Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kaart sturen of niet?

<<

caribbeanlover

Bericht 21 Aug 2014 22:50

Kaart sturen of niet?

Ik weet bijna zo goed als zeker dat ik het niet ga doen, maar vraag mij af wat jullie zouden doen. Dus wat dat betreft is de titel niet helemaal juist, maar wist het niet anders te omschrijven.

Kennissen van ons gaan trouwen, maar we zien en spreken ze nooit. Ik heb haar op FB, maar we sturen elkaar nooit een berichtje. Het is altijd van mijn kant afgekomen, gewoon om te vragen hoe het met ze ging en dan reageerde ze ook wel. Nooit kwam zo'n berichtje van haar af en dat hoeft natuurlijk niet alleen leuk is anders.

Een tijdje geleden wilde ik wat weten en heb het haar dus gevraagd. Ze reageerde wel en ook gewoon aardig hoor. Toen zei ze dus dat ze gaan trouwen en heb haar/hun gefeliciteerd daarmee. Ik vroeg nog of ze een foto wilde sturen, maar daar heb ik nooit meer wat van gehoord. Dus eigenlijk vind ik het raar om een kaart te sturen als het contact altijd van mij kwam. Kijk als iemand geen contact wil, da's prima, maar dan zou het fijner zijn als ze het zeggen.
<<

Fiene

Bericht 21 Aug 2014 22:51

Re: Kaart sturen of niet?

Gewoon een kaartje sturen. En anders gewoon simpel via Facebook ofzo. Maar het is wel netjes als je iets laat weten denk ik.
<<

Anoniem88

Bericht 21 Aug 2014 22:55

Re: Kaart sturen of niet?

Ik zou een kaartje sturen.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Aug 2014 23:20

Re: Kaart sturen of niet?

Fiene schreef:Gewoon een kaartje sturen. En anders gewoon simpel via Facebook ofzo. Maar het is wel netjes als je iets laat weten denk ik.


Tja ik weet het niet hoor en bovendien ik had haar al gefeliciteerd.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 21 Aug 2014 23:21

Re: Kaart sturen of niet?

Ik zou een kaartje sturen, maar jij denkt daar duidelijk anders over.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Aug 2014 23:24

Re: Kaart sturen of niet?

ik zal ook een kaartje sturen. Kleine moeite en blijkbaar wil je het ergens wel. Anders stel je deze vraag niet.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem108

Bericht 21 Aug 2014 23:49

Re: Kaart sturen of niet?

Zo sociaal ben ik zelf niet aangelegd om echt een kaartje te sturen via de post. Wat ik nog wel zou doen is een berichtje via fb of een e-card sturen. Maar in dit geval zou ik me geheel niet schuldig voelen als ik niets zou sturen.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 22 Aug 2014 06:19

Re: Kaart sturen of niet?

Izar schreef:Zo sociaal ben ik zelf niet aangelegd om echt een kaartje te sturen via de post. Wat ik nog wel zou doen is een berichtje via fb of een e-card sturen. Maar in dit geval zou ik me geheel niet schuldig voelen als ik niets zou sturen.


Eens
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Aug 2014 07:43

Re: Kaart sturen of niet?

Zou op de trouwdag een berichtje op Facebook sturen met gefeliciteerd
Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 22 Aug 2014 08:01

Re: Kaart sturen of niet?

De leukste kaartjes komen altijd uit onverwachte hoek, vind ik. Dat vond ik met ons trouwen, maar ook bij de geboorte van onze zoon. Aangezien je er wel aan hebt gedacht dat een kaartje sturen een optie is, zou ik denk ik wel een kaartje sturen, zeker als ik de middelen in huis heb (dus niet apart een kaart hoef te kopen en postzegels, ik weet ook niet of je met het uitlaten langs een brievenbus loopt). Het is een leuk gebaar, ze vindt het ongetwijfeld erg lief van je.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook weleens vergeet te antwoorden op berichtjes. Dan lees ik wel even vlug, denk ik 'ik antwoord vanavond wel eventjes' en tegen de avond zijn er alweer zoveel andere dingen voorgevallen en moet ik nog zó veel dingen dat ik het alweer glad vergeten ben. Oftewel het hoeft niet de bedoeling te zijn van je kennis om niks meer te laten horen.
L2014 & H2017
<<

Anoniem119

Bericht 22 Aug 2014 08:07

Re: Kaart sturen of niet?

Ik vergeet ook veel te antwoorden op berichtjes, dat is niet uit onwille ofzo, maar meer omdat het dan druk is en daarna vergeet je het. Misschien was dat bij haar ook het geval.

Ik heb ook al paar kaartjes gekregen voor onze verloving en nu voor een nieuw huis, en dat is ontzettend leuk om te ontvangen. Dus mocht je er aan denken, een leuk kaartje zien, haar adres weten, en langs een brievenbus komen, zou ik het wel doen. Gewoon omdat het een lief gebaar is. Is toch alleen maar leuk als ze dan denkt goh die CBL, die is lief dat ze daar aan dacht! :)
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Aug 2014 09:25

Re: Kaart sturen of niet?

Jullie hebben wel gelijk, maar vind het niet zo leuk dat als er ''contact'' is dat het altijd van mij komt. Brievenbus staat hier zo 50 mtr verderop.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 22 Aug 2014 09:37

Re: Kaart sturen of niet?

Ik zou een kaartje sturen. Maar ik stuur wel gauw kaartjes naar mensen ook als ik er niet zo veel contact mee heb.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem321

Bericht 22 Aug 2014 09:48

Re: Kaart sturen of niet?

Ik snap je gevoel, Caribbeanlover. Het is ook niet leuk als contact alleen van jouw kant komt. Maar in dit geval zou ik wel een kaartje sturen.
Ik heb dat net als Jezzie, ik stuur gauw kaartjes naar mensen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Aug 2014 09:49

Re: Kaart sturen of niet?

Ik zou geen kaartje sturen hoor, als je zo weinig contact hebt. Als je haar niet toevallig iets had gevraagd zou je waarschijnlijk niet eens weten dat ze zou gaan trouwen, toch?
Ik zou wel een berichtje op haar facebook achterlaten op de grote dag.

♥♥
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Aug 2014 10:02

Re: Kaart sturen of niet?

Elliot schreef:Ik zou geen kaartje sturen hoor, als je zo weinig contact hebt. Als je haar niet toevallig iets had gevraagd zou je waarschijnlijk niet eens weten dat ze zou gaan trouwen, toch?
Ik zou wel een berichtje op haar facebook achterlaten op de grote dag.


Dat is idd waar, want dat had ik het niet geweten aangezien zij het niet op FB heeft gezet. Ik ga een berichtje op FB plaatsen of een e card sturen dus lekker makkelijk.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels