Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Partner werkt in het buitenland

<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1430

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 21 Aug 2014 10:09

Partner werkt in het buitenland

Zijn hier meiden met en partner die in het buitenland werkt of veel weg is?
Hoe is dat te doen? Ga je veel heen en weer? Is hij periode's weg?

Wij staan nu voor de keuze nu m'n vriend een baan aangeboden heeft gekregen in het buitenland. Ik heb hier net een baan, dus meegaan in zowieso nu geen optie.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 21 Aug 2014 23:18

Re: Partner werkt in het buitenland

Ik vind dat mijn vriend ook in het buitenland werkt haha, Maar op zich is het gewoon twee uur rijden.

Ik denk dat het ligt aan je eigen persoonlijkheid en jullie relatie of dit top is voor je relatie.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 22 Aug 2014 11:59

Re: Partner werkt in het buitenland

Mijn vriend is zeevarende, nu zit hij op een schema van 3 maanden weg, 3 maanden thuis. Hiervoor was dat 4 maanden weg, 2 thuis. Toen ging ik wel regelmatig met hem mee. Maar dat is natuurlijk een hele andere situatie, hij is niet 'permanen' weg.
Wij kunnen er wel goed tegen om niet bij elkaar te kunnen zijn.
Maar ligt er in jullie situatie denk ik ook aan hoe ver weg hij dan is en hoe vaak je elkaar nog op zou kunnen zoeken.
<<

Anoniem151

Bericht 22 Aug 2014 14:06

Re: Partner werkt in het buitenland

Mijn man vaart ook, hij is in principe 5 weken weg, 5 weken thuis.
Maar dit is natuurlijk anders dan wanneer hij een gewone baan zou hebben met alleen weekenden vrij.
Ben wel blij dat het hier niet meer zo is als bij Banana, 5 weken is toch wat overzichtelijker ;)
<<

Anoniem121

Bericht 22 Aug 2014 15:44

Re: Partner werkt in het buitenland

Mijn vriend werkt niet constant in het buitenland maar wel veel. Hij werk als 'technicus' en wordt dan voor bijvoorbeeld 2 weken ingehuurd maar de klussen lopen altijd uit waardoor hij vaak 4 weken weg is. Voor hem zijn het leuke uitdagingen maar zijn de landen waar hij heen gaat wel eens wat onrustig. Voor mij is het wat minder leuk omdat ik er met de kinderen zo goed als alleen voor sta maar aan de andere kant komt hij in 4 weken met een gemiddeld jaarsalarisje thuis waardoor ik meer tijd door kan brengen met de kinderen omdat ik niet aan het werk moet.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1430

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 22 Aug 2014 16:39

Re: Partner werkt in het buitenland

Voor nu lijkt het er op dat hij deze baan niet aanneemt.
Maar dat wil niet zeggen dat het nooit een keer gaat gebeuren
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 25 Aug 2014 11:52

Re: Partner werkt in het buitenland

Mijn vriend zijn werk vind ook plaats in het buitenland. Elke keer een andere land en vaak is het onbekend wanneer hij gaat en hoe lang hij weg gaat. Kan maar zo zijn dat hij vandaag gebeld wordt en morgen weg is. Er zit ook geen regelmaat in van 6 weken weg 2 thuis ofzo. Hij is soms 2 weken weg dag thuis dan 6 weken weg dan is hij 3 dagen thuis, heel onduidelijk allemaal.

Ik ga nooit naar hem toe, ook niet toen er nog geen kinderen waren, ik heb hier ook gewoon mijn werk en mijn sociale leven dus dat is niet te plannen omdat zijn werk niet te plannen valt.
:heart: :heart: 2011

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers