Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Borstvergroting

<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 519

Geregistreerd: 16 Okt 2013 14:10

Bericht 21 Aug 2014 20:52

Borstvergroting

Ik ben er heel serieus over na het denken om een borstvergroting te laten doen.
Sinds ik borsten heb is het een kleine b cup en daar was ik altijd al niet heel tevreden over.
Nu na 2 kinderen en 2x ruim anderhalf jaar borstvoeding heb ik cup a theezakje.
Ik vind het echt vreselijk en schaam me kapot.

Ik ben benieuwd of er meiden zijn die een borstvergroting hebben laten doen.
Ook vooral welke kliniek en hoe je het hebt ervaren mbt de operatie en je herstel.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 21 Aug 2014 21:07

Re: Borstvergroting

Hier ongeveer hetzelfde, maar ik durf niet :laughcry:

Een vergroting vind ik niet nodig, maar wel een versteviging. Ze hangen nu bijna bij mijn navel voor mijn gevoel.
Afbeelding
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 21 Aug 2014 21:12

Re: Borstvergroting

Ik wil het ook heel graag maar ik durf niet. Terwijl ik zeker weet dat ik door een borstvergroting een stuk zelfverzekerder zal worden.
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 519

Geregistreerd: 16 Okt 2013 14:10

Bericht 21 Aug 2014 21:42

Re: Borstvergroting

Haha thanks meiden hier heb ik wat aan :smile:

Ik ben dat stadium al voorbij! Ik ga het gewoon doen en ik hoop voor mijn verjaardag in januari :banaan:
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 21 Aug 2014 21:45

Re: Borstvergroting

Geef de moed nog niet op. Ik had ook slappe lege theezak A na de kinderen. Nu een 1.5 jaar later na dat ik gestopt ben met bv heb ik weer een vollere en stevigere ruime A.

Ik dacht soms ook na over een borstvergroting maar wilde het toch niet uiteindelijk. Nu vind ik het prima zo.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem74

Bericht 21 Aug 2014 21:46

Re: Borstvergroting

Ik denk er ook over na, maar wat mij tegenhoudt is het herstel. Hoelang duurt zoiets en hoe ga je ermee om ten opzichte van collega's etc.?

Maar ik wil eerst zeker weten dat er geen kinderen meer komen...dus nu nog niet
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 21 Aug 2014 21:49

Re: Borstvergroting

Stoer dat je het gaat doen! Ik twijfel er ook al heel lang over. Mijn borsten zijn op onverklaarbare wijze gekrompen en ik heb nog niet eens kinderen haha. Ik had op m'n 18e een 70D en daar is nu een 75A/B van over, ze hangen er ook treurig bij, niks stevigs meer aan.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Aug 2014 22:53

Re: Borstvergroting

@toet, ik ben van cup D naar cup F gegaan (eerst nog naar cup G trouwens, nu F) dus ze kunnen ook nog groeien hoor door zwangerschap en zo. Was overigens niet het gewenste resultaat, ik had echt gehoopt dat ik mijn D terug zou krijgen... Of minder, ook goed :palm: .
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 519

Geregistreerd: 16 Okt 2013 14:10

Bericht 21 Aug 2014 23:00

Re: Borstvergroting

Ig-nore wat ik overal lees is dat je echt een volle week er 'ziek' van bent. Als ze hem onder je spier plaatsen heb onwijs spierpijn. Plus alles is behoorlijk gezwollen en gespannen. Dan mag je ongeveer een maand niet tillen enzo..
Ik neem er denk ik een week vakantie voor. Ik werk op kantoor dus daarna kan ik wel weer aan de gang.
Geen idee of t opvalt. Heb nu behoorlijke push up bh's aan.
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 21 Aug 2014 23:02

Re: Borstvergroting

Amaryllis schreef:Haha thanks meiden hier heb ik wat aan :smile:

Ik ben dat stadium al voorbij! Ik ga het gewoon doen en ik hoop voor mijn verjaardag in januari :banaan:


Knap hoor! Ik zit al 10 jaar in dat stadium. Had laatst wel bijna een intake gepland om zo misschien van mijn angst af te komen.
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:27

Bericht 22 Aug 2014 16:39

Re: Borstvergroting

Ik zou het ook erg graag willen.
Als ik ooit de staatsloterij win ; ).
Eerst maar weer eens sparen, wie weet ooit
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 22 Aug 2014 18:33

Re: Borstvergroting

Een goede vriendin van mij heeft het laten doen. Ze is van 85A naar 85C gegaan. Ze hebben de incisie onder haar borsten gemaakt. Ze is ongeveer 5 uur in het ziekenhuis geweest, ze heeft zich de eerste dagen niet zelf aan kunnen kleden, ongeveer anderhalve week heeft ze weinig kunnen tillen en daarna kon ze weer heel veel, oa autorijden. Het is haar heel erg meegevallen. De kosten waren ongeveer 2800 euro.
<<

Anoniem74

Bericht 22 Aug 2014 20:27

Re: Borstvergroting

O, ik hield rekening met 5k....en 2 weken echt uitrusten. Dus dit klinkt goed!
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 519

Geregistreerd: 16 Okt 2013 14:10

Bericht 23 Aug 2014 09:08

Re: Borstvergroting

Ik heb wel ontdekt dat het heel erg verschillende prijzen zijn en er ook veel verschil is in wat voor prothese je krijgt.
Waarschijnlijk ga ik voor deze http://www.globalcareclinic.com
Het scheelt zo 1.5k met een anatomische prothese en ze staan heel goed aangeschreven.
Ik heb een telefonische afspraak gemaakt voor maandag.
AVind het zo spannend! :dance:
<<

Anoniem144

Bericht 25 Aug 2014 10:22

Re: Borstvergroting

Als ik het geld heb en zeker weet dat er geen 3e kindje meer komt , wil ik het ook laten doen. Een vriendin van mij heeft het laatst laten doen. Ze vond het best meevallen geloof ik. Na 1,5 week is ze weer gaan werken.
Het kostte rond de 2800 euro. Dat viel mij nog mee.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 25 Aug 2014 10:36

Re: Borstvergroting

Ik heb het een paar jaar geleden laten doen, en geen spijt van gehad! Ik ben van aa naar een kleine c gegaan. Ik heb het in het maasstad ziekenhuis laten doen. Kliniek wilde ik niet. Enige nadeel was dat je een week in verband moet zitten en het erg strak zit en je dus soms wat benauwd voelt, maar ik was en ben blij met het resultaat. Toen het verband eraf ging zat ik gewoon te huilen van blijdschap dat ik eindelijk borsten had.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 25 Aug 2014 12:47

Re: Borstvergroting

Voor diegenen die een borstvergroting hebben laten doen denken jullie ook na hoe het moet in de toekomst wanneer de prothesen vervangen moeten worden? ( of hoeven die dingen niet vervangen ooit te worden) Ik zal dan denken van gezien de economie heb ik daar over zoveel jaar dan nog wel geld voor? Pfff ik zie altijd overal beren... :thumbdown:
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 25 Aug 2014 12:50

Re: Borstvergroting

Ik heb gel prothesen, en die hoeven niet vervangen te worden. Ook als er een klein scheurtje in zou komen kunnen ze niet gaan lekkern ivm de gel die erin zit.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 25 Aug 2014 21:57

Re: Borstvergroting

Hoe is je bel afspraak gegaan Amaryllis?
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 519

Geregistreerd: 16 Okt 2013 14:10

Bericht 25 Aug 2014 22:07

Re: Borstvergroting

Ja goed!

Ik had een heleboel vragen en zij wilde ook wat dingen van mij weten.
Ik twijfel alleen nog heel erg of ik er voor naar België ga of dat ik het hier in een kliniek ga laten doen.
Het scheelt zo 1.5k en dat vind ik wel de moeite om naar België te rijden.
De ene dag heb je dan je consult en de andere dag in de ochtend je operatie, einde van de middag mag je weer naar huis.
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 25 Aug 2014 23:31

Re: Borstvergroting

Lekker rustig de tijd er voor nemen hoor. Desnoods informeer je ook bij een kliniek in Nederland. Ik ben benieuwd waarvoor je uiteindelijk kiest.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 27 Aug 2014 11:08

Re: Borstvergroting

Ik vind het eigenlijk best stoer dat je een borstvergroting wil doen. Ik heb echt helemaal niks ermee (nou heb ik ook cup F hoor, maar ik zou ze ook niet snel laten liften bijvoorbeeld), maar gewoon dat je iets heel graag wil, iets waar je je waarschijnlijk veel prettiger van gaat voelen en dat je het gewoon gaat doen. Ja ik vind dat stoer.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Aug 2014 16:04

Re: Borstvergroting

Mamsie schreef:Geef de moed nog niet op. Ik had ook slappe lege theezak A na de kinderen. Nu een 1.5 jaar later na dat ik gestopt ben met bv heb ik weer een vollere en stevigere ruime A.

Ik dacht soms ook na over een borstvergroting maar wilde het toch niet uiteindelijk. Nu vind ik het prima zo.


Je geeft me hoop! Ik voed nog maar aan 1 kant en nu is de andere kant gewoon plat. Het is niet eens aa, het is gewoon niks
R. 2013
D. 2016
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 27 Aug 2014 16:31

Re: Borstvergroting

Toen ik stopte met de borstvoeding bij de eerste, had ik nog wel een b-cup, maar mijn borsten hingen echt heel slap. Sinds mijn zwangerschap van de tweede heb ik een mooie c-cup. Aangezien ik ook tijdens de zwangerschap van de jongste ben blijven voeden, zijn ze nog steeds heel mooi en ik zou het echt jammer vinden als ze ooit weer zo 'inzakken' ;-) Als ik er geld voor heb, zou ik ze zeker laten verstevigen. Niet echt vergroten, ze moeten wel nog bij mijn lichaam passen.

Voor mijn zwangerschappen vond ik het altijd onzin, maar ik voel me veel zelfverzekerder met een mooie cup merk ik nu. Maar ik wil het wel ook even de tijd geven hoor. Toch zeker wel een jaar of twee wachten na het stoppen met de borstvoeding. Misschien valt het allemaal reuze mee en vind ik het uiteindelijk toch niet nodig.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Red

Noob

Berichten: 29

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:46

Bericht 30 Aug 2014 15:56

Re: Borstvergroting

Ik heb ook een borstvergroting om dezelfde redenen. Ik zou het iedereen aanraden die nog twijfelt. Geen moment spijt gehad en ondanks de pijn erna zou ik het zo nog een keer doen. Na een week ging ik weer wat dingen in huis doen en na twee weken weer werken. Mijn dochtertje was nog baby maar met hulp etc hebben we het heel goed gered.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers