Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rusteloze benen?!

<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 14 Sep 2013 19:02

Rusteloze benen?!

Ik word gek van mijn rusteloze benen! Iemand een goede tip??
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 14 Sep 2013 19:09

Re: Rusteloze benen?!

Ik vond die benen/voeten gel van de hema erg fijn.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 14 Sep 2013 19:42

Re: Rusteloze benen?!

Daar had Ik zo veel last van tijdens mijn zwangerschap. Gek werd ik er van.
Ik had het voornamelijk wanneer ik moe was en eigenlijk het enige wat hielp was slapen.
<<

Anoniem121

Bericht 14 Sep 2013 20:55

Re: Rusteloze benen?!

Ik had het ook heel erg. Om gek van te worden. Hier hielp 2x per dag fittline restorate heel goed maar volgens mij komt het door magnesium te kort.
<<

Anoniem115

Bericht 14 Sep 2013 21:27

Re: Rusteloze benen?!

Het klinkt misschien heel raar/zweverig, maar een stuk sunlight zeep bij je voeteneind van het bed schijnt echt te helpen.
Het moet wel sunlight zeep zijn. Google het maar eens
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 14 Sep 2013 22:10

Re: Rusteloze benen?!

Thnx! Die gel heb ik nog liggen, zal m zo gelijk pakken en smeren!
Magnesium hoorde ik net ook al van een oude vriendin, dat is via de huisarts of apotheek verkrijgbaar. En dat blokje zeep zei mijn schoonzus ook al. Hopen dat het werkt, want ik word hier heel sjago van!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem66

Bericht 14 Sep 2013 22:34

Re: Rusteloze benen?!

De ultieme tip daarvoor is: calcium-magnesium bruistabletten van de drogist! Is namelijk een teken van een calcium-magnesium tekort. Bij mij werkte het altijd binnen een half uur!

Ik heb er nu vaak 's avonds nog last van, dan slik ik een tablet magnesium-calcium-zink en na een tijdje is het ook over.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Silly-One