hij zit hier niet in de buurt, vandaar dat ik toch continu maar wacht op mijn bestellingen.


Die kreeg ik gisteren ook, en volgens mij (gezien de overeenkomende data) kunnen wij het dan ook ongeveer tegelijk verwachten. Ben benieuwd!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers