Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Marktplaats

<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 21 Aug 2014 13:31

Marktplaats

Weet iemand of het mogelijk is om op Marktplaats je adres helemaal onzichtbaar te maken?
Ik heb mijn postcode verwijderd, maar de plaatsnaam blijft gewoon bij de advertentie staan.
Afbeelding
<<

Anoniem74

Bericht 21 Aug 2014 13:40

Re: Marktplaats

Dat kan niet volgens mij. Ook wel logisch, omdat je wilt weten waar iets evt op te halen is.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 21 Aug 2014 14:12

Re: Marktplaats

Ig-Nore schreef:Dat kan niet volgens mij. Ook wel logisch, omdat je wilt weten waar iets evt op te halen is.


Ja dat dacht ik ook al. Maar ik wilde de link ergens plaatsen, waar ik mijn woonplaats niet bekend wil hebben.
Maar dan houdt het op denk ik.
Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 21 Aug 2014 17:07

Re: Marktplaats

Of je verandert je woonplaats even snel in iets anders :)
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 21 Aug 2014 17:08

Re: Marktplaats

Pfff dat slaat nergens op. Ik dacht aan een printscreen die je dan even kunt maken maar dat is stom.
#teammaple🍁

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers