Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel gezonde vetten eten?

<<

Anoniem180

Bericht 21 Aug 2014 13:30

Hoeveel gezonde vetten eten?

Op het moment eet ik best wel veel gezonde vette dingen, zoals avocado's, (slag)room (zonder suiker), griekse yoghurt, volle melk, roomboter, kokosolie, enz. Ik begon me nu alleen wel af te vragen hoeveel van deze gezonde vetten je per dag mag/moet eten? Ik geef op dit moment ook nog volledig borstvoeding, dus kan best wat gebruiken. Aankomen er van gebeurt ook niet, ik val juist af (kan natuurlijk ook van de bv komen). Maar wat is een gezonde hoeveelheid om aan te houden? Nu eet ik het liefst elke dag een grote portie fruit met room... :redface:.
<<

Anoniem156

Bericht 21 Aug 2014 14:03

Re: Hoeveel gezonde vetten eten?

<<

Anoniem186

Bericht 21 Aug 2014 14:03

Re: Hoeveel gezonde vetten eten?

De meningen zijn daar over verdeeld. Ik zelf geloof dat we heel veel gezonde vetten kunnen gebruiken. Tegenwoordig eten wij ook echt heel vetrijk. Volgens het weston price principe, zij gaan er vanuit dat vet één van de belangrijkste onderdelen van de maaltijd is. Ik vind het een interessante voedingsstijl.
Ik val er overigens ook van af. Veel mensen denken dat je van vet vet wordt, maar dat is niet zo.

Ik geloof ook echt dat je lijf prima zelf in staat is om aan te geven wat het nodig heeft, dus als je lijf nu naar vet smacht, dan zou ik daar zeker aan toe geven.
En om antwoord te geven op je vraag. Er zit geen vast maximum aan. Je merkt het vanzelf, als je misselijk wordt dan was het teveel.
<<

Anoniem147

Bericht 26 Aug 2014 10:44

Re: Hoeveel gezonde vetten eten?

Poubelle schreef:http://m.womenshealthmag.nl/Food/Lieve-Jos-Tot-welke-hoeveelheid-is-vet-gezond


Volgens mij heb jij hem via je telefoon geplakt. Want via een pc kan ik de link niet lezen.

http://www.womenshealthmag.nl/Food/Liev ... vet-gezond

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers