Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onze vliegensvlugge tante...

<<

Anoniem16

Bericht 14 Sep 2013 20:53

Onze vliegensvlugge tante...

Na eerst wat tijgeren, kruipen en zelf gaan zitten dacht mevrouw das nog niet genoeg voor een maand... weet je wat ik ook nog 'even' ga doen...

Staan in bed!

Afbeelding
<<

Anoniem286

Bericht 14 Sep 2013 21:01

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Wat een vlugge meid!
<<

Anoniem16

Bericht 14 Sep 2013 21:03

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Op het dagverblijf zeiden ze ook, binnen nu en 1-2 maanden loopt ze. Ik zie dat idd wel gebeuren met onze dame.
<<

Anoniem57

Bericht 14 Sep 2013 21:07

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Het kan anders ook nog gewoon een half jaar duren hoor. Mijn ervaring (ook op het kdv) is dat kinderen best nog wel even vooruit kunnen met staan, langs de meubels lopen etc.
<<

Anoniem16

Bericht 14 Sep 2013 21:09

Re: Onze vliegensvlugge tante...

R liep aan de hand met 12 mnd en los 15 mnd. Maar als ik nu naar haar kijk.... dan denk ik dat duurt niet lang meer. Maar goed ik hoop het niet want ze is klein van stuk en het ziet er natuurlijk niet uit zo'n kleine aap die loopt... Ik wilde haar snel wat groter maar ze neemt het wel erg letterlijk ;)
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Sep 2013 21:10

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Wat supergoed van je meisje! Trotse mama! :)

Hier is mijn ervaring ook dat het wel even kan duren.
Mijn dochter ging ook staan met 8 maanden en liep met bijna 14 maanden. Ze liep wel meteen heel stabiel.
Zoon stond met 10 maanden en liep in dezelfde week als zijn zus los.

Maar wie weet hoe snel het gaat.
Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 14 Sep 2013 21:13

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Jazeker ben ik trots, ook al deed ze dit allemaal nog niet hoor maar ik vind het wel erg knap van dr. Het lijkt wel of ze ook echt alles wil doen wat grote broer allemaal kan. En als het wel nog een half jaar duurt is dat ook prima natuurlijk. Ergens moet het natuurlijk ook wel even stoppen, ze gaat zo snel.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Sep 2013 21:16

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Printje schreef:Jazeker ben ik trots, ook al deed ze dit allemaal nog niet hoor maar ik vind het wel erg knap van dr. Het lijkt wel of ze ook echt alles wil doen wat grote broer allemaal kan. En als het wel nog een half jaar duurt is dat ook prima natuurlijk. Ergens moet het natuurlijk ook wel even stoppen, ze gaat zo snel.


Dat had ik toen ook hoor. Maar trots kun je zeker zijn :). Vergeet je het bedje niet naar beneden te doen? ;)
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Sep 2013 21:18

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Mijn ervaring is ook dat het nog wel even kan duren. Ezra en Yrsa konden ook allebei op die leeftijd staan en Ezra ging met acht maanden ook al langs meubels lopen en aan de hand. Toch liepen ze allebei 'pas' met 12 maanden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem16

Bericht 14 Sep 2013 21:18

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Het bedje is meteen naar beneden gegaan ;) dat risico wil ik niet lopen. Hij staat nu alweer op de laagste stand....
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 14 Sep 2013 21:22

Re: Onze vliegensvlugge tante...

S trok zichzelf met 6,5 maand op tot staan en liep met 12,5 maand.
F trok zichtzelf ook met 6,5 maand op en liep met 10 maand en 3 weken.

Hier dus ook de ervaring dat dat nog wel even kan duren!
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem16

Bericht 14 Sep 2013 21:25

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Ik zal jullie op de hoogte houden. Ik heb ook liever dat het nog eventjes duurt, ze zit in maat 62-68 zo'n kleine friemel hoort niet te lopen haha.
<<

Anoniem124

Bericht 14 Sep 2013 21:55

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Heb je haar al aangemeld voor de marathon van 2025 en aangemeld voor de Leonardusschool?
<<

Anoniem16

Bericht 14 Sep 2013 21:56

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Cheese schreef:Heb je haar al aangemeld voor de marathon van 2025 en aangemeld voor de Leonardusschool?



Nee ik vind sporten vreselijk, dadelijk moet ik met dr meedoen ;)

Leonardusonderwijs vind ik niets..geef mij maar Jenaplan.
<<

Khaleesi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 33

Geregistreerd: 10 Sep 2013 15:46

Bericht 14 Sep 2013 21:58

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Zo dat is super snel zeg!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Sep 2013 22:28

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Even offtopic, waar is dat leuke hoeslakentje van?
Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 14 Sep 2013 22:31

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Hema! Ik heb er ook de waskussenhoes van.

Edit: deze is het dus, kost ook nog eens geen drol..
http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/ ... -(33390011)
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Sep 2013 22:33

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Al van een tijdje terug dan? Ik kan er steeds maar geen leuke nieuwe vinden. Ik heb nu die witte met blauwe sterren en witte met roze bloemen van de Hema, maar het assortiment blijft daar lang hetzelfde, vind ik.
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Sep 2013 22:34

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Je link doet het niet, maar ik zal even kijken op de site.
Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 14 Sep 2013 22:37

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Hij staat er nog wel op. Hij kost 6 euro.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Sep 2013 22:44

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Ik zie het :). Leuk! Ik moet dan ook nog even een leuke vinden voor zoon.
Alhoewel ik ze binnenkort onder een dekbedje wil hebben en dan wordt het een effen hoeslaken, bedenk ik me net ;).
Ik vind 'm wel heel erg leuk!
Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 14 Sep 2013 22:46

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Dank je! Ik vind hem ook erg leuk, ik dacht eerst het is vast te druk in combi met de muur maar ik vond hem te leuk.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 15 Sep 2013 00:50

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Deels herkenbaar... onze zoon is een ruime maand ouder maar begon een dikke maand geleden ook binnen een week met kruipen, staan in de box en nu een maandje verder loopt meneer vrolijk rond de salontafel, laat zicht met gemak van de bank glijden, staat zonder zich vast te houden, loopt aan de hand en achter zijn loopstoelkarretje vordert het ook en hij wil overal op klimmen. Fantastisch om te zien maar (het is onze eerste) ik vind het soms ook nog weleens "eng". Het is inderdaad vroeg maar sommigen hebben een sterk eigen willetje en zijn zeer ondernemend :wink:
Afbeelding
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 15 Sep 2013 09:06

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Zo die kleine dame van jou is zekers vlot!! Knap hoor. :)
L. die tijgert/rolt de hele kamer door sinds 2 weken. Ook trekt ze zichzelf op tot staan aan onze handen, vind ze helemaal geweldig en gaat dan wiebelen met haar kont als ik zeg: "Ga je dansen?" Erg leuk om te zien.

Hier is ze wel erg vlot met praten! Ze zegt al mama, papa en bah sinds een ruime week. Vorig weekend heeft ze bij mijn ouders gelogeerd en dinsdag hoorde ik haar opeens heel duidelijk OPA zeggen!! :heart: :heart:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 15 Sep 2013 09:59

Re: Onze vliegensvlugge tante...

Wat knap Pinkel, 'praten' dat ze dan nog niet. Ze kletst heel veel en wanneer ze moppert heeft ze daar echt bepaalde klanken voor maar mama zegt ze nog niet.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny