Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onzeker over cadeautjes

<<

Anoniem74

Bericht 21 Aug 2014 11:32

Onzeker over cadeautjes

Herkenbaar? Wanneer je een cadeautje moet kopen (verjaardag, kraamcadeau, ...) en je ineens gaat denken: hebben ze dit niet al? Vinden ze het wel leuk? Ziet het er niet te goedkoop/duur/... uit? Etc....

Ik ga altijd gigantisch twijfelen, heel irritant.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Aug 2014 11:35

Re: Onzeker over cadeautjes

ja heb ik ook. En vooral met kraamcadeaus zo lastig
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 21 Aug 2014 11:38

Re: Onzeker over cadeautjes

Daarom kies ik meestal voor een (waarde)bon en bij een cadeautje zorg ik er voor dat ik het kassabonnetje in m'n portemonnee heb, mocht het dubbel zijn. En zij kunnen niet in jouw portemonnee kijken, dus de waarde is wat JIJ uit wilt geven en wat een ander daarvan denkt is wat een ander daar van denkt. Niet onzeker over zijn dus!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 21 Aug 2014 12:17

Re: Onzeker over cadeautjes

Bij goede vrienden en directe familie weet ik meestal wel wat ze leuk vinden of heb ik gevraagd wat ze willen hebben, bij mensen die wat verder van me af staan koop ik dan liever een cadeaubon.

Bij een kraamcadeautje doe ik dan vaak een zelfgemaakt labeldoekje of een sokaapje ( dat kost eigenlijk niks om te maken) en een cadeaubon in doorzichtig folie zodat het er ook nog wel leuk als een cadeautje uitziet.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem 63

Bericht 21 Aug 2014 17:19

Re: Onzeker over cadeautjes

Mwa, meestal weet ik wel goed wat de ander leuk vind of is er zelfs een specifiek lijstje ofzo. Ik vind t wel leuk om cadeaus uit te zoeken. Als ik twijfel bewaar ik idd het bonnetje. Alleen bij mensen die alles al hebben en waar t moeilijk voor zoeken is (mn schoonvader bijv.) kan ik wel onzeker zijn over t uiteindelijke cadeau.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 21 Aug 2014 17:25

Re: Onzeker over cadeautjes

Over cadeautjes ben ik meestal niet onzeker. Als ik geld of een bon geef wel, omdat het dan zo duidelijk is wat het gekost heeft. Dan ben ik weleens bang dat ik iemand bijv een bon van €10 geef, terwijl hij/zij veel meer aan een cadeau van mij besteedt.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 21 Aug 2014 17:28

Re: Onzeker over cadeautjes

Ik probeer altijd maar zo te denken: zolang ik enigszins mijn best doe om iets leuks te verzinnen/kopen/maken, dan heb ik er zelf een goed gevoel bij. Je kunt toch niet voorspellen wat de ander ervan vindt; dat kan goed of minder goed uit pakken, maar als ik mijn best heb gedaan heb ik er gewoon een goed gevoel over en zit ik er ook niet mee :-).

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers