Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe groot is jouw kledingkast?

<<

Anoniem65

Bericht 21 Aug 2014 10:20

Hoe groot is jouw kledingkast?

Ik heb gisteren mijn kast eens flink uitgeruimd, kwamen 3 vuilniszakken vol kleding uit, 2 tassen sjaals en 4 paar schoenen (die stonden overigens niet in de kast). En nog zit hij te vol. En nog heb ik zo vaak het gevoel dat ik niks leuks meer heb.

Hoe groot is jullie kast? En ligt alles er in? (ik ken mensen die hun zomergarderobe erin hangen en de winterspullen op zolder laten ofzo).

Wij hebben een kledingkamer. Aan de ene kant staat mijn kast en aan de andere kant die van mijn vriend. We hebben allebei een kast van 2 meter breed (en 1.80 hoog gok ik). Naast mijn kast staat een boekenkast waar ik mijn schoenen in heb staan, mijn laarzen heb ik op zolder gezet. Verder heb ik nog een kledingrek waaraan mijn jasjes en jurkjes hangen.
Ik ben nu van plan om naast de kast van mijn vriend ook nog een kledingkast te zetten (van een 1.20m breed ofzo, meer past daar niet). Daar heb ik nu 2 kastjes staan met de handdoeken en badkamervoorraad. In die nieuwe kast wil ik dan mijn jasjes en jurkjes in hangen en de twee kastjes wil ik op de plaats van het rek zetten. Dan kunnen we daar de kleding bovenop leggen die gedragen is maar nog niet gewassen hoeft te worden. Waar laten jullie dat eigenlijk? Ik leg het vaak gewoon in de kast terug maar mijn vriend wil dat niet. Dus over mijn jasjes gooit hij dan zijn gedragen kleding heen.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 21 Aug 2014 10:22

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Wij hebben in de slaapkamer een kast van 1,5 meter breed van Ikea, daar zitten mijn kleren in plus jasjes/pantalons van vriend. In de andere kamer 3 ladeblokken van een meter breed per blok/3 lades, daar zit de rest van kleren van vriend in. Wintersportkleding ligt apart in een kist op zolder.

Gedragen kleding hangt bij ons op de overloop over het traphekje. (en vriend gooit het ook op zijn bureaustoel)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem156

Bericht 21 Aug 2014 10:33

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Ik heb zo'n inbouwkast in m'n slaapkamer, daarin hangen m'n vesten, jurkjes en truien. En op de plank boven de stang liggen broeken en shortjes.
En dan staat er nog een linnenkast in m'n slaapkamer met daarin t-shirtjes, tops en basics.
De inbouwkast hing eerst helemaal vol maar dat heb ik een paar maanden geleden rigoreus uitgezocht waardoor de stang nu ongeveer voor de helft vol is.
Oh en in een andere inbouwkast in m'n huis staan al m'n schoenen en daar heb ik een aantal haken in gemaakt waaraan m'n jassen hangen.
<<

Anoniem193

Bericht 21 Aug 2014 10:34

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Wij hebben samen 1 kast van 1 meter breed met 3 planken. De bovenste plank voor mijn man, de middelste voor mij en de onderste voor ons samen voor de sokken en ondergoed mandjes. Daaronder is de vloer en daar liggen reserve dekbedden etc.
Wij hebben een heel klein huis en weinig ruimte. Ik heb dus heel weinig kleren en als ik wat nieuws koop gaat er ook gelijk weer wat weg.
<<

Anoniem173

Bericht 21 Aug 2014 10:52

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Ik heb nu een kast van 1.20 breed en 180 hoog. Dus maar een kleintje. Puilt ook echt uit. In mn vorige huis zat een inbouwkast van 2 meter breed in tot het plafond dus wel even achteruitgang. We moeten onze nieuwe slaapkamer nog verbouwen slapen nu tijdelijk beneden in de studeerkamer. In de nieuwe slaapkamer komt een paxkast van 2 meter breed, 233 hoog ieder de helft. En we nemen een ladekast erbij voor ondergoed, sokken ed. Dan komt er nog een driedeurskast op de 2e slaapkamer voor allerlei dingen als jassen, motorpak van m'n man enz.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Aug 2014 11:10

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Ik heb een pax-kast van de ikea. 2 meter bij 2.40. Naast kleding heb ik er ook ook nog Indische kruiden in liggen en wat diepvriesbakjes. De helft van de kast is tegenwoordig maar gevuld sinds mijn verhuizing. Ik gebruik hem nu ook echt als kledingkast, daarvoor was het ook een voorraadkast.
Daarnaast heb ik nog een kleine inbouwkast van deur grote met een hanggedeelde. Daar heb ik mijn rokjes en jurken hangen. Plus op 1 plank schoenen. In mijn jassenkast heb ik een schoenrek staan met schoenen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 21 Aug 2014 11:25

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Ik heb een grote kast of eigenlijk twee kleinere naast elkaar. Ze zijn allebei denk ik ongeveer een meter breed en twee meter hoog. Hier ligt alleen mijn kleding in en daarmee is die behoorlijk vol. Een deel van mijn schoenen ligt ook in een la in deze kast, een ander deel van mijn schoenen staat in de hangkast. Ik vraag me weleens af hoe het kan dat ik zoveel kleding heb en toch nooit iets leuks om aan te trekken.....
<<

Anoniem151

Bericht 21 Aug 2014 11:29

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Ik heb een Pax kast van IKEA, anderhalve meter breed en 2 meter hoog. 1 meter is hanggedeelte, met een plank erboven. De halve meter heeft planken en lades.
<<

Anoniem75

Bericht 21 Aug 2014 11:49

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Wij hebben een pax kast van 2 meter breed en 2 meter hoog. De helft is van mij en de andere helft voor mijn man.
We hebben er alles in liggen behalve onze werkkleding, jassen en beddengoed. Die hebben we in een kledingkast op zolder hangen/liggen.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 21 Aug 2014 12:51

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Wij hebben een paxkast van 3 meter breed en 2,36 hoog. We gebruiken ieder de helft en hebben hier alle kleding in en een groot deel van de schoenen (een deel van mijn man's schoenen staan beneden in een schoenenkast in de hal). Ik moet deze nog weer eens goed uitmesten, ik denk dat we er dan ook makkelijk het beddengoed in kwijt kunnen.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 21 Aug 2014 13:18

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Ik vind altijd te klein en ik vind dat ik nooit iets heb om aan te trekken.. Terwijl ik makkelijk volgens mij vier weken zu kunnen doen zonder mijn kleren te wassen. Maar goed.. alsnog zeur ik..
<<

Anoniem173

Bericht 21 Aug 2014 13:28

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Caro schreef:Ik vind altijd te klein en ik vind dat ik nooit iets heb om aan te trekken.. Terwijl ik makkelijk volgens mij vier weken zu kunnen doen zonder mijn kleren te wassen. Maar goed.. alsnog zeur ik..

Vier weken maar? Ik geloof dat ik een half jaar wel zou halen :redface: (op ondergoed na dan).
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Aug 2014 13:37

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

groot , we hebben een grote inloopkast
Afbeelding
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 21 Aug 2014 13:58

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

We delen een kast van 206x150x63cm. Niet echt groot dus, ieder heeft een helft. Bovenin een plank met broeken, hemdjes, shirtjes en truien, dan een rails met overhemden, blouses, jurken en rokken en onderin op de bodem ondergoed, sokken, leggings, sportkleding en nachtkleding (dat past amper bij mij op de bodem).
<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 14:29

Bericht 21 Aug 2014 17:52

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Wij hebben een plafondhoge kast van drie meter breed, daarna heb ik de helft. Al mijn kleding ligt daarin, mijn jassen hangen aan de kant van mijn vriend. In een ladekast heb ik mijn tassen en we hebben beneden een grote schoenenkast.
<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 14:29

Bericht 21 Aug 2014 17:54

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Suzie: als je met volle kasten niks hebt om aan te trekken is het misschien leuk om een keer een vriendin te vragen en dan een ochtendje samen combinaties te maken en daar aan-foto's van te maken. Dan heb je een soort lookbook voor inspiratieloze dagen.
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:23

Bericht 21 Aug 2014 18:20

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Wij hebben samen een PAX-kast van 3 meter breed en 2m40 of zo hoog. Daarvan gebruik ik ongeveer 2 meter..
<<

Anoniem170

Bericht 21 Aug 2014 18:20

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Ik heb deze
Afbeelding
die is 1.80 breed en 2 meter hoog.
Ik gebruik maar 1 kant, een plank voor alle broeken,shirtjes en truien en dan een hanggedeelte voor jurkjes. Andere gedeelte zitten dekens in
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1392

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:33

Bericht 21 Aug 2014 18:44

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

wij hebben een zelfgemaakte kast, plafondhoog en slaapkamerbreed maar nog voor ons te klein, ik ben dan ook nog te schijterig om maar iets qua kleding weg te gooien. :redface:
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 21 Aug 2014 20:22

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Wij hebben ook een Pax-kast die we met z'n tweeën delen. Maar hij is propvol en we hebben ook nog een aantal ladekastjes.
<<

Pancake

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 05 Sep 2013 07:17

Bericht 21 Aug 2014 22:08

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Wij hebben denk ik echt super weinig kleding. We hebben een Pax kast van 1,5 meter breed en 2.30(?) hoog. Het hang gedeelte is bijna leeg, er hangen 2 pakken van mijn vriend en misschien iets van 3 bloesjes van mezelf. Daarnaast heb ik 2 plankjes met kleding, hiervan is 1 plankje mijn normale dagelijkse kleding (zowel zomer als winterkleding) en 1 plankje met sportkleding en pyjama's. Wij hebben zelfs nog plankjes over in onze kast.
<<

Anoniem86

Bericht 22 Aug 2014 05:31

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Bedekt de hele muur van een slaapkamer, hij is ingebouwd. Ik heb de hele rechterkant, drie planken met kleding, stang vol kleding, gebruik het middendeel voor m'n schoenen, jassen aan een los rek en op kapstok & ook nog een lade kast met ondergoed/sokken/legging/pyjama enz. En dan heb ik t laatst nog uitgezocht hahaha...
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Aug 2014 05:42

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Ik heb een pax van 150 cm breed die ik deel met mijn vriend. Boven hebben we een kast met kleding die we niet zo vaak dragen en mijn vriend heeft 2 planken in de inbouwkast in de gang.

Ik droom echt van 1 grote kast waar alles in past.
<<

Anoniem65

Bericht 22 Aug 2014 09:51

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Chickster schreef:Suzie: als je met volle kasten niks hebt om aan te trekken is het misschien leuk om een keer een vriendin te vragen en dan een ochtendje samen combinaties te maken en daar aan-foto's van te maken. Dan heb je een soort lookbook voor inspiratieloze dagen.


Ja leuk idee!
Ik heb vooral heel erg veel basics, ik zit de hele dag alleen op kantoor en dan heb ik het liefst iets aan wat gewoon lekker zit. Dus een skinny jeans met een effen shirtje en een sjaal meestal. Maar als ik dan uitga heb ik niks leuks, omdat ik bloesjes en jasjes en jurkjes naar mijn werk gewoon niet draag. Dus eigenlijk zou ik wat meer specialere kleding moeten hebben, maar dat draag ik dus maar heel weinig.
<<

Anoniem156

Bericht 22 Aug 2014 09:56

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

SuzieQ schreef:
Chickster schreef:Suzie: als je met volle kasten niks hebt om aan te trekken is het misschien leuk om een keer een vriendin te vragen en dan een ochtendje samen combinaties te maken en daar aan-foto's van te maken. Dan heb je een soort lookbook voor inspiratieloze dagen.


Ja leuk idee!
Ik heb vooral heel erg veel basics, ik zit de hele dag alleen op kantoor en dan heb ik het liefst iets aan wat gewoon lekker zit. Dus een skinny jeans met een effen shirtje en een sjaal meestal. Maar als ik dan uitga heb ik niks leuks, omdat ik bloesjes en jasjes en jurkjes naar mijn werk gewoon niet draag. Dus eigenlijk zou ik wat meer specialere kleding moeten hebben, maar dat draag ik dus maar heel weinig.


Ik draag mijn specialere kleding ook niet naar m'n werk, maar ik koop het wel gewoon. Er is altijd wel een gelegenheid om het aan te trekken, en anders doe ik het gewoon op m'n vrije dag aan.
En kun je anders niet voor je uitgaat even bij een vriendin in de kast duiken en iets van haar lenen?
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers