Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hond ziek. Wel uit eten of niet?

<<

Anoniem 63

Bericht 22 Aug 2014 15:45

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Cotton schreef:
Snooki schreef:Ik zou ook niet gaan, maar ik ben ook idioot veel betrokken mijn huisdiertjes. Als één van de kittens nu niet lekker zou zijn, zou ik eigenlijk niet eens willen werken. En vandaag onweert 't veel en ga ik ook eerder naar huis om bij de meisjes te zijn.

Ik kan me daar echt niets bij voorstellen.


+1 Ik zou toch echt geen uren gaan mislopen omdat de kat niet lekker is. Sterker nog, zelfs als mijn man ziek is ga ik dar heus niet voor thuisblijven.

Ik zou dus ook gewoon uit eten gaan, tenzij het dusdanig verslechtert dat er een dierenarts aan te pas moet komen.
<<

Anoniem88

Bericht 22 Aug 2014 16:04

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Als je hond suf en lamlendig is en niet meer wil lopen, zou ik wel zsm de dierenarts bellen en niet wachten tot na het weekend. Dan maar een ander. Grote kans dat je hond misschien wel uitgedroogd is. Of hem iets anders dwars zit.
Dit zei je er in eerste instantie trouwens niet bij, maar als m'n hond zo zou zijn als jij beschrijft, dan zou ik wel thuisblijven.

Edit: er komt niets aan de achterkant uit zeg je, hij plast dus ook niet?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 22 Aug 2014 16:18

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Snooki schreef:Tja ik spoor niet. En ik weet dat één van de kittens heel erg bang is met onweer en ik vind 't zo sneu..


Mijn nieuwe hond is ook bang met onweer, als ik niks boeiends te doen heb dan blijf ik ook voor hem thuis hoor. En als ik bij vrienden ben dan denk ik er zeker wel aan en zal ik evt ook eerder naar huis gaan.

En trouwens, als mijn bejaarde hondje ziek zou zijn dan zou ik dus wel thuisblijven. Ik zou veel te bang zijn dat ie alleen sterft ofzo...als ik echt wegmoet of zou moeten werken dan vraag ik mijn moeder om even bij hem te gaan kijken.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Aug 2014 16:20

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Dierenwinkels hebben naar mening niet zoveel ervaren ermee, met heel veel vind ik.
We gaan straks naar de DA en morgen niet uit eten. Heb net gebeld en onze DA werkt vandaag dus die ander is denk ik ziek, vrij of met vakantie.

Dundas, hij plast wel, maar niet vaak.

Poppy, honden sterven zelden uit zichzelf en dus moet men 9 v/d 10x ze in laten slapen. Die van ons is ook bejaard.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 22 Aug 2014 16:31

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Mijn vorige hond is wel gewoon thuis doodgegaan, met zijn kop op mijn schoot, onder de eettafel. En ik hoor toch best vaak dat mensen thuiskomen of wakker worden en dan hun hond dood vinden, dus vandaar.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem88

Bericht 22 Aug 2014 16:39

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Ik ben benieuwd wat de dierenarts zegt! Hou je ons op de hoogte?
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Aug 2014 16:41

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Poppy, Ik zei ook zelden ;).

Dundas, Tuurlijk.

Ik zit aan de eettafel en heb zicht op zijn kussen en dan kijkt hij steeds of ik er nog ben. Ik zei net tegen mijn man dat als de DA niks meer kan doen en het beter is om hem te laten gaan, dan zou mijn man daarvoor kiezen. Hij vind het anders te duur omdat het al een oudje is, maar daar ga ik niet vanuit het zal gewoon zijn omdat hij zich even niet lekker voelt.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 22 Aug 2014 17:21

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Wat sneu CBL! Ik vind het altijd zo naar als mijn hondje ziek is.
Heeft hij ook koorts of is het alleen spugen?
Hopelijk valt het mee bij de DA. Laat je het ons wel eventjes weten? :)
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Aug 2014 17:59

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Hope schreef:Wat sneu CBL! Ik vind het altijd zo naar als mijn hondje ziek is.
Heeft hij ook koorts of is het alleen spugen?
Hopelijk valt het mee bij de DA. Laat je het ons wel eventjes weten? :)


Dat weet ik niet, maar dat zal de DA wel gaan opmeten neem ik aan. Het zal denk ik ook wel meevallen, hij voelt zich gewoon even niet lekker, kan gebeuren. Ik laat het zeker even weten.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 22 Aug 2014 18:13

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Ik zou als ik jou was bij supermarkt een pakje smuldier kopen. Dat eten de meeste honden op, en is licht verteerbaar.

O en ik zou ook echt thuis blijven als mijn hond steeds moest overgeven.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Aug 2014 18:15

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

We hebben al afgebeld, maar misschien was dat wat te voorbarig omdat hij straks als het goed is een injectie ertegen krijgt en het morgen goed kan gaan.
<<

Anoniem73

Bericht 22 Aug 2014 20:23

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Ik zou niet gaan. Zou toch liever bij m'n zieke hondje blijven.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 22 Aug 2014 20:41

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Nee. Als ik niet weet wat er met mijn dier aan de hand is en ik heb echt het idee dat ze ziek is, dan ga ik niet zo graag uiteten. Tenzij het een bijzondere situatie betreft en afzeggen eigenlijk not done is.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Aug 2014 20:52

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Als je echt het idee hebt dat je dier ziek is, dan doet het er toch niet toe of het not done is om af te zeggen. Jij bepaald nog altijd zelf wat je doet en als je je er niet fijn bij voelt, dan zeg je gewoon dat je zelf ziek bent zo heeft men er vaak meer begrip voor.

Onze hond heeft een prik gehad tegen de misselijkheid die morgen over moet zijn. Ik mocht geven wat ik wil als hij maar wat eet is dat al goed. Hij had geen koorts en we hebben nog pillen die we moeten geven.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 22 Aug 2014 20:56

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Het is geen feit, CBL, ik zie dat anders dan jij.
Er zijn gradaties tussen ziek zijn en ziek zijn. Mijn beesten zijn nog nooit echt ziek geweest, dus ik weet niet hoe ik dat zou aanpakken. Maar ik kan me voorstellen dat als ik het gevoel heb dat het niet echt ernstig is en het gaat om een bijzondere situatie dat ik dan het etentje niet af zou zeggen.

Ik hoop dat je hondje er snel bovenop is!
<<

Anoniem315

Bericht 22 Aug 2014 20:57

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Ik zou wel uit eten gaan, al zou ik wel met 't beeld van m'n zieke diertje in m'n achterhoofd lopen.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Aug 2014 21:31

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Ik wilde eerst opzich ook wel, maar dan weet ik dat ik steeds aan hem denk dat hij maar alleen ziek thuis is dus dat kan ik niet echt.
<<

Fiene

Bericht 22 Aug 2014 21:53

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Ik zou wel gewoon gaan, bij mijn kinderen zou ik absoluut thuisblijven maar voor de hond niet.
<<

Anoniem88

Bericht 22 Aug 2014 21:54

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Hoe gaat het nu met hem? Wanneer heb je de afspraak bij de dierenarts?
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Aug 2014 22:31

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

We zijn al geweest, zie hierboven.
<<

Anoniem88

Bericht 22 Aug 2014 23:07

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Oh, gemist :) Fijn het het eenvoudig te verhelpen was. In elk geval niet voor niets geweest.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Aug 2014 23:40

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Hopelijk gaat het nu beter met je hondje


Ik zou denk ik wel uit eten gaan en vragen of mijn ouders even willen kijken tussendoor
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Aug 2014 23:57

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

We hebben al afgebeld en toen mijn afbelde was ik erbij. Toen hij voorstelde aan diegene om volgende week te gaan zat ik te gebaren dat het van mij niet hoeft en dat had ik al gezegd eigenlijk.
De DA is tenslotte ook niet gratis en eten kunnen we sowieso wel. Dan maar niet uit eten, onze hond vind ontelbaar keer belangrijker dus het geld is nu aan hem besteedt ipv het etentje.

We zijn nooit lang weg dus mijn ouders even laten kijken was niet nodig geweest.
Over een aantal weken gaan we alsnog uit eten, want dat heeft mijn man oa cadeau gehad van zijn werk dus daar kijken we naar uit. Bovendien gaan we binnenkort op vakantie dus als we morgen zouden gaan kost dat alleen maar extra.

Bedankt meiden voor het meeleven. :hug:
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 23 Aug 2014 10:33

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Fijn dat het mee viel met je hond! Voelt ie zich vandaag al wat beter? Het is nog vroeg natuurlijk, maar ik hoop dat ie vannacht niet meer overgegeven heeft :)
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Aug 2014 12:52

Re: Hond ziek. Wel uit eten of niet?

Hij is nog erg suf, heeft niet gegeten en niet gekotst.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers